..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "karosa":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BND30Astartoth : To samě se událo třeba i v Hrochově Týnci ve východních Čechách. tam se také musel zbourat celý cukrovar(nejnovější a nejmodernější v republice, první kampaň v roce 1970)... Cukrovar České Meziříčí(vzdálen 50 km po silnici) měl v té době zájem o zachování cukrového sila, které si chtěl pronajmout nebo odkoupit. Ale ne,podle pánů z EU silo muselo dolů a tak si letos v cukrovaru Českém Meziříčí moderní silo právě dostavěli. Jó, není nad úředníky v Bruselu a naše připosrané politiky....04.08.14 - 14:22
dopolední siesta + 556.0129+534.0370+T669.1099+M240.0023Pánové, já bych tomu datu docela věřil. Když se podíváte doleva na vzdálenější okolí, ten sníh tam najdete. Samozřejmě, v depu po něm nebude asi ani památky, pouze plno bláta a marastu.16.04.12 - 15:43
464.025IR: a jak se má člověk do toho vlaku dostat? no přece po příchodové komunikaci... Na tabuli se píše jen o zákazu příchodu k vlakům, o odchodu od nich tam není ani čárka přece...:D:D:D24.06.11 - 15:34
T 334.024stoupa: co když tu Ifu vezou přímo z Mototechny, kde ji ráno koupili? A protože ještě nemá SPZku, tak nemá ještě ani název vlastníka...29.04.11 - 15:42
T 679.1483V roce 1982 se už některé "závady , pro které je drážní vozidlo nezpůsobilé provozu"(mezi které patřila např. i absence té hvězdy) daly jaksi "přehlédnout". A tak někdo z vedoucích pracovníků depa zřejmě "ve spěchu(aby byly splněny a překročeny úkoly pětiletky) přehlédl", že tam ta hvězda chybí....12.01.11 - 18:31
M 131.1441Tak nějak takhle si žacléřské nádraží pamatuju . Jen těch kolejí před budovou bylo tehdá(v 70. letech) o pár víc(o2-3), ta vysoká nesekaná tráva tehdy chyběla úplně, v oknech záclony a kytičky, doprkancl obsazen pokladní i výpravčím, perón vyštěrkovaný a i ta budova byla poměrně udržovaná. O dnes dávno zbourané výtopně ani nemluvím. Na manipulační koleji se čile nakládalo i vykládalo, zkrátka, to nádraží tehdy žilo... I ten Hurvajz tam tehdy zajížděl na některých spojích i s přívěšákem, který tam potom objížděl, stejně jako v Královci při jízdě oběma směry. A těch nákladů v Královci, na Švermu prázdné uhláky, zpátky plné, do Polska podvozky k autobusům, nové Škodovky 100, z Polska vápno, hnojiva a další zboží. Závory věčně dole z obou stran stanice kvůli posunu. Pravidelně jsem v Žacléři spával vedle nádraží na autobusácké nocležně a garáži.12.06.10 - 20:35
434.274Já bych to viděl spíš na některý z manipuláků, které tam v té době pravidelně jezdily.15.05.10 - 17:43
Kamenice 1979Vážení hnidopichové, kteří na každé zde uveřejněné fotce hledáte kdejakou hovadinu, díky které můžete zkritizovat autora snímku. Možná by bylo nejlepší, abyste si pro své názory založili zvláštní ribriku. Už mě opravdu nebaví u každého vystaveného snímku číst připomínky typu" tenhle sloup je nakřivo, ta barva je nějaká (světlá, tmavá a pod.), to písmeno je takové, a má být takové" a podobné . Uvědomte si, prosím, že toto není umělecká galerie , kde vystavují svá díla profesionální umělečtí fotografové ale zdejší amatérští autoři se chtějí s námi ostatními podělit o své zážitky a dojmy při fotografování železnčního provozu. Myslím, že můžeme být rádi, že sem po těch vašich "kritických" připomínkách ještě vůbec někdo nějaké fotky dává.03.02.10 - 12:23
D1 658-1Správně...., kam bychom spěchali? Nejsme v Čechách, kde se vždycky někam pospíchá...23.10.09 - 17:36
464.030Ha, že by fotokonkurence Zd.Šindlauerovi? Stejný pohled, jako kresba na obalu jeho knihy Vlakopis lužický... Ale obojí je nádhera, o tom není pochyb...23.10.09 - 17:31