Komentáře uživatele "T435":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
T 435.003 | Takhle úžasně nevypadal ani novej... | 18.11.11 - 1:16 |
240.022-4 | To je fakt paráda a trochu změna. Krásný stroj. | 02.06.11 - 19:58 |
T 47.021 | Dotaz prosím,proč tento stroj na JHMD ? | 06.04.11 - 20:21 |
T 466.0007 + T 466.0253 + T 466.0254 + T 466.0286 | To je jako z modelovky. Obdivuji fotografa,že se mu něco takového povedlo zachytit. Smekám. | 18.03.11 - 23:45 |
T 478.1010 | DS-.,pánovi bylo v roce 89 4,tak co může mít za názor,pouze ten co mu byl vnuknut. | 18.03.11 - 23:37 |
T 435.0108 + T 435.0114 | Technické zpracování fotografie nechť provedou profíci. Já jsem spokojen s motivem a obsahem,díky. Jak taky jinak :-) | 17.03.11 - 21:34 |
01.529 | Nějak si nepamatuju,že by se trambulíny 706 dovážely do DDR... Co mr. Stoupa? | 27.02.11 - 19:17 |
556.0480 | Stoupa- jen doplnim,že s T 111 jsem jezdil v na vojně, ve Zvolenu. Cisternou. Měl jsem ji přidělenou celé 2 roky. Peklo pro ušáka co měl tehdy 19 let ,ale zpětně vzato,dokonalá škola do začátku budoucího řidiče z pov.,což jsem ale tehdy ještě netušil..... PS: to auto nemělo posilovač vůbec na nic. Jen ohromný hubený volant a několik různě dlouhých pák. A v čumáku dva motory na jedné klice,co se pak dávaly,samostatně do PV3S. A jako celek i po úpravě do M 131. | 22.02.11 - 12:17 |
M 61.001 | Pravda Drahoši. V TT měla na svou dobu dost povedeně vyrobenou kastli s mnohými detajly. Podvozek horší a jízda va zatačkách musela být pomalá,jinak se stroj díky vysokému těžišti kymácel....,ale bylo to poplatné své době před cca 30 lety a více. A bylo to s podivem,že soudruzi pustili mutaci v imperialistických "barvách". | 09.02.11 - 10:20 |
T 478. 4051 + T 478.4049 + T 478.4016 | A já směr Zvolen 1984 ..... | 11.01.11 - 1:29 |