Komentáře uživatele "stoupa":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
751.217-1 + 751.239-5 + 751.004-3 + 751.167-8 | tý brďo, co souhrnné zatížení na mostech? To mohlo být na hraně (si myslím - třeba blbě) | 15.06.07 - 11:34 |
810.287-3 | jézusmaríjamíjá! Teď jsme napsal hanopis na 810 na tratích vyšších parametrů, než "krátké lokálky dle K.u.K. normálií" a Vy kontrujete tímhle! SUpéér! (Bura dám až z domova, z práce mi to klasifikaci nebere) | 15.06.07 - 11:22 |
749.251-5 | Na německém servru Bilder und Fotos von Eisenbahn und Zuegen .."" byly v tomto týdnu fotky rekonstruovaného "Bmto" z Polska. Vycházím z toho, že ta skříň je "těžké" stavby. Mé úvahy se ubírají směrem - chci-li komfort při přepravě, chci-li potenciálnímu zákazníkovi nabídout komfort při přepravě, pak asi v tomto tisíciletí je klimoška podmínka nutná, nikoliv však postačující. A ta něco váží. A spíš se vnutí do bytelné konstrukce, než vylehčené "motorákové". Pro rozbor nový patrák (na trhu je jich habaděj) nebo rekonstrukce nemám vstupy. (pomíjím otvírání/zavírání dveří - to má řešení určitě, jen chtít). | 15.06.07 - 10:14 |
749.251-5 | k tématu na fotce: .. nevím, nemám k dispozici ekonomické údaje, avšak: - jako cestující se domnívám, že "patro" a mašina by mi konvenovalo jako přepravní nádoba na osobáku (zejména příměstském v nezávislé trakci), než deriváty 810 a možná i jiné "motory" (můj zadek si při jízdách pacifikem nestěžoval) - možná by tenhle kočár mohl dostat klimošku a nezávislé topení snáz, než "vozy lehké stavby". Jistě - v zimě bufík té elektriky zase tak moc nepotřebuje, klimoška by potřebovala "šťávu" z mašiny Co vy na to? | 15.06.07 - 8:31 |
714.202-9 | pokračování mRKEF: ...héč, a když mi byly 4 roky, tak mně na ní Pan Mistr kosuíček svezl a směl jsem si zapískat! (to bylo v r. 1961..V Brně KrPoli) Dva jsem si postavil na podvozku Piko BR 55 v půlce let osumdesátých. dneška nedožily. Tak mám jeden nulkovej, jeden jedničkovej a Pavel mi předělal dva dvojkový, pěkně jeden s normálním komínkem a jeden s Gieslem. | 14.06.07 - 17:46 |
140.085-2 | 2 mRKEF: Jasně, myslím ve "stařeckých" dimenzích. Tedy ES 499.0, nyní 350, po Slovensky Gorila, výkon 4.000 kW, přišla na tratě někdy 1974 - 5. (A mluvívalí jsme o ní jako o "Éesce"). V době zrodu (když vyjela, to skutečně byla nejvýkonější dvousystémová mašina v Evropě. E 499.2, později 150, poprvé jsem ji viděl a sáhl si na ni 1978, když se přijela "představit" do Buben | 14.06.07 - 17:39 |
714.202-9 | F tom případku pjet a už ji tam máš. (Víc bys dostal, kdybych si býval byl představil čtyřkoláka) | 14.06.07 - 17:12 |
714.202-9 | Klucíí, co se dává, když se mi fotka, scenérie i s mechanickou předzvěstí libí, ale ne ten stroj? Taktně se mlčí, nebo co? | 14.06.07 - 16:39 |
140.085-2 | KuTom: to nevím, ale dost možná. Ale poznal jsem pár chlapů (řada z nich už nežije) kteří coby techničtí fandové dominantně do mašiny jako stroje (z fabrik, Škoda, ČKD Polovodiče a pod) opravdu kvůli technickým řešením, nebo dětským bolestem mašinek nespali. Daleko nad rámec svých povinností. | 14.06.07 - 16:32 |
140.085-2 | pro pan Večeřa: ..k ESu -byl jsem tehdy na elektroprůmce a i staří páni inženýři profesoři byli v eufórii - 1 MW na nápravě .... | 14.06.07 - 15:02 |