..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin99":

  1 2 3 4 5 ... 54      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
VL8-548Dobrý video....
si kladu takové otázky jako: jak podbíjejí koleje, jak mění pražce, :-)
A neumím si představit, kdyby začal hořet nějaký vagón např. od brzd. To by tam bylo lidem horko, protože tam by se záchranáři nebo hasiči asi těžko dostávali.....
02.05.17 - 23:58
812.613-8No ona ta 812-tka má sice asi o 30% větší výkon motoru než klasická 810-tka, ale i tak jsou 3 vozy dost. A hlavně to dost kontrastuje s trionovou, kde jsou dva motorové vozy na jeden "vlečňák"....19.04.17 - 22:24
749.121Tuto mašinku obzvláště rád vidím. Už jsem se bál, že ji nezprovozní.....03.04.17 - 21:37
460.080-5Víceméně souhlas se Zdendou: Dělá se rekonstrukce a elektrifikace tratě, aby se trať přizpůsobila potřebám 21. století a pak se na ní nasadí staré plečky. Komfort horší, žádná bezbarierovost, a nevěřím ani na ekologičnost. Spotřeba energie na jízdu a vytopení prázdného vlaku je určitě vyšší než spotřeba energie v podobě nafty u Regionovy....07.03.17 - 19:04
99.1542-2Trošku to ruší ty dráty....02.02.17 - 20:02
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Procházel jsem si ty odkazy, co dal Martin Válek, a právě v tom jednom, kde prezentují Locotrol DP system uvádějí, že je to řídící systém, který umožňuje řízení lokomotiv rozložených ve vlaku a vlastně brání "break-in-two", čili roztržení na dva.

Spíš by mě zajímalo, jak ty vlaky sestavují, když dají lokomotivy na 3 místa ve vlaku. Jestli tam je víc strojvedoucích, kteří pomáhají s najezdem lokomotiv, nebo si to fakt obstarává jeden strojvedoucí s vlakvedoucím. A hlavně jak ty lokomotivy přepnou na dálkové řízení na "jednu vlnu". Jestli strojvedoucí jde od první lokomotivy a každou si přepne sám... tzn. jde 3 km tam a pak zase zpět :-) Píšou taky o spolehlivosti systému, který zajistí spolehlivě řízení všech lokomotiv ve vlaku a zároveň neovlivní lokomotivy dalších vlaků - třeba ve stanici. Ale jestli to funguje spolehlivě i v tunelech nebo hlubokých údolích.... Asi mají v takových místech na trati podpůrné vybavení pro přenos signálu. Zřejmě také musí fungovat přidělení "vlnové délky" danému strojvedoucímu pro daný vlak. Možná nějaký dispečer v cetrále přidělí "vlnovou délku" strojvedoucímu, a ten si pak lokomotivy na přidělenou vlnu nastaví. Protože, kdyby se potkaly dva vlaky, které jsou nastaveny stejně, to by byl průser....
25.01.17 - 20:41
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Martin Válek: Dík, to si přečtu...

V každém případě to musí být fajn pocit ovládat třeba 8 mašin ve vlaku a táhnout takovou 3 km šňůru vozů. A pak si třeba svůj vlak prohlídnout na Tehachapi Loop.... Aspoň ze začátku, než se z toho po nějaké době stane rutina...
23.01.17 - 22:19
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Tomáš Kubovec, Topič: Tak byla uprostřed nebo nebyla? :-) Já tam teda nebyl, ale na fotce vidím na konci jednu...

Keprt: Si říkám, jestli při těchto délkách vlaků a terénem, kterým někdy projíždějí, by bylo to spojení "vzduchem" dostatečně spolehlivé.
23.01.17 - 21:28
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Jelikož vidím 2 loko vpředu a jednu vzadu, tak musí být ještě jedna uprostřed, což není neobvyklé. Jen si teď uvědomuji, že jsem nikdy nebádal, jak to mají osazeno strojvedoucími. Když mají třeba i 5 lokomotiv vpředu, tak ty ovládá jeden strojvedoucí z první mašiny, ale jak je to s těmi ostatními? Předpokládal bych, že ty uprostřed mají dalšího strojvedoucího a ty na konci vlaku taky....23.01.17 - 21:01
754.050-3Martin Chýle: No to cestující, který si koupil lístek do 1. třídy byl potěšen, když zjistil, že o kousek dál je papírově 2. třída a sedí tam cestující s lístkem 2. třídy, ale komfort mají oba stejný....
Nebo že by do 1. třídy přidali ramínko :-)
13.01.17 - 18:03