..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ythomas_ct":

  1 2 3 4 5 ... 22      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
3303 + 3306Pěkné! A vůbec - jsou už finští vectroni schváleni i pro provoz v osobní dopravě, nebo se ty počáteční problémy se zabezpečovačem stále ještě nepodařilo vyřešit?23.06.19 - 21:11
380.014-1Ad NIcKON:
A která verze to je?
Vždyť to píšu - tak, která má jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku. Možná jsou do tohoto stavu uvedeny všechny mašiny, ale spíš bych řekl, že ne. Prostě jde o určitou verzi HW, ale i SW, která disponuje příslušnými štemply...
27.02.19 - 20:31
380.014-1Ad sběrače:

Řada 380 skutečně umí oběma sběrači jak střídavinu, tak stejnosměr. Avšak u verze lokomotivy, která je schválena do Německa (a do Rakouska?) je jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku, který snese menší proudové zatížení, takže pokud potřebujete využívat vyšší výkon (než cca 3 MW), tak na stejnosměru můžete využívat u dotčených lokomotiv jen jeden sběrač (ten "nečistý"). Na střídavině je to ale u nás v podstatě jedno...
25.02.19 - 20:18
749.121-0 + 102.004-9Ad Petr Kaiser:
...měření vlivu ostrých protisměrných oblouků na podvozky v Heřmanově Městci...
...no, ono je to spíš obráceně - účinky lokomotivy na kolej v příslušných podmínkách...

Ad JB:
...úsek pro měření ostrých protisměrných oblouků je zbudován přímo na ŽZO, kde lokomotiva dlouhodobě pobývala, tam se ta zkouška běžně dělá. Asi je důvěrné, proč jeli ještě sem...
Není to důvěrné, nýbrž velmi prosté - jde o úplně jinou zkoušku (vizte třeba příloha N UIC 518:2009)... ;-)
14.02.19 - 21:39
754.057-8Není-li to postrk, tak to máš, Láďo, napsané obráceně - vlak jede uvedeným úsekem ve směru Nýrsko-Dešenice... ;-)19.05.18 - 21:50
831.130-0 + 831.129-2Jóóó, takovejhle panťák jezdíval i někdy po ránu z Klatov na Horažďovice, protože si vybavuju, že jsme tím snad skoro pokaždé vyráželi na školní výlety od gymplu. A ještě v prváku na vejšce jsem se v rámci praxí v klatovském PP dostal k vyvazování 831(.167?), když se opravoval prasklej rám podvozku... ;-)21.02.18 - 21:58
Průjezd stanicíAd Pavel Blažek:
Tak na těch světlech je krásně vidět, jak máme "rovné" koleje...
No nevím, zrovna tady bych asi problém nehledal. A když už jsme u toho - slyšel jste třeba někdy o pojmu "přenosová funkce"? ;-)
19.02.18 - 9:44
783.001-1Ad MG:
...na něm nemá moc CO hlučet.
To jako chcete říct, že spalovací motor o výkonu 3,6 MW a nápravové převodovky na 6 dvojkolích přestávají být velmi významným zdrojem hluku jenom proto, že jsou "moderní"? Samozřejmě, že je to tišší než 40 až 50 let staré stroje (ono by to totiž jinak ani nešlo schválit), ale tipnu si, že to určitě nebylo jen tak hladinu hluku produkovanou takovýmhle "hovádkem" zkrotit na přijatelnou úroveň... ;-)
08.01.18 - 21:30
S699.001 + E 424.001Pěkné! Stejně to musel být zážitek jet s tímhle těch 200 km/h... :-)24.11.17 - 12:49
InterPanter...tak to jste byl Vy - ta osoba s dronem, co spolu s dalšími šotouši, z nichž jeden byl pověšen na stromě, čekala na Hungárku "s průjezdem Bezprávím ve 12:46" v neděli u mostu přes Orlici a později se vracela zpět směrem na Ústí? ;-) Ale fotka je to parádní, to se musí nechat...18.10.17 - 13:21