Komentáře uživatele "Martin Válek":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
1144.40 + 1116.096 | Rambo: běžně se dvojic taurus + 1144 nebo 1142 ve vícečlenném řízení používá. | 25.03.13 - 19:15 |
225.030-6 + 225.xxx | Úsek má být: Hergatz - Röthenbach (Allgäu) | 07.09.12 - 10:25 |
Musíme si pomáhat | Michael Hajn: ale tuším:-) | 01.01.12 - 11:54 |
Musíme si pomáhat | Boguš: to je přece jasné: topič se živí jako řidič u firmy Family Frost a na šotoakci vyrazil služebním vozem. | 31.12.11 - 22:58 |
... pod dozorem | MACHII73: Naštvaná není vůbec. Naopak. Jedná se totiž o zvláštní druh skotu, tzv. krávu železniční, chovanou v blízkosti tratí v alpských zemích. Tyto krávy byly vyšlechtěny tak, aby se při průjezdu vlaku samy vhodně naaranžovaly dle potřeb železničních fotografů. Viz: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb270.html http://martinvalek.net/zeleznice/rakousko/fotky/2009-09-3675.jpg | 31.12.11 - 22:46 |
232.205-5 DB Schenker + 612.149-5 DB Regio | Josef Petrák a Miroslav Zikmund: Pravdu máte oba dva, ale oba pouze částečně. Správně má ten vlak být označen jako D 15464 (tedy ne EN a ne Zürichsee). V průběhu výluky byly vlaky 464 a 15464 řazeny odchylně: skupina vozů z Bělehradu a Záhřebu (které za normálních okolností jezdí na 15464) byly řazeny na kmenovém EN 464. D 15464 vezl pouze rakouské vnitroskátní skupiny (včetně autovozů) z vlaků 464 a 414, tedy Graz - Feldkirch a Villach - Feldkirch. | 24.01.10 - 13:52 |
556.036 | Dovolil bych jen poznámku pod čarou k expoziční pružnosti filmů. Je třeba rozlišovat mezi pružnosti negativu a inverze. Inverze má jistě menší pružnost než digitál. Naopak negativ má pružnost větší (dnes už možní i stejnou). V případě focení na negativ je problém spíše v expoziční pružnosti fotografického papíru, která je oproti negativnímu filmu výrazně menší a tedy papír je to, co limituje výsledek. | 18.01.10 - 14:04 |
Adlitzgraben | Je to 1142.5. Tedy rekonstruovaná 1042.5 - přidáno vícečlenné řízení a možnost ovládat lokomotivu z řídícího vozu. 1042.5 byly téměř všechny přestavěny právě na řadu 1142.5. ÖBB má jen několik posledních kusů řady 1042. | 12.07.09 - 17:05 |
232.330-1 + 232.413-5 | FS 45198 Hall in Tirol - Bludenz FS = Freight train (Sonderzug), zvláštní nákladní vlak s vozovými zásilkami | 27.04.09 - 17:04 |
754.024-8 | Děkuji za komentáře. Jsem rád, že se fotografie (většinou) líbí. | 30.11.08 - 18:30 |