Komentáře uživatele "martin749":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
E-1408 | Jiří Bajer: Všechny by už měly být doma v Polsku. | 13.10.14 - 8:50 |
ATR 365.001 | Ne že bychom svým vlakům nevěřily, ale spíše je nemáme. To co jsme koupily v Itálii, Polsku a Německu, existuje u našich výrobců leda tak na papíře, maximálně v modelu. kdežto Italové jsou "schopni" si vyrobit regionální jednotky. | 08.07.14 - 8:51 |
100.002 + 113.004 | Ta změna na střídavé napětí měla dva důvody, prvním byla nutnost obnovy vedení na Lipence a a druhým byla potřeba zlepšit napájecí poměry na Horní Dvořiště. Nová měnírna se postavit nemohla a v Lipně už byla, tak se to vyřešilo najednou. | 19.03.14 - 19:41 |
122 | Prost: Z ranžíru je vidět pouze odjezdová skupina, zbytek i Metransem je až za depem, kdesi vpravo vzadu. | 11.11.13 - 9:27 |
R131 (EMD G22) | Drahoš: Pokud se nemýlím tak "kapský", tedy 1067 mm. | 01.02.13 - 16:45 |
441.001-5 | Jiří Bajer: Tvzení, že aerodynamikou se má smysl zabývat až od rychlosti 130 km/h, už dávno neplatí. To vycházelo z měření v roce 1946 (?) s 386.0 a s nesourodými vozy. Musíš vzít potaz výkon a hmotnost vozidla, když klesá, tak klesá i rychlost při které se musíš aerodynamikou zabývat. Jestli se nemýlím tak 830/831 při 90 km/h ztrácí snad až 100 kW, což je u ní hodně znát, ale u lokomotivy o hmotnosti 84t s 2MW výkonu to neznamenalo nic. | 14.10.12 - 8:46 |
Dvakrát jedna | Pěkná fotka, ale na té pravé zůstal pantograf z původního stroje 380 nebo 371. | 02.04.12 - 10:24 |
183.010-8 | Astratoth: Trakčně dnes čtyřnápravové stroje překonávají staré šestinápravové ať už výkonem (6MW versus 3MW), tak i trakční charakteristikou - šestinápravové stroje ji mají výhodnější v nízkých rychlostech pak se skoro rovnají. A navíc musíš vzít v potaz naše normativní možnosti. | 14.03.12 - 8:07 |
Šmudla se koupe | koffr: Co je na tom divného. Lokomotivy se v počátcích pojmenovávaly a britové to dodržují dodneška. Ale je pravda, že jména u ČD jsou dost ubohá. | 18.12.11 - 21:06 |
840.001-2 + 843.013-4 | K vlečňákům: Když RS1 začínaly byly projektované i pro tahání menší zátěže nákladních vozů, takže nevím co zas kdo vymýšlí. Jinak pěkné zachycení první a druhé nemodernější řady motorových vozů ČD. | 05.12.11 - 19:19 |