..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Raven":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 146      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Železničáři IŠepli, zirecek: ad "právě ty nakloněné bývají nejlepší, sklon je spíše žádoucí a potřebný" a "nejspíše záměrná nakloněnost tomu dává trochu napětí a u mne to vzbuzuje více zájmu."

Já zcela sebekriticky přiznám, že asi jsem trochu zdeformovaný focením vlaků, ale vždycky si v rámci možností rád rozšířím obzory.. Čím že to bývají právě a zrovna ty nakloněné portréty nejlepší? Proč je ten sklon potřebný? V čem to je pak lepší oproti těm nenakloněným? Já taky nejsem odborník na portréty, ani jsem si nikdy nevšiml, že by jich většina byla nakřivo. Ale nějak mi to prostě nejde do hlavy, v čem je třeba tahle fotka lepší takhle nakřivo, než kdyby byla normálně rovně. Možná je to jen čistě citová záležitost a nedá se to jednoduše popsat, těžko říct. Každopádně já když si to zkusil narovnat, tak se tím pro mě nevytratil nápad, duch té fotky, přijde mi pořád stejná, jen normálně rovně a né divně nakřivo (pokud by ten náklon byl výraznější a záměrný, pak je to samozřejmě něco zcela jiného).
Přiznám se, že ten náklon ve mně nevyvolává ani žádné "napětí", přijdu si stejně v klidu, když na to koukám takhle, i když si to zkusím narovnat, na někoho to může působit opačně. Je to prostě o individuálních pocitech každýho čumila, rozhodně bych nepaušalizoval, že portréty nakřivo jsou lepší. Někdy je to samozřejmě záměr, ovšem mně osobně přijde u této konkrétní fotky náklon zcela zbytečný (snímek se mi jinak líbí), nemající přidanou hodnotu, ani vliv na pocit z fotky pro diváka ;-)
07.04.14 - 18:22
854.017-1NIcKON: Jasně, že jsou, třeba štokry, papoušci, pětasedmy, pro někoho hydry... Však já se vyjádřil jen sám za sebe ve smyslu, že osobně nemám motivaci to tam čistit, když ze stromu tam nic nevadí ;-)15.03.14 - 11:55
854.017-1JTB, paolo: Dokud jezdily čtyřky, vyplatilo se člověku nejen tenhle oblouk udržovat, v dnešní době už motivace trochu schází. Navíc ze stromu tam ještě loni na podzim nic nevadilo, tak zatím nebyl důvod to čistit ;-)12.03.14 - 20:05
854.021-3Já mám pocit, že jsem tehdy na tu trojku na strom vůbec nelezl, je to snad jen ze štaflí, kvaltovalo se.03.02.14 - 21:51
754.030-5zirecek: Nevím, jak to má Bambe, ale mně kolikrát taky takhle utkví v paměti nějaká konkrétní situace, člověk, průpovídka nebo třeba jen ta teplota, spojená s konkrétním focením třebas před x lety. Například se záběry z této loňské akce s bejčkem http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/423/423363.html mám také navždy neodmyslitelně spojenou teplotu - 18°C, kterou zobrazoval display na čerpací stanici v Ústí nad Orlicí, ač si běžně teploty též nepamatuji ani k fotkám nijak neznamenám :-)31.12.13 - 9:51
310.23ukulele: Fotit od toho telegrafního sloupu, tak by autora ten třicetihlavý dav pod kaštanem umlátil i s foťákem :-)12.12.13 - 12:21
Páteční provoz pod semonickým nadjezdemPřesně jak napsal classic, je to letadlo ve finální fázi přiblížení na královéhradecké letiště.01.12.13 - 19:41
363.073-8 ČD CargoVáclav Vrtěna: Do Moravské Třebové regiopanter určitě nee, to by museli štreku nejdřív zadrátovat ;-)01.12.13 - 16:46
151.006-4Mates: To, o čem píšeš by bylo určitě poznat i z mírného podhledu :-) Není náhled jako nadhled ;-)30.11.13 - 20:36
753.301-1classic 90s: Tehdy ještě ČSD. Na snímku je atmosféra již probíhajících oslav 130 let PLD patrná - výzdoba na peronu, obláček dýmu a nevídaný shluk osob za osobní soupravou.18.11.13 - 13:00