..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Otmar Humplík":

  1 2 3 4 5 6 ... 38      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
842.025-9Přivstat se v tomto případě určitě vyplatí, fotka má příjemnou atmosféru probouzejícího se dne.
Bonus navíc je cyklista úplně vpravo.
A jedna technická na závěr: vlevo nahoře je drobný flíček - asi špína na snímači.
10.06.08 - 13:30
754.057-8 + 754.058-6Velmi příjemná fotka, hezky se na to kouká.
Štěstí přeje připraveným :-)
10.06.08 - 10:00
751.151-2 + 751.145-4Velmi hezké, taková tvoje "klasika".
Když jsem ji uviděl, vybavila se mi tvoje fotka, která vyšla v minulém roce v MFDnes. Ale ta byla s osobákem.
30.05.08 - 16:43
751.149-6Ta přídržnice se řešila zde, http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/751/751569.html.
Je velmi zajímavé porovnat obě fotky, prakticky stejné, stejně skvělé a focené z téhož místa. Ale každá má svou nezaměnitelnou atmosféru.
25.05.08 - 21:35
810.180-0To jsi tedy pěkně udržel ten čas, pokud to bylo focené z ruky. Kolik na to padlo pokusů?13.05.08 - 22:11
810.174-3Pěkné a zajímavé již z náhledu.12.05.08 - 22:31
PKP 25/20 GJW Praha + 362 168-7Líbí se mi stín "monstra" na štěrku. Stálo by to za samostatnou fotografii.12.05.08 - 21:58
434.2186Uměl bych si tuto fotografii představit v sekci Život kolem železnice.08.05.08 - 22:20
810.394-7Dík za rychlou odpověď. Protože místní poměry neznám, s tvou odpovědí v tom případě zcela souhlasím.
Kompozice je fajn, umístění jeřábu velmi dobře vyvažuje pozici motoru na levé straně.
04.05.08 - 22:48
810.394-7Pro změnu jedna kompoziční otázka :-)
Neuvažoval jsi o variantě nižšího umístění celého snímku?
Přijde mi lepší, pokud by nahoře ubylo (vcelku nudné) oblohy a dole se protáhnul oblouk trati až k pravému dolnímu rohu.
Jeřáb by zůstal a dole by to bylo, myslím, mnohem zajímavější.
04.05.08 - 22:36