..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "malard":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.524-0Daniel nejspíš myslel tu opakující se strukturu louky, kterou byl světlý flek přeretušován? Světlý flek bude nejspíš dán tím, že objektiv a slunce jsou v tomto místě v zákrytu - nejsou vidět žádné stíny, protože se všechny nachází za objektem.12.11.20 - 9:30
350.001-4Honzinus78: Rekonstrukce tratě v původní stopě doopravdy začne letos na podzim. Vzhledem k tomu, že po výstavbě nové tratě zůstane i stará, je potřeba starou trať uvést do odpovídajícího stavu. Zejména pak provést rekonstrukci ŽST Brandýs n. O. za účelem nového uspořádání nástupišť a možnosti řídit i tento úsek z CDP.08.08.20 - 9:15
754.049-5 + 750.308Červená na 049 má hue okolo 0+. To znamená víceméně čistou červenou (ne oranžovou a ne růžovou). Na jiných fotkách (včetně tvé) má stejná mašina podobné hodnoty. A k leštění - obě "zkřídovatělé" byly.17.11.19 - 20:00
754.061-055p (Pavel Dvořák): Opraveno.29.10.19 - 9:12
2044.030Já osobně místa netajím. Na Flickru mám u všech fotek zanesení do mapy. Časem budu muset přidat GPS i sem.

https://www.flickr.com/photos/138081065@N07/
29.09.19 - 23:10
T 478.2065A.N.: Když už se chcete ohánět zákony a legislativou, tak si otevřete Zákon o dráhách, najděte si § 3 a tam zjistíte, že do kategorií ŽELEZNIČNÍCH drah patří: a) ... f) speciální dráha.

Metro je tedy dráha speciální, která spadá pod dráhu železniční. Takže i metro je dráha železniční. :)
01.08.19 - 22:59
754.080-0Delší sklo by znamenalo ještě totálně tmavé čelo. :)11.03.19 - 10:40
362.039-0Jednalo se o Ex 570 - https://www.zelpage.cz/razeni/17/vlaky/cd-57015.02.19 - 11:58
220.002 + 220.013 + 120.0xxDnešním dnem započala čtyřdenní výluka s náhradní autobusovou dopravou v úseku Lianokladi - Palaeofarsalos, při které dojde k odpojení starého úseku Aggeie - Domokos a k položení kolejí v místě křížení nové trati s původní tratí za stanicí Aggeie. Již v úterý 29. ledna by měl být provoz veden po nové dvoukolejné trati, jejíž součástí je i most u obce Ekkara (https://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/gr/gr026.html), který svou konstrukcí výrazně opozdil dokončení nového úseku. Práce na elektrifikaci a zabezpečovacím zařízení ETCS by měly být dokončeny v následujících měsících. Jízdní doba Athény - Soluň by se tak měla zkrátit na 3 hodiny a 30 minut, díky čemu bude železnice konkurenceschopná velmi silné letecké dopravě. Vysoký potenciál spojení těchto významných měst vnímají také ÖBB, které pod značkou Rail Cargo Logistics Goldair žádají o povolení k provozování osobní dopravy v Řecku nejen pro tento úsek.25.01.19 - 16:50
2812 + 2822V čase 2:13 https://youtu.be/xxdDhObi3xY :)22.09.18 - 21:17