..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "rail_man":

FotkaZprávaDatum
193.295-3Astartoth: Za prvé: Siemens zaměstnává v ČR cca. 10 000 zaměstnanců, z toho nezanedbatelná cast ve vývojovém centru kolejových vozidel, kteří vyvíjejí vlaky pro změnu zase do zahraničí. ČD musí nakupovat fungující product za co nejnižší náklady, ne jenom pro to, kde daný výrobce sídlí.

Za druhé: Když jsou lokomotivy z Plzně tak dobré, proč už dávno Škodovka nezaložila pool a nepronajímá své stroje soukromým dopravcům jako je Metrans, Regiojet apod, aby získala co nejvíc referencí a prodala stroje dál?

Stát podpořil Škodovku velice štědře. Bohužel je to ale Škodovka, která ani přes tyto velké výhody není schopna vyvinout konkurenceschopný product a prodat ho do zahraničí(alespoň co se klasických vlaků týče).
23.11.17 - 14:25
470.003-5Tomáš Kraus: daný tím že se hnací vozy "nepovedly" jako dvoupodlažní
já bych jednopodlažní hnací vozy ale neviděl tak špatně. Někam potřebujete dát výzbroj. Na střeše ani pod podlahou není místo, takže ji pak musíte dát do strojovny jako v 471. Dvoupodlažní hnací vůz pak uveze max. kolem 60 lidí. Jednopodlažní hnací vůz uděláte zhruba pro 80 lidí daleko jednodušeji.
20.12.13 - 19:56
440.008-1stoupa: ono s temi jakobsy to opravdu neni tak jednoduche. Usetrite sice cast podvozku, ale zase mate vice clanku, tudiz vice mezivozovych prechodu, HVAC atd. Podvozku musite mit dva typy, jakobsy navic s vetsim rozvorem (vetsi opotrebeni). Hlavne u delsich jednotek nemusi byt pouziti jakobsu tak jednoznacne vyhodne, jak to na prvni pohled vypada.23.05.13 - 21:46
480.001-7NIcKON: máte pravdu, že je dálková jednotka pohodlím někde jinde. Ještě bych k tomu přidal tlakotěsnost.
Nicméně tyto vlastnosti využijete až při daleko vyšších rychlostech, než kterých dosahujeme na našem koridoru. Osobně mi tato jednotka s přihlédnutím k ceně a dynamice přijde jako dobrý nápad.
23.10.12 - 21:34