..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stoupa":

  1 ... 349 350 351 352 353 ... 381      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
141.023-2Tohle možu.03.09.07 - 9:58
U 46.001mé body = srovnávací analýza s firefighterem02.09.07 - 19:18
U 46.001ad fajgja:

mladý muži, zkuste si vlézt v bílem oblečku tenisovém na zatopenou parní mašinu a odpověď na volbu dominujících barev získáte nezakrytě a střelhbitě.
02.09.07 - 19:16
143ad 84: Jistě že dopravce inspirován je, ale přestavbou věkem, ne však hodnotou historických vozidel ...02.09.07 - 10:39
143Krom toho, že je to hezké a na hezkém fleku, mohlo by to být pro nejmenovaného přepravce i inspirativní (ta patra s řídícím vozem)02.09.07 - 9:35
M 131.1280ad JTB:

upozornění "Nenahýbejte se z oken" bylo v každém voze u každého otevíracího (spouštěcího) okna. Hádky cestujících "okan otevřít/okna zavřít -táhne (kuří, lítaj saze)" byly na denním pořádku. Tlakové větrání bylo neúčiné při obvyklých rychlostech. Ale průjezdný profil býval zpravidla pročištěn!

Jedna perlička z dob, kdy jste popatřil na světlo našeho světa: spolucestující ku mně: "Pane, vy jste nějakej divnej, koupíte si lístek do 1. třídy a pak celou cestu z Olomouce až do Prahy prostojíte u spuštěného okénka v uličce." (Pozn.: pravá strana, loket z okna ...)
01.09.07 - 9:53
750.162-0ad VE 84: No, nejní ouplně opravdickej vlak, to by tam pro lidi mého věku mušíla být na předku pára. Ale podle Stoupova Dogmatického Slovníku Naučného prvotní znak vlaku je mašinka + vagónky a ne hnaci vozidlo "motorák". Nó a že ty spoje, co maj hodně zájemců a nemaj odpovídající kapacitu míst a zase naopak, to je o něčem jiným - (na kolejišti HO taky nemám zrovna moc platících pasažerů ve vlacích i motoráčcích a platí to pro soupravy vice společností a nikde si nestěžuju ...31.08.07 - 22:34
U 46.002 + TU 38.001.. to jezedí v režii ČD jako nehistorická souprava, nebo je to přímo Cirkus Brousek ?31.08.07 - 22:25
M 131.1280a honem odjet, ať tam taky nezaroste! Navíc, pro mladší a méně otrlé ročníky - všimili jste si vysoce účinné, naplno spuštěné náporové klimošky u M 131.1 - tedy přesně ten prvek absolutního nedostatku M 152/810 včetně derivátů? Omezení jsou pouze 2: Proklestit jízdní profily a ani pak se nedoporučuje příloš se nahýňať z okien.31.08.07 - 22:22
E 499.047fajne. Vrútecká Bobina určitě sluší tomuhle vlaku víc, než 162/362.31.08.07 - 22:18