Fotka | Zpráva | Datum |
754.035-4 | Astartoth: Poslední novostavbou je trať Sedlnice - Mošnov Ostrava Airport. | 20.12.16 - 17:11 |
151.007-2 | Jan Jindra: 160 km/h | 08.10.12 - 21:03 |
362.010-1 | V souvislostí s výstavbou slovenských koridorů mě napadlo - proč byl na trati 127 Žilina - Mosty u Jablunkova zrealizován pouze úsek Žilina (mimo) - Krásno nad Kysucou (včetně)? Na zbývajícím úseku Krásno nad Kysucou - Čadca - státní hranice ČR to vypadá, že se ještě ani nekoplo, přitom na české straně je buď hotovo, nebo jsou stavební práce v plném proudu. | 10.08.12 - 11:58 |
471 | Je to 471.058, velké logo kraje. 035 má malé. | 11.06.12 - 16:40 |
811.011-6 | ZSSK má ještě motoráky ř. 812 a motorové jednotky ř. 813. Všechno to je reinkarnace původní řady 810. | 21.03.12 - 21:03 |
363.073-8 | Dovolte mi jeden dotaz... Dočetl jsem se, že v úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary proběhla elektrizace v roce 2006, i vzhled sloupů trakčního vedení tomu odpovídá. Bohužel svršek nevypadá nově. Starý svršek je v celém úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary, nebo pouze v tomto místě zachyceném na snímku? | 08.11.11 - 19:29 |
362.124-0 | intelpetr: To je běžný stav, protože eso a první dva vozy přijedou ze Šumperka a najíždí na AB+Bd+B, které přijedou z Jeseníku. http://www.zelpage.cz/razeni/11/vlaky/cd-904 | 11.10.11 - 21:45 |
M 62.317 | Já osobně bych si srovnávat Černou Horu, Srbsko, Chorvatsko, Bosnu a Hercegovinu,... s Českou republikou netroufl. Vždyť v těchto zemích se ještě před 11 - 15 lety tvrdě válčilo. Mnohde ještě teď není zcela klid. Ty země se teprve vzpamatovávají z války. Přece po nich nemůžeme chtít, aby se nám za tak krátkou dobu vyrovnaly. | 11.07.11 - 21:08 |
751.119-9 | kaktus: Ani náhodou, protože vozy můžou být ve stanici odstavené i několik dní, než jsou vyloženy/naloženy a zařazeny do vlaku. | 09.06.11 - 17:06 |
380.005-9 | zaza: To bude WR ve starém Najbrtu. Na restaurační vozy se začal používat nátěr shodný s lůžkovými vozy. | 10.05.11 - 17:16 |