Fotka | Zpráva | Datum |
150.215-2 | V prvopočátcích, s Rybákama, to bylo o spartakiádě 1980. To byla tak mimořádná situace, se kterou se dneska nedá nic srovnat. Že by rutinně jezdily s Rybákama, o tom nevím. | 28.04.17 - 11:43 |
854.021-3 | Pravda, přehlédl jsem ve Vašem příspěvku slovo "ala". | 23.02.17 - 7:26 |
854.021-3 | Ondřej Fejfar: Asi už je to obehrané, omlouvám se, ale Vindobona na Pernštejnských slavnostech nebyla žádné vítězství. Nedokázala vyjet jízdní doby, ke konci jezdila se skoro hodinovým zpožděním a rozvrátila grafikon. Protože šlo o pravidelný vlak, byli z toho místní jistě odvázaní. | 23.02.17 - 7:02 |
141.018-2 | Ano, mj. až do právě skončené modernizace byly v Klánovickém lese. | 15.06.16 - 6:42 |
163.250-4 | Podle řazení, včetně použití lok. 163. Ty se tu totiž už mimo Cargo neobjevují. | 08.06.16 - 12:32 |
R+Mg | Strojvedoucí je při zpoždění povinen využít výkon hnacího vozidla ke krácení jízdních dob, ale všechny limity rychlosti při tom zůstávají v platnosti. Ta věta znamená, že nemusí brát ohled na hospodárnost jízdy (lidově řečeno, má jet "brzda - plyn"). | 23.05.16 - 19:56 |
102.001-5 | Chary: Nu ano, moc toho tam není a Němci jsou zřejmě zvyklí takto, tak je to takto. Při jiné výstroji střechy by to nemuselo být možné. | 05.05.16 - 7:02 |
102.001-5 | Sběrače: Na této fotce je na zaklesnutém sběrači vidět, jak zástavbový prostor na střeše není symetrický. Může to být jeden z důvodů, proč se montují někdy tak, někdy onak. V minulé diskusi na tento důvod nepřišla řeč. | 04.05.16 - 13:51 |
163.072-2 | Jackub: Je to pořád totéž. Máte-li ve skříni zbytečného Pantera, sem s ním. | 29.04.16 - 11:44 |
163.072-2 | Ani lokomotiva nevypadala takhle, jezdila tam dnešní ř. 130. | 29.04.16 - 9:17 |