..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 372 373 374 375 376 ... 381      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.217-1 + 751.239-5 + 751.004-3 + 751.167-8tý brďo, co souhrnné zatížení na mostech? To mohlo být na hraně (si myslím - třeba blbě)15.06.07 - 11:34
810.287-3jézusmaríjamíjá! Teď jsme napsal hanopis na 810 na tratích vyšších parametrů, než "krátké lokálky dle K.u.K. normálií" a Vy kontrujete tímhle! SUpéér! (Bura dám až z domova, z práce mi to klasifikaci nebere)15.06.07 - 11:22
749.251-5Na německém servru Bilder und Fotos von Eisenbahn und Zuegen .."" byly v tomto týdnu fotky rekonstruovaného "Bmto" z Polska.
Vycházím z toho, že ta skříň je "těžké" stavby. Mé úvahy se ubírají směrem - chci-li komfort při přepravě, chci-li potenciálnímu zákazníkovi nabídout komfort při přepravě, pak asi v tomto tisíciletí je klimoška podmínka nutná, nikoliv však postačující. A ta něco váží. A spíš se vnutí do bytelné konstrukce, než vylehčené "motorákové". Pro rozbor nový patrák (na trhu je jich habaděj) nebo rekonstrukce nemám vstupy. (pomíjím otvírání/zavírání dveří - to má řešení určitě, jen chtít).
15.06.07 - 10:14
749.251-5k tématu na fotce:

.. nevím, nemám k dispozici ekonomické údaje, avšak:

- jako cestující se domnívám, že "patro" a mašina by mi konvenovalo jako přepravní nádoba na osobáku (zejména příměstském v nezávislé trakci), než deriváty 810 a možná i jiné "motory" (můj zadek si při jízdách pacifikem nestěžoval)
- možná by tenhle kočár mohl dostat klimošku a nezávislé topení snáz, než "vozy lehké stavby". Jistě - v zimě bufík té elektriky zase tak moc nepotřebuje, klimoška by potřebovala "šťávu" z mašiny

Co vy na to?
15.06.07 - 8:31
714.202-9pokračování mRKEF:

...héč, a když mi byly 4 roky, tak mně na ní Pan Mistr kosuíček svezl a směl jsem si zapískat! (to bylo v r. 1961..V Brně KrPoli)
Dva jsem si postavil na podvozku Piko BR 55 v půlce let osumdesátých. dneška nedožily. Tak mám jeden nulkovej, jeden jedničkovej a Pavel mi předělal dva dvojkový, pěkně jeden s normálním komínkem a jeden s Gieslem.
14.06.07 - 17:46
140.085-22 mRKEF:

Jasně, myslím ve "stařeckých" dimenzích. Tedy ES 499.0, nyní 350, po Slovensky Gorila, výkon 4.000 kW, přišla na tratě někdy 1974 - 5. (A mluvívalí jsme o ní jako o "Éesce"). V době zrodu (když vyjela, to skutečně byla nejvýkonější dvousystémová mašina v Evropě.

E 499.2, později 150, poprvé jsem ji viděl a sáhl si na ni 1978, když se přijela "představit" do Buben
14.06.07 - 17:39
714.202-9F tom případku pjet a už ji tam máš. (Víc bys dostal, kdybych si býval byl představil čtyřkoláka)14.06.07 - 17:12
714.202-9Klucíí,

co se dává, když se mi fotka, scenérie i s mechanickou předzvěstí libí, ale ne ten stroj? Taktně se mlčí, nebo co?
14.06.07 - 16:39
140.085-2KuTom:

to nevím, ale dost možná. Ale poznal jsem pár chlapů (řada z nich už nežije) kteří coby techničtí fandové dominantně do mašiny jako stroje (z fabrik, Škoda, ČKD Polovodiče a pod) opravdu kvůli technickým řešením, nebo dětským bolestem mašinek nespali. Daleko nad rámec svých povinností.
14.06.07 - 16:32
140.085-2pro pan Večeřa:

..k ESu -byl jsem tehdy na elektroprůmce a i staří páni inženýři profesoři byli v eufórii - 1 MW na nápravě ....
14.06.07 - 15:02