Komentáře uživatele "stoupa":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
141.023-2 | Tohle možu. | 03.09.07 - 9:58 |
U 46.001 | mé body = srovnávací analýza s firefighterem | 02.09.07 - 19:18 |
U 46.001 | ad fajgja: mladý muži, zkuste si vlézt v bílem oblečku tenisovém na zatopenou parní mašinu a odpověď na volbu dominujících barev získáte nezakrytě a střelhbitě. | 02.09.07 - 19:16 |
143 | ad 84: Jistě že dopravce inspirován je, ale přestavbou věkem, ne však hodnotou historických vozidel ... | 02.09.07 - 10:39 |
143 | Krom toho, že je to hezké a na hezkém fleku, mohlo by to být pro nejmenovaného přepravce i inspirativní (ta patra s řídícím vozem) | 02.09.07 - 9:35 |
M 131.1280 | ad JTB: upozornění "Nenahýbejte se z oken" bylo v každém voze u každého otevíracího (spouštěcího) okna. Hádky cestujících "okan otevřít/okna zavřít -táhne (kuří, lítaj saze)" byly na denním pořádku. Tlakové větrání bylo neúčiné při obvyklých rychlostech. Ale průjezdný profil býval zpravidla pročištěn! Jedna perlička z dob, kdy jste popatřil na světlo našeho světa: spolucestující ku mně: "Pane, vy jste nějakej divnej, koupíte si lístek do 1. třídy a pak celou cestu z Olomouce až do Prahy prostojíte u spuštěného okénka v uličce." (Pozn.: pravá strana, loket z okna ...) | 01.09.07 - 9:53 |
750.162-0 | ad VE 84: No, nejní ouplně opravdickej vlak, to by tam pro lidi mého věku mušíla být na předku pára. Ale podle Stoupova Dogmatického Slovníku Naučného prvotní znak vlaku je mašinka + vagónky a ne hnaci vozidlo "motorák". Nó a že ty spoje, co maj hodně zájemců a nemaj odpovídající kapacitu míst a zase naopak, to je o něčem jiným - (na kolejišti HO taky nemám zrovna moc platících pasažerů ve vlacích i motoráčcích a platí to pro soupravy vice společností a nikde si nestěžuju ... | 31.08.07 - 22:34 |
U 46.002 + TU 38.001 | .. to jezedí v režii ČD jako nehistorická souprava, nebo je to přímo Cirkus Brousek ? | 31.08.07 - 22:25 |
M 131.1280 | a honem odjet, ať tam taky nezaroste! Navíc, pro mladší a méně otrlé ročníky - všimili jste si vysoce účinné, naplno spuštěné náporové klimošky u M 131.1 - tedy přesně ten prvek absolutního nedostatku M 152/810 včetně derivátů? Omezení jsou pouze 2: Proklestit jízdní profily a ani pak se nedoporučuje příloš se nahýňať z okien. | 31.08.07 - 22:22 |
E 499.047 | fajne. Vrútecká Bobina určitě sluší tomuhle vlaku víc, než 162/362. | 31.08.07 - 22:18 |