..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "T435":

  1 2 3 4 5 ... 31      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 435.003Takhle úžasně nevypadal ani novej...18.11.11 - 1:16
240.022-4To je fakt paráda a trochu změna. Krásný stroj.02.06.11 - 19:58
T 47.021Dotaz prosím,proč tento stroj na JHMD ?06.04.11 - 20:21
T 466.0007 + T 466.0253 + T 466.0254 + T 466.0286To je jako z modelovky. Obdivuji fotografa,že se mu něco takového povedlo zachytit. Smekám.18.03.11 - 23:45
T 478.1010DS-.,pánovi bylo v roce 89 4,tak co může mít za názor,pouze ten co mu byl vnuknut.18.03.11 - 23:37
T 435.0108 + T 435.0114Technické zpracování fotografie nechť provedou profíci. Já jsem spokojen s motivem a obsahem,díky. Jak taky jinak :-)17.03.11 - 21:34
01.529Nějak si nepamatuju,že by se trambulíny 706 dovážely do DDR...
Co mr. Stoupa?
27.02.11 - 19:17
556.0480Stoupa- jen doplnim,že s T 111 jsem jezdil v na vojně, ve Zvolenu. Cisternou. Měl jsem ji přidělenou celé 2 roky. Peklo pro ušáka co měl tehdy 19 let ,ale zpětně vzato,dokonalá škola do začátku budoucího řidiče z pov.,což jsem ale tehdy ještě netušil.....
PS: to auto nemělo posilovač vůbec na nic. Jen ohromný hubený volant a několik různě dlouhých pák. A v čumáku dva motory na jedné klice,co se pak dávaly,samostatně do PV3S. A jako celek i po úpravě do M 131.
22.02.11 - 12:17
M 61.001Pravda Drahoši. V TT měla na svou dobu dost povedeně vyrobenou kastli s mnohými detajly. Podvozek horší a jízda va zatačkách musela být pomalá,jinak se stroj díky vysokému těžišti kymácel....,ale bylo to poplatné své době před cca 30 lety a více. A bylo to s podivem,že soudruzi pustili mutaci v imperialistických "barvách".09.02.11 - 10:20
T 478. 4051 + T 478.4049 + T 478.4016A já směr Zvolen 1984 .....11.01.11 - 1:29