Fotka | Zpráva | Datum |
T 669.1150 (771.172-4) | Strojová stanice Pečky, posunující záloha v Českém Brodě. Předtím myslím PLD Kralupy. Už to zní tak nepravděpodobně... | 24.05.19 - 18:19 |
111.030-3 | A to není jen v Asii, vzpomínám si na takovou příhodu vedle v Sokolči (najdete ji snadno uprostřed ŽZO) platili 60 000 pokutu. | 23.05.19 - 19:00 |
111.030-3 | Takhle se po někom opičit, to je o ničem. Vlečku na stadion! | 22.05.19 - 13:29 |
742.452-6 | Rabín: teď je tam výluka s NAD, o víkendu bych byl rád i za takový vlak. | 20.05.19 - 14:06 |
383.101-3 | To není dobré přirovnání, ten by měl 12/10. | 10.05.19 - 22:49 |
731.020-4 | ad kapota: nejspíš při opravě poškození vyměnili celý ten segment | 03.05.19 - 13:46 |
771.075-9 | Čumím. | 03.05.19 - 10:01 |
751.057-1 + 751.059-7 | Za odvahu "vzdálit se víc se o víc než půl kilometru" by se dalo považovat trasování Čáslav - Chotěboř - Žďár, na které nepřistoupili. Pokud trvali na H. Brodě, muselo to dopadnout, jak to dopadlo. | 03.05.19 - 9:08 |
751.057-1 + 751.059-7 | Jo jo, Honzo, já tu trať znám, koukal jsem na ni z okna, formovala můj vztah k železnici. V té podzemní továrně můj otec pracoval. | 02.05.19 - 11:33 |
751.057-1 + 751.059-7 | Moc nerozumím. Pro Český Brod to s těmi Němci neplatí. -- Kterých třicet kilometrů máte přesně na mysli? A taky např. na celé 121 km trati zůstal jeden úrovňový přejezd, to se nepodařilo ani o mnoho let později při koridorizaci, v době, kdy automobilismus násobně narostl. | 02.05.19 - 7:27 |