..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zel.am":

  1 2 3 4 5 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
771.095-7Kde jsou ty skvělé časy....02.09.19 - 13:43
754.003-2Ranní Hron?15.08.19 - 8:04
380.003-4Já už v náhledu myslel, že Payus zase řádil v Polance. Jo, perfektní záběr plný dynamiky a děje!31.03.15 - 14:43
750.195-0Tohle ještě bylo nádraží s velkým N, no pokrok nezastavíš. Těma patrama jsem se najezdil z FM do Ovy...Díky za fotku, Zel.am16.03.15 - 12:27
771.172-4Chlapi, čmelák má generátor pro vytápění? Jsem byl dojmu že ne! Krásná fotka...03.12.14 - 12:37
751.191-8Hluboce smekám.....09.11.14 - 20:08
182.053-9Pěkný záběr. Chtěl bych se zeptal znalců této uhelné dráhy, jestli je ještě problém se spadem uhlí do šterkového lože na této trati. Ono se to nezdá, ale projedou tam miliony tun uhlí a z vozu občas něco padá jako kdysi i když už ne v takovém množství.Za komančů to bylo plné mouru a vpodstatě se trať vyčistila na jednom konci a pokračovalo se nanovo z druhé strany a tak stále dokola....Něco tenkrát zkoušeli s geotextiliemi do kolejiště aby chránili štěrkové lože před mourem, ale jestli si vzpomínám tak se to neujalo.04.11.14 - 18:12
M 27.003Jak píše Vít Burian, obával jsem se dne kdy se tady ten hnus objeví na fotkách....Možná si časem zvyknu, ale zatím se mi při pomyšlení, že bych tím měl jet na úzké, zvedná žaludek. Fotku tedy nehodnotím.04.11.14 - 18:08
T 669.0509Ještě jsem narazil na starší videjko, Tam je vidět jak železný sune Veroniky po spojce O do ocelárny. Můj stroj je na cestě z depa na Horní nádraží.
http://www.youtube.com/watch?v=5avqbGnxE4Y&fb_action_ids=712875288736214&fb_action_types=yt-fb-app%3Afavorite&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B10151013403653829%5D&action_type_map=%5B%22yt-fb-app%3Afavorite%22%5D&action_ref_map=%5B%5D&fb_collection_id=10151486359359306&ref=profile
29.09.14 - 17:48
T 669.0509Objasním zde ctěným šotoušům jak to chodí s přepravou Veronik do ocelárny. Při jízdě od Kunčic do Vítkovic s loženýma kdy je souprava tažena, tak zajede kousek od tohoto místa směrem doleva přes tzv. ,,váhu surového,, již v areálu závodu za výhybku a po změně směru sune veroniky po spojce O do ocelárny. Je to sunutímcca 400 metrů. Po vylití veronik poté jede zpět s prázdnýma Veronikama do Kunčic již bez použití úvrati přes tzv Komárka. Proto vždy dojde k otočení lokomotivy. Mrkněte do mapy na triangl který tam koleje tvoří. http://www.mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x=18.2569892&y=49.8171385&z=16&ut=Triangl&uc=9pw3MxWUqW&ud=Ostrava-Mari%C3%A1nsk%C3%A9%20Hory%20a%20Hulv%C3%A1ky%2C%20Ostrava%2C%20okres%20Ostrava-m%C4%9Bsto19.09.14 - 18:40