..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "happy":

  1 2 3 4 5 ... 28      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
3x844 ty jsi nějaký chytrý...jakto že už tě nemá Kotera ve svým "manažerským" týmu
Ne tvých parametrů nedosahuji. Prostě jinými slovy odstavíme ve špičkách nová vozidla za stovky milionů kamsi do šturcu, aby pár lidí bylo uspokojeno, že se prohnal starej verk po trati a čistě hypoteticky se ušetřilo pár litrů nafty (nevím teda na čem, když hmotnost 3 linků a klasy s brejlí je obdobně velká, přičemž elektrický přenos výkonu je méně účinný než přenos hydromechanický(pokud je měnič blokovaný)) Jízdní doby ještě více povolíme, aby se brejle moc nezadýchala, protože jinak by jich byla velká spotřeba. A důchodcům, matkám s kočárkem a dalším oznámíme, že si mají vybrat jiné spoje. A to vše proto, aby se prý ušetřilo pár litrů nafty. K popukání. Víc se ušetří, když milé ČD budou u svého dodavatele tlačit cenu nafty dolů.
30.11.14 - 17:03
3x844kde celou dobu běží 3 celkem výkonné motory
A ony celou dobu běží na maximální výkon? No to jsou mně novoty. A větší výkon je potřebný k rychlému dosažení traťové rychlosti, která v tomto případě není nějakých 60 km/h... Doby, kdy tam kvílelo kvatro a za ním tři přívěšáky, jsou již naštěstí pryč.

Kdo proboha říká, že by to muselo jezdit celých 24 hodin??
Protože to musí mít ekonomický smysl. Udržovat starej správkově náročnej krám stojí peníze. Víme. To není zadarmo. Představy, že se někde vytáhne brejle z kopřiv a potom jezdí podle některých "zadarmo", jsou naprosto mimo. Vždyť jen co stojí olejové náplně motoru... A to ještě nemluvím o udržování zbytných vagonů, které akorát vyhánějí lidi z vlaku a na ně je zvědavo možná pár šotoušů, ale ti, pokud vím, nezaplní mnoho sedadel.

to už vůbec neberu v úvahu obsaditelnost takové sopravy, příp.kola
Jo kola soukat do Bt, to je super, to je určitě jednodušší než do nízkopodlažního vozidla. A těm babám nejen ze Stodu je potřeba řádně promlet kyčle, že... Naštěstí se drážní doprava povětšinou neřídí přáním šotoušů...
29.11.14 - 18:14
3x844Kdyby se u POVEDU trošku více snažili, tak tato trať má dávno podstatně lepší jízdní řád s více segmenty (Os, Sp). Navíc místo snahy o záchranu relace na Týn dochází spíše k utlumení dopravy. Nebylo by od věci, aby jedna jednotka zajížděla přímo do Horšovského T. Spřahování několika méně kapacitních vozidel je tu podle mého plně opodstatněný. Já se vůbec divím, že tu ještě někdo jezdí, zvláště po úžasnostech typu kvatro a tři vleky, kdy se dalo sbírat podél vlaku houby. Ale asi podle některých to bylo ekonomicky super.27.11.14 - 22:56
3x844Vážení, na této relaci se vám na nějakého líného brejlovce s pěti humusama každý vybodne. Vy pokud vím si taky nevozíte zádel v škodě 100, tak nevím, proč by tato smysluplná relace, kde i v sobotu v listopadu v sedle jednou dvě jednotky řádně naplněné, měla být likvidována něčím šotosnem. Píše se rok 2014 a ne 1984.27.11.14 - 20:00
844.031-5Kolik stojí 1km cesty + nafta to celé krát 44 km (2x22km) jízdy na běžnou provozní údržbu? Je to jen jeden z velmi mnoha příkladů hospodářství po Turecku... Kolik, že těch WC prkének má do regionu připlout?

Jaká je spojitost mezi tím, že se dvouvozové DMU někam nevejdou a LINKEM II?? To bych prosil vysvětlit. Desiro, Flirt v obdobných provedeních jsou srovnatelně dlouhé. Takže dle vaší dedukce:
a) je potřeba kupovat solo motory obdobného typu RS1, který se vejde. Potom je ovšem nářek nad vyšší cenou k pousmání, protože u Pradubic z toho není potřeba dělat naplněnou konzervu a soupravy je nutné zdvojovat
b) jste milovníkem RN a cokoliv co zavání tišším, kvalitnějším cestováním negativně kvitujete

Ono se píše 21. století. Technické zázemí pro parní lokomotivy, kde se s podobným náčiním dala opravit i bardota jsou naštěstí pryč.
13.02.14 - 10:11
113.002-0Tak dnešním dnem výluka skončila, takže na místo působení se vrací RN, které ovšem mají nyní obrovské problémy do Slap, protože jaksi tráva přerostla. Viz. K-report

Jinak s trakcí je to tak, jak psal Rabín. Tato rozhodně není z dob Křižíka. Podobné výložníky můžete najít třeba v některých státech bývalé Jugoslávie.
30.06.12 - 15:04
113.002-0Jgcp
Psal jsem: "zavedena NAD v celém úseku,..." Z textu záhy vyplynulo, že NAD měla být Bechyně- Tábor
29.06.12 - 15:23
113.002-0Já všechno chápu a vím. Chtěl jsem tím říci, že součástí plánu výluky mělo být i zabezpečení provozovaných vozidel, např. hlídací službou v prostoru volně nepřístupném veřejnosti.
Kdyby si ČD vážily svých cestujících, tak je zavedena NAD v celém úseku a trať je po dobu výluky bez provozu. A lidi by nemuseli nikde složitě přelejzat.

V Bechyni jsem v tu dobu osobně byl a byly tam asi 4 náhradní vozy a ve Slapech další dva
Nevím, já vím o 4 Bt na Bechyňce (001-004) a z toho minimálně 2 kusy mají postříkanou skoro celou bočnici...
29.06.12 - 14:44
113.002-0To jsou zase dedukce... Prosím vás, mě by zajímalo, jak byste vzniklou situaci řešili vy s počmáraným vozem, když soupravy jsou uzavřené za výlukou (nejde se dostat do Tábora) a stanice Bechyně je hlavovou. To byste naučili ten vagon lítat, nebo jak si to představujete? To by mě strašně zajímalo.29.06.12 - 14:03
Aamot 23No ne Arpád! To se opravdu moc často nevidí. Škoda, že se nezachoval nějaký na Slovensku.23.04.12 - 20:00