..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 6 ... 51      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.161-2Tenhle výběr úseku je lepší než ten s tou Sluncovou, který se tu někdy objevuje, ale ideální taky není.22.02.21 - 16:41
ASP 08-32 Duomatic(informace stará dva roky) Šraňky jsou obsluhovány místně ručně - když se jezdí, jsou trvale dole, uzamčené.08.02.21 - 15:04
753.263-3Sloveso "líbí se" je míněno doslova, nemělo jít o ironii. Mrzí mě, že to tak vnímáte. Předpokládal jsem, že modelujete situaci toho roku.19.01.21 - 6:26
753.263-3Líbí se mi to přesné datum.18.01.21 - 10:04
8059 + 9016 + 8077Tady jsem běhal s tágem na své druhé studentské letní brigádě. Je to dávno a letos určitě nebudu...15.01.21 - 9:53
113.001-2To se tam spíš objeví brejlovec, jako to bylo 5.1. na 5908.14.01.21 - 12:16
113.001-23000V, pravda. Topilo by to čtvrtinovým výkonem. Třeba jdou ty topnice přepojit.

Jak vlastně předtápěli na pražských spojkách do roku 1962, ty vozy uměly 1500V? Sotva. Parou?
13.01.21 - 16:14
113.001-2Zákaz vzdálenosti otočných čepů nad 16m a délky představku nad 2,5 metru, to nasvědčuje obavám ze zaklesnutí nárazníků.

Tohle se řeší při schvalování typu vozidla, přes nákladní vůz se i sune silou, ovšem vztažný poloměr je přitom 150m. Pokud je tam 120m, tak vznášejí dodatečné požadavky. Zajímalo by mě, jestli teda tam někdy k zaklesnutí nárazníků došlo.
13.01.21 - 9:40
113.001-2Zvláštní. U nehody na Lipence zcela chybí podrobnosti, u druhé nehody je jednoznačně jako příčina určena závada na trati. Vůz dokonce vykolejil zadním podvozkem! Jak z toho vyplývá nemožnost provozovat podvozkové vozy, nelze ani tušit, dokonce výzkum UPa to jako spolupůsobící příčinu vyloučil. I kolejový jeřáb tam projede :-)

Vytáhl bych z muzea Bp s pensylvánskými podvozky. Poradí si se zborcením koleje a elektrické topení mají.
13.01.21 - 8:07
T 499.0002Další dosycování žluté by hlavně na tehdy silně vyšisovaném měřičáku VÚKV fakt bylo za hranou.11.01.21 - 16:37