..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zalho":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 37      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.162-4Pavel Martoch,Honza Janda: Však sme v těchto končinách byli jen tři,já analog,autor,a kolega kterého neznáme,takže Jiřik se vysloveně těšil :-)))...A oprávněně,velmi povedené....
Martin Grill,piškot: No zdá se mi že tohle cílené zneuctívání je od Vás docela nefér,jelikož A.N. má také pěkné fotky jako většina zdejších,akorát je schopen napsat co se mu konkrétně obsahově nelíbí.Občas sice používá nevhodnou formu sdělení, ale to velmi zřídkakdy a jiní jsou na tom daleko hůře....
14.03.15 - 10:58
749.162-4Ach ty osobní averze ...... já tam byla,jedla...,pila...,takhle dobrý,ale poklekl bych ať mi vyleze celej středohor a nekrejou to větve ale jen kmen....,to by bral i Tonda,snad příště :-)Nakonec sem to dal jinak než Jirka i Láďa (a Pepa a Franta),i než Karel,já se postavil do silnice a dal to úplně jinak na tele a bez stromu s Lovošem skoro nad mašinou,bohužel fotim anállogicky....Krásně sme tam byli pospolu a bez hádek se srovnali....,tak by to mělo být.Jinak Tomáši M.,sem zvědav kdy mi vrátíš tu žlutou pásku a co se týče focení tak by si se tu měl pouze učit (třeba i od A.N.) a šoupat nohama.I když už u ZMŽ ti to líp kecalo než makalo :-)14.03.15 - 10:30
831.136-7OF : No když neni ¨šukafon¨ do Čakovic z Masny tak jezdí ¨loďák¨.Takto to bylo myšleno.Jinak k fotce ... ,paráda...,a přesně jak píše kolega.....,z Babína pak k těm 831 místo pražský hydry do Sušice 751 233 a byl člověk spokojenej :-)04.03.15 - 15:03
754.041-2Ještě jen dotaz.Je to 778 ???04.03.15 - 10:20
754.041-2vodavod : ..... ale od 16.března z rozsáhlou dálkovinozací a rekonstrukcí všech stanic na poloostrovní způsob.Krom červce a srpna výluka až do podzimu,tak kdo chce zachytit ten starý duch dráhy tak už moc času nemá ....04.03.15 - 10:13
MV ETCSTak tohle je fakt kouzlo,jako vlak vloženej do (skoro) černobílý fotky.Pěkný,pěkný,i když za to nemůžeš :-))).Pětku normál nedávám,ale teď ano.

Banán:Spaliny jsou sviňa ...... :-)
13.02.15 - 22:36
122.010-2Jj,jmenovalo se to Výhybna Kamenolom a výpravčí byli placeni Kamenolomem,což vedlo i k zániku vlečky a dopravny samé. Místo nějaké lehké ¨dálkoviny¨z nedalekého Sebuzína bylo rozhodnuto o likvidaci vlečky s potenciálem.Poslední velké přepravy proběhly se stavbou koridoru Ústí - Lovosice a dál,kdy jezdily pravidelné ucelenky štěrku v ¨Uáčkách¨ trs UL ložené a zpět trs Žalhostice prázdné a cca 2005 byla výhybna zaříznuta.Od té doby náklaďák za náklaďákem i s paradoxní překládkou do sypáku v nedalekých stanicích :-)
PS:Proč tak nízký ratink za docela pěkné foto,že by trest za přiznání se k lenosti :-)))
13.02.15 - 22:12
644-020Teda oprava,v Mostu se vlak přestavuje,neb manipulační je kusá,ale Podbrdo a Bistrica platí ten vjezd rovnou.Ještě v Podbrdu v čekárně jsou pěkný panely s fotkama,mapkama a historií tratě,stojí za zhlédnutí,člověk pak ví kde je,nádherné okolní hory ani nepřipomínam.Jo a ve stanicích vjezdové mechárny :-)15.01.15 - 20:08
644-020Sakryš to má někdo štěstí na ¨španku¨, těch už moc v bejvalý Jugošce nejezdí.Za mně tahle stála a řádil na tom klasickej DD,ale taky paráda.Na trati je hore z Mostu na Soči 25 promile a ta obr mašina to rve co to dá tak čtyřicítkou a tim údolím se ten její řev táhne snad 10 minut,fakt všem doporučuju.Jinak auta (i sólo náklaďáky,mlíkař,popelář,sklápěčka atp. )se přepravujou i s osádkou na klasických lehce upravených plošiňákách a obyč cestoši pak v tom osobním voze.Perony nikdo neřeší a na vozy se najíždí z obyč ramp z dob mocnářství.Vlak vjíždí - odjíždí přímo na tu manipulační kolej u ramp :-))) Fakt paráda zážitek.15.01.15 - 20:02
Indikátor násvitu zamračenýchLidi nebuďte upjatý,sice hnusná chlapská,ale jako vtip je to dobrý ..... No a to ještě bych řek že je to fíra z Báry a vyjádřil názor na fotiče :-)04.01.15 - 11:37