..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiri Vosecek":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
163.078-9250 hodin veřejně prospěšných prací a k tomu 100 hodin čištění záchodů ve vlacích.

No jinak fotka pěkná.
02.02.11 - 11:22
754.050-3Radiat: Proč to asi ještě není celé přebarvené? Protože nemůžou najednou stáhnout všechny vagony a tak se to dělá postupně, ne?26.11.10 - 16:49
451.095-4sunfreedom: Moc nesluší a hlavně jim fakt sekne ten historický tmavěmodrý.

Ad ruce - asi tak nějak. Nicméně účinnou obranou by byl elektrický proud přenášený pouze sprejem z vlaku do sprejera :)
29.08.10 - 16:43
451.095-4Strojvůdce88: Já bych jim dal přes hubu ... a moc se mi nelíbí ten navazující tmavěmodrý pruh i nad dveřma, zvlášť na City Elefantu ...28.08.10 - 19:22
750.287-5 + 750.013-5Na tomhle mě fakt fascinuje, že každej "šotouš" ví, kdy přísně střežený vlak brázdí republiku. Trasa jaderného vlaku asi není moc tajná, co?13.08.10 - 21:00
Autobahn? Tauernbahn!Vlad: S tím převáděním finanční zátěže máte sice pravdu, ale pointa byla v tom, že díky nízkému mýtnému by se nevyplatilo jezdit nyní u nás po kolejích.

I když podle toho jak jsem to počítal u minulé RoLa fotky to zase není tak úplně pravda i při aktuálních cenách.
12.08.10 - 9:16
Falkenstein-BrückeTak s přívalem nových a nových nesmyslů z Evropského parlamentu se mi možnost vystoupení začíná jevit docela reálnou, jestli ty omezený socialisty někdo nezastaví ... tak se možná EU rozpadne brzo sama.

Už se těším, že si budeme moct koupit láhev piva s bílou etiketou a jen pod víčkem bude "informativně" napsáno, že výrobcem je Budvar.
06.08.10 - 15:36
Falkenstein-BrückeKoukám na ty ceny, tam se to opravdu vyplatí, teda kromě času, který je 4 hodiny auto vs. 10 hodin vlak, ale dá se to brát jako povinný odpočinek a pak jedem dál. Takže dopravce namísto aby stál a řidič spal, tak ujede 400 kilometrů za přibližně stejnou cenu bez rizika nehody.

U nás Břeclav - Ústí n.Labem, 50 km nezpoplatněných, 310 km mýto, 3-nápravový kamion, 1100 Kč, 15 korun na kilometr náklady na provoz? Tak to je 5200, celkem něco přes 6 tisíc.

Hm, počítám něco špatně? Na 350 kilometrech RoLa v západní evropě je cena v přepočtu asi 8 tisíc, když se zauvažuje satelitní mýto - zpoplatnění i těch zbývajících 50 km, tak se dostáváme málem na vyrovnanou cenu?
06.08.10 - 9:45
Falkenstein-BrückeChary: Tak pochopitelně záleží na místních podmínkách a jestli tam mají horské cesty typu silnice druhé třídy s výtluky, tak není co řešit :)

Případy, které jste nastínil v ČR jsou samozřejmé a nebylo by co řešit. Ovšem jak se zmínil Miroslav Zikmund, je to o penězích. Nicméně bych rozhodně nebyl proti variantě zákona hovořícího o tom, že tranzitní doprava přes Českou Republiku MUSÍ být vedena po železnici. Pochopitelně po vybudování příslušného zázemí.

Lepší variantou je pochopitelně narovnání skutečných nákladů státu na výstavbu a provoz silnice a železnice, tedy aby se vlak o X vagonech pro RoLa vyplatil dopravcům při dopravě nad Y kilometrů namísto silnice.
05.08.10 - 23:18
Falkenstein-BrückeSamir Lepara: Chcete říct, že kvůli 100 kilometrů na místě kde je alternativa (dálnice - nevím, neznám to tam) vjede X nákladních automobilů na vlak a pak zase hned sjede?

To by bylo realizovatelné snad jen v případě, kdy by jelo třeba 10 párů vlaků denně, aby nemuseli dopravci moc dlouho čekat. A to si zase nedovedu představit, že by se vlaky zaplnily, aby se provoz zaplatil.
05.08.10 - 22:18