..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "MIGOŠ":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
556.0416Nádherná štreka aj fotka, ale není to spíš na hlavní trati na Žilinu? Z TT do Nemšové dvoukolejka není.19.04.12 - 13:42
T 679.013Pomeranče měli Slováci, tím pádem zůstaly jenom na Slovensku...07.07.11 - 16:07
754.041-2Brněnské stroje, co kus to originál. Bohužel, v době Najbrta se nových variací nedočkáme.
Jako bych tu fotku znal...:-) Pěkné!
01.05.11 - 9:06
99.787Říkejte mi jak chcete, já dráhu se o dráhu zajímám a snažím se ji solidně dokumentovat. Každý fotíme neco jiného, ať to tady neprodlužuju...
(PS: Každý zajímavá fotka má vyvolat diskuzi...;-)
27.02.11 - 16:47
99.787Jenomže solidní zachycení pravidelného provozu bude za pár let cenější jak takovéto fotky. Ale to se Vám tady těžko vysvětluje. Podvívejte se na historické fotky tady v galerii, taky zachycují stereotypní pravidelný provoz a jak se nad nima rozplýváte...27.02.11 - 16:18
851.004-2Aj ta ,,supermoderní" Hypernova se může jít co se týče pohodlí zahrabat oproti 050. Modernizace části vozů v uplynulých letech byla určitě správný krok. Nové okna, plyš, jednoduché, účelné, relativně levné a za krátký čas. Doufám, že se ty vozy ještě budou po našich kolejích nějaký ten rok kolébat.

Autorovi děkuju za pěkný a hlavně vzácný dokument.
08.02.11 - 21:03
749.260-6Hold ne vždycky může diesel jet v pravidelném provozu po dvoukolejce nejlíp zarostené zelení a s mechanikama. Proč si to vymazlovat, když to takto běžně jezdí.
Spíš bych fotku víc ořezal, takto mi ta mašina připadá docela malá. Povedený snímek...;-)
20.01.11 - 18:54
477.013Jo, pánové, vypadá to, že jsme všichni rozděleni na dvě skupiny. Na umělce, kteří fotí atmosféru a ze všeho co tu najdou se rozplývají, a na fotisty, pro které jsou podstatnější mašiny a pravidelný provoz na dráze.
Jak správně tušíte, patřím do té druhé skupiny. Fotím pořád fotky stejné nebo podobné kompozice a nenudí mě to proto, že vždy chytím jinou nebo jinak barevnou mašinu a jedinečnou soupravu. Dělá to tak hodně kamarádů a hodnota fotky je především v historické dokumentaci. Naopak, zamyslete se jakou hodnotu budou mít fotky jako tato za pár let...
14.01.11 - 18:02
477.013Dobrý večer, po delší době...
Nevím, co je na té fotce tak pěkného nebo zajímavého, že se musela objevit v galerii. Do vašeho ,,šotošturcu" bych to pochopil, ale takto opravdu slabé. Když už přidáváte nějaké umělecké fotky, tak mi námětem příjdou většinou jako blbosti (složité na pochopení nebo vůbec nepochopené, můj názor, fotím vlaky jinak), ale tato je opravdu na žebříčku nejvýš. Je v lokomotivní galerii, ale mašina na ní je patrná někdě v dálce vpravo dole. Jen tak dál, těším se na další...;-)
Děkuji za patřičné omínusování příp. smazání celého příspěvku.
11.01.11 - 19:34
423.0Moc pěkný dokument páry na Zlínce a v barvě, díky za něj.;-)
Ale viděl bych to na Zlín střed (tehdy Gottwaldov střed :-X), za mašinou je schovaný most přes Dřevnici (dneska za ním najdete kruháč a parkoviště OC Čepkov), vlevo za betonovým plotkem stavědlo, naproti něho malý betonový hrad, pravda?
Ten přejezd dneska už funguje jenom pro pěší, cesta do této části Zlína se v 80. letech přesunula na most.
27.07.10 - 14:33