..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jakuza":

  1 2 3 4 5 ... 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1245.05 + 1020.018samozřejmě fotka je super. Dělá to hodně kfajina, tady by i regina vynikla.....


K tažné síle. Zrovna sedím na 6megovým Tauru a na háku 2100t. Padají lehké exkrementy a ukazatel tažné síly mi skáče mezi 50-80 kN v rychlosti 70km/h. Jakmile přiložím pod kotel akkrát mašina rozehraje klavírní výstup tm a jede ještě míň. Tak na co mi je taková mašina mimo toho že to je vícesystémovka. Tažná síla je hodně ovlivněná např převodem. Reálný výsledek taky ovlivní hodně špalková brzda s Bp bez mraky snímačů dělajícího z strojvedoucího řidiče. Kdy si mašinu hlídáte proti skluzu a zároveň tím občas očistíte jízdní plochu. To vše pomáhá adhezi......... pro rýpaly tento příspěvek je psán z 4. koleje žst Polom
09.01.15 - 0:30
1245.05 + 1020.018Jenom k diskuzi o výkonu: ne výkon ale tažná síla je to co by vás mělo zajímat.
A něco z praxe. Jezdím dnes jak na opěvovaných strojích 1216.2 tak i na české babičce řady 121. A na otázku s čím si více věřím že to rozjede sázím na dvoumegovou dřevěnou lokomotivu jež je na náklady stavěná, namísto naspýdované hyper super lokomotivy, která ale bez tuny písku nerozjede ani rychlík.
Kdysi se řešila náhrada po americku silné lokomotivy dvěmi slabšímy. 781 Vs 2*742 které v zadání měli náhradu sergejů v dvojčlenu. Tehdá se neřešil nedostatek lidí v dílně a platbu za nápravu DC. To samé je lamina kdy v dvojčlenu musí být tahavost perfektní a adhezně ji díky špalkové brzdě věřím víc než moderním baletkám (střídavky neznám, nemohu konkrétně hodnotit)
08.01.15 - 1:44
714.019-73-4 roky zpět na Hradecku napadlo tolik sněhu že mně z 714 vyhrabávali. Dodneška na raportce v HK visí fotka po příjezdu do stanice. Mašinka na jeden motor, bo ten první trakčně se odmítnul učastnit rána, jela s dvouma balmáky po rovince 21 km/h. Večer při prorážení závějí lítal sníh přes celý dlouhý čumák na sklo. Super šichta. Na další obrat jsem měl 742, ale bohužel vlak za mnou s 814 neprojel a tak další jízda už nebyla. A těšil jsem se že konečně pořádná mašina na závěje..... jo vzpomínky ani ne tak letité25.12.14 - 22:47
750.300-6Nevím co to je za strom. Ale mám podobnou fotku z Slovenska kde mám taky fialový kopec v pozadí a o měsíc později je krásně zelený29.01.13 - 17:44
749.250-7citace M.G.:"a severní Moravy, tentokrát se 751.338." Jen doplním že to byla 751 335 co tahala Anglány po Moravě11.07.11 - 8:42
T 466.0254jenže ono to není tím že by někdo to rozsvěcoval naschvál. Ale dnes platí že pokud je vozidlo vybaveno 3mi pozičními světly tak používá. Na Slovensku dneska jezdí skoro všechny vlaky s reflektorem rozsvíceným na potkávací světla06.06.09 - 14:09
754.050-3Vojta Eliáš :ne pouze regulace a skor celá elektronika. Motor je stále stejný K12V 230 DR.04.06.09 - 13:21
T 478.3143Ono to pivo s největší pravděpodobností bude Cola ve skle!!!! Na střední jsme ve velkém konzumovali takzvanou "ColiColu" nebo jak jsme to jmenovalo protože to vycházelo asi tak 4.50kč za 0,3 litru.02.06.09 - 10:41
556.0510Když jsme ještě jezdil v zácviku, jezdil jsem s fírou co na 556.510 topil až do jejího konce vTrutnově07.04.09 - 18:46
753.141-1 + 753.006-6čečem a tam byli docela festovný větve.01.03.09 - 1:07