..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Joska Holibajda":

FotkaZprávaDatum
383.101-3Vidím tam samostatné předvěsti. Proč na tak vytížené trati není autoblok?26.12.17 - 21:37
809.140-7Fotka perfektní.
Pokud na lokálce nejezdí v jednom vlaku víc jak 50 lidí, je lepší nechat tam 810. Pohodlí je sice menší než v Regionově, výhodou je ale nižší spotřeba nafty a svižnost (to jsem si o víkendu vyzkoušel na 076 - šukafon měl opravdu mnohem lepší rozjezdy).
28.01.13 - 20:37
754.021-4Pavloš:
Je to fotka z minulého GVD, tehdy bylo pravidelné řazení loko + 4 vozy.
10.11.10 - 8:43
735.256-0Technická otázka:
Proč je (bylo) v některých neelektrifikovaných úsecích zakázáno elektrické vytápění?
02.11.10 - 13:26
M62-1536Mohl by to být 601 Solotvino - Čop - Lviv. Na elektrifikovaný úsek vlak vjíždí ve stanici Baťovo, Sergej ho ale odveze ještě o 15 km dál, do Čopu. Tam je úvrať, což se řeší právě výměnou motorové lokomotivy za elektrickou.09.10.09 - 20:11
Noční jízdaÁžetďák:
Nemyslím si že by to bylo způsobeno problikáváním světel. Podle EXIFu je expoziční čas 30 vteřin, tedy fotka vznikala celou půlminutu. Nejdříve na návěstidle svítilo "rychlost 40 a volno", po průjezdu vlaku tato dvě světla zhasla a rozsvítila se červená. Na snímku jsou díky dlouhé expoziční době zachycena všechna tři světla, přesto ve skutečnosti nemusela svítit současně. Kdyby totiž některé světlo probliklo na vteřinu, bylo by na fotce 20x slabší než světlo, které v průběhu expoziční doby svítilo 20 vteřin. Na fotce to vypadá, že červená je asi 2x intenzivnější než zbývající dvě světla, tedy vlak projel asi po 10 vteřinách a zbývajících 20 vteřin byla snímána červená (můj odhad).
03.10.08 - 10:52