..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "SYN":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.006-7No, ono i pokud je potřebný výkon k dispozici, přecejen není špatné zařízení pošetřit využíváním nižšího než maximálního výkonu... má obecně pozitivní vliv na výdrž.23.05.16 - 13:02
1216.234-5Šepli: ale zase všeho s mírou (Mírou?), jinak byste měl chodit raději pěšky protože už sám vlak je synonymem kvaltování... nebo aspoň dlouhá léta byl!20.04.16 - 10:42
560.006-9+560.028-3EC171: no pantografy jsou klasika, rozhodně neurazí, ale přecejen ten Panter má něco do sebe... zrovna nedávno jsem jel svou obvyklou trasu spěšňákem do Šakvic (40 minut nonstop po korytu) a dost se mi to líbilo... mj. jsem ocenil soukromí dvousedačky pro jednoho v poloprázdném vlaku, když nemusím tak se raději na čtyřce proti nedružím... jízda oproti klasice (kde měl člověk při 120 dojem že skutečně "valí") jenom klidné šustění... teprve když jsem vylezl (v Brně jsem krutě dobíhal) jsem měl možnost si to prohlídnout a čuměl jsem jak puk na InterPantera (pětidílného) :)
Ta francouzka je tak hnusná až se to určitě někomu musí líbit, ale mně teda né...
04.04.16 - 13:59
103.301Taktak, májí to pro ty němce mít dodané do konce TOHOTO roku... a UŽ jim první vyjel? Tak to se nějak nemohu zbavit dojmu že to nemůžou stihnout, to mi příjde aby měli šanci na papíry letos tak by teď někdy museli předávat několik vozů/loko úřadům na testování... anebo to doufají postavit na ty papíry od 380 (co je taky ještě nemá definitivní)??
Tady je podle mně zaděláno na průser :(
29.02.16 - 19:15
121.056-6Ten nápis by se dal výměnou r za l docela tematicky upravit :)08.02.16 - 10:36
380.014-1onboard služby - za prvé nevím co to je a za druhé mě to uráží! Ještě tak pokud to má něco společného s palubou tedy s lodí, to by šlo... :)11.10.14 - 15:57
193.823Tak Rusové jsou chytřejší než my, přece si nebudou kupovat 7 exotů, to raději koupí 3 a další 4 poněkud jiné... :)
Na druhé straně Piňďa dost trpí nemožností měnit velikost jednotky (někde je moc malý, jinde zase moc velký) což by u Talga neměl být až tak problém, tam by měla být omezující jen množina vozů které budou vlastnit popřehazovat si to do značné míry můžou.
Samozřejmě netuším o kolik je neměnitelné Talgo levnější než měnitelné (rozchod) ale pokud to není majlant tak by mi přišlo logičtější jich vzít všech 7 měnitelných, člověk nikdy neví ne? Však jezdit bez měnění to taky dokáže...
A rozdíl oproti "současné klasice" (předpokládám že jsou tím myšleny standartní vozy na 200kmh bez naklápění ve stylu Xmz) - tak to by tu někdo musel nahodit orientační rozdíl v ceně, pokud to Talgo není o moc dražší, a má navíc tu možnost mírného zrychlení (díky naklápění) a možnost změny rozchodu (i když to potřebuje jen někde) tak pak bych to celkem chápal... ale jako vždy je to o ceně až na prvním místě :)
01.10.14 - 12:08
350.013-9jistě, odpovědná místa budou řešit detaily v nátěrech, aby šotoušci měli klid :D
Inu, pokud jim stálo za to zaplatit, tak to managemeny aspoň v určitém okamžiko zajímalo... škoda si to pak nechat ještě dodatečně (částečně) rozhodit. Na korporátní identitu management obvykle docela drží (protože to je celkem snadno vidět)...
25.05.14 - 21:46
749.039-4 + Citroen SaxoMůžu se prosím zeptat, já ty označení nemám tak v hlavě, to stříbrné HV je to první z nadpisu nebo to druhé? :-)02.04.14 - 16:20
350.003-0 + 230.094-5Přesně to byl můj první dojem - tahle džungle že je "hlavná stanica"?25.09.13 - 14:59