..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "malard":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1163.010Éra lokomotiv Škoda 69E v Jugoslávii začala v roce 1984, konkrétně 6. května, kdy byla tehdejším JŽ zapůjčena za účelem zkoušek lokomotiva ES 499.1002. Lokomotiva se na balkánských, sklonově náročných tratích (stoupání místy dosahuje až 30 promile) velmi osvědčila. Na trati Bakar - Škrljevo dokázala uvézt vlak o hmotnosti 605 tun. Pro srovnání lze poznamenat, že šestinápravová lokomotiva JŽ 362 tehdy měla předepsaný normativ hmotnosti pouze 530 tun. Na základě poznatků bylo rozhodnuto o nákupu 10 kusů lokomotiv Škoda 69E do depa Rijeka.

Na snímku projíždí jeden z mála strojů ve starém laku dopravce HŽ Cargo úsekem Meja - Škrljevo.
26.12.20 - 12:32
363.524-0Daniel nejspíš myslel tu opakující se strukturu louky, kterou byl světlý flek přeretušován? Světlý flek bude nejspíš dán tím, že objektiv a slunce jsou v tomto místě v zákrytu - nejsou vidět žádné stíny, protože se všechny nachází za objektem.12.11.20 - 9:30
350.001-4Honzinus78: Rekonstrukce tratě v původní stopě doopravdy začne letos na podzim. Vzhledem k tomu, že po výstavbě nové tratě zůstane i stará, je potřeba starou trať uvést do odpovídajícího stavu. Zejména pak provést rekonstrukci ŽST Brandýs n. O. za účelem nového uspořádání nástupišť a možnosti řídit i tento úsek z CDP.08.08.20 - 9:15
754.049-5 + 750.308Červená na 049 má hue okolo 0+. To znamená víceméně čistou červenou (ne oranžovou a ne růžovou). Na jiných fotkách (včetně tvé) má stejná mašina podobné hodnoty. A k leštění - obě "zkřídovatělé" byly.17.11.19 - 20:00
754.061-055p (Pavel Dvořák): Opraveno.29.10.19 - 9:12
2044.030Já osobně místa netajím. Na Flickru mám u všech fotek zanesení do mapy. Časem budu muset přidat GPS i sem.

https://www.flickr.com/photos/138081065@N07/
29.09.19 - 23:10
T 478.2065A.N.: Když už se chcete ohánět zákony a legislativou, tak si otevřete Zákon o dráhách, najděte si § 3 a tam zjistíte, že do kategorií ŽELEZNIČNÍCH drah patří: a) ... f) speciální dráha.

Metro je tedy dráha speciální, která spadá pod dráhu železniční. Takže i metro je dráha železniční. :)
01.08.19 - 22:59
754.080-0Delší sklo by znamenalo ještě totálně tmavé čelo. :)11.03.19 - 10:40
362.039-0Jednalo se o Ex 570 - https://www.zelpage.cz/razeni/17/vlaky/cd-57015.02.19 - 11:58
220.002 + 220.013 + 120.0xxDnešním dnem započala čtyřdenní výluka s náhradní autobusovou dopravou v úseku Lianokladi - Palaeofarsalos, při které dojde k odpojení starého úseku Aggeie - Domokos a k položení kolejí v místě křížení nové trati s původní tratí za stanicí Aggeie. Již v úterý 29. ledna by měl být provoz veden po nové dvoukolejné trati, jejíž součástí je i most u obce Ekkara (https://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/gr/gr026.html), který svou konstrukcí výrazně opozdil dokončení nového úseku. Práce na elektrifikaci a zabezpečovacím zařízení ETCS by měly být dokončeny v následujících měsících. Jízdní doba Athény - Soluň by se tak měla zkrátit na 3 hodiny a 30 minut, díky čemu bude železnice konkurenceschopná velmi silné letecké dopravě. Vysoký potenciál spojení těchto významných měst vnímají také ÖBB, které pod značkou Rail Cargo Logistics Goldair žádají o povolení k provozování osobní dopravy v Řecku nejen pro tento úsek.25.01.19 - 16:50