..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 51      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Smutný konecŠlo o lávku, která se mezi dvěma výrobními sériemi přidala na střeše k umožnění přechodu přes ventilátor D=1000. On je/byl exotický ten tunel, existuje/existoval na něj zvláštní dokument UIC. V podkladech, které ČKD vydala, bylo ale správně uvedeno, že na tuto trať nesmí.25.03.21 - 7:12
Smutný konecA musely jet oklikou, nesměly na trať Pivka - Rijeka, která byla jmenovaná v podkladech UIC kvůli těsnému tunelu s odlišnými požadavky na obrys vozidel. Jednou se to nepodařilo dodržet a čmelák strhl trolej. Tenkrát to byla strašná exotika...24.03.21 - 8:33
Smutný konecJeště bych dodal, že
* uvedené mašiny jsou vyrobené v ČKD (nikoliv tedy Dubnica)
* že označení T669.1 může někoho zavést, jsou to obdoby naší T669.0, nikoliv .1
* dodávky čmeláků probíhaly vždy po pár kusech ve více letech; Hodžův režim neuznával kapitalistické nástroje typu úvěru, aby se nedostal do závislosti na někom - platil hotově, vždy když nastřádal na nějaké mašiny
* Albánie byla železničním ostrovem, spojka do Podgorice tehdy ještě neexistovala, lokomotivy jezdily z Rijeky lodí.
24.03.21 - 8:16
749.121-0Patrákům bych nefandil, tam nejde stáhnout většina oken, původně jezdily dvě B a D, to bylo lepší.23.03.21 - 7:31
193.699-6Sotva, v dole uvedeném odkaze se píše, že už neobdrží ETCS.17.03.21 - 7:38
242.239-2Projeďte se přes Golčův Jeníkov, to teprve uvidíte, co je to jmelí. Ostatně myslím, že to tam oba znáte.17.03.21 - 7:33
383.010-6A nad sloupem vn vlevo v žlutém poli Ještěd.08.03.21 - 11:15
770.529-6Jede to asi z Kladna. Kdo ví, co těžkého, o čem nevíme, se těží na Kladně.24.02.21 - 7:30
110.021-3K odkazu na Pozor vlak! předpokládám, že k přezdívce žehlička nepřispěl jen pohled zboku, jak říká Kolmix, ale především způsob práce, že se s ní cuká dopředu dozadu.
Jinak, kdo jste se na ní svezl či na ní pracujete - má vždycky tak mizerné chodové vlastnosti, jak jsem zažil já? To vypružení prakticky nefunguje, jízda je utrpení.
Neposunují už ani v Libni na pahrbku, je tam poctivý kocour.
23.02.21 - 7:52
362.161-2Úsek je zhruba správný. Není ideální, protože ta výhybna tam už není a trať vede jinudy.22.02.21 - 18:27