..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Michael Hajn":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.041zirecek: Tak když už to tady Tomáš "vyklopil", tak bych se k tomu také vyjádřil. Na místě jsem byl úplně sám, foceno je cca z poloviny tunelu od jeho stěny, při průjezdu kolem jsem měl víc než dostatečnou rezervu. Nehledě na pomalou jízdu v daném úseku (která má za následek "lehlý" kouř z mašiny při jízdě výběhem). Po jízdě jsem v Sázavě mluvil s kamarádem z čety "bejčka" a nevypadal, že by utrpěl nějakou újmu z mého jednání.
Na místě jsem nebyl poprvé a snad jsem i dost obezřetný na to, abych vyhledával nějaké bezpečnost ohrožující situace.
24.06.18 - 17:49
423.041S poděkováním Jiřímu Rubínovi za perfektní organizaci a Petru Tylšarovi za spolupráci. :-)18.03.18 - 19:56
464.202Díky. Přidávám odkaz na (zřejmě Jakuzou zmiňované) video z akce od kolegy Dominika Schöna: https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Uug4JgDYflQ07.11.16 - 15:47
464.202Daniel Rohlíček: fotovlak pro převážně německou klientelu, který při dvoudenní akci projel trasu Olomouc - Krnov - Olomouc.29.10.16 - 13:35
TU 47.0011Baguvix: Na JHMD ještě nákladní doprava funguje, byť v menším rozsahu. Týká se jižní, tedy novobystřické tratě, kde se obsluhuje kovošrot v Kunžaku-Lomech. Vozy Eas na podvalnících (obvykle dva kusy a brzdící vozy) se prázdné navážejí do Kunžaku většinou samostatně, zpět se po nakládce berou opět na samostatném nákladním vlaku (kdy se lokomotiva od podvečerního osobáku vrátila jako Lv z JH a udělala obsluhu Kunžaku), případně je stahoval přímo podvečerní Os z Bystřice do Jindřichova Hradce, a vznikl tak smíšený vlak. S četností jízd je to proměnlivé, v posledním roce to bylo poměrně často jedenkrát týdně. Na severní, obrataňské větvi již delší dobu nákladní vlaky nejezdí, tento záběr je z objednaného fotovlaku.06.10.16 - 13:26
743.004-4stoupa, hank, keprt: Pánové, ač jsou elektroniky původem ryze severočeské stroje, i po přesunu pod SOKV ČB si zajezdí dost, možná víc, jak v jejich původní domovině. Namátkou, v posledních dvou letech se ujaly vozby často vytížených Mn Číčenice - Volary a dále po šumavských lokálkách, využívány jsou také na vozbu kolem Tábora. I na "Protivínce" je lze potkat například při přepravách strusky z Rakouska, na soupravách Lenzingu, nebo jako zde, při výlukové vozbě v čele vytíženějších Mn. Takže ani v nové domovině moc nezahálejí...

Jinak bych pod fotkou rád poděkoval Beanovi za zajištění provozu a počasí :-)
12.05.16 - 14:15
755.001-5milos: Keprt vše vysvětlil podrobně. Já jen dodám, že na trati 120 se tyto soupravy dají potkat spíš výjimečně - v tomto případě vyrovnávka prázdných vozů z Rakovníka jela odklonem na "výlukových" Mn (zde Mn85431 Řevničov - Kladno). Běžně se "Lenzing" vozí po trati 174, na které byla během května loňského roku výluka.19.04.16 - 0:06
555.0153Rabín: Celá (a jak píšete, moc pěkná) souprava je ze sbírky KHKD, bohužel by snad minimálně části vozů měly v brzké době propadnout revize. Jednalo se o fotovlak.05.11.15 - 23:53
464.102zirecek: Ale jsi si vědom toho, že odkazovaná fotografie je pořízená na úplně jiném místě? :-) Zachytává vlak na "kultovním" místě poblíž lesní školky Čejkovky, naopak Petrova fotka je pořízená v těsné blízkosti hlásky Merkovka a pohled od koleje tam úplně jednoduchý není (minimálně tak, aby kromě čela lokomotivy bylo vidět i něco jiného).15.10.15 - 15:03
754.051-1 + 750.118-2Romane, já Vám rozhodně nechci upírat právo na Váš názor, nicméně to píše i A.N. - kopec v pozadí na fotografii je Ralsko se zříceninou na vrchu, Tlustec se z této pozice do snímku dostat nedá - vlastně je přímo vedle tohoto místa, kdyby autor udělal otočku o 90 stupňů vlevo, tak by ho viděl přímo naproti sobě.27.06.15 - 13:09