..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "martin749":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
E-1408Jiří Bajer: Všechny by už měly být doma v Polsku.13.10.14 - 8:50
ATR 365.001Ne že bychom svým vlakům nevěřily, ale spíše je nemáme. To co jsme koupily v Itálii, Polsku a Německu, existuje u našich výrobců leda tak na papíře, maximálně v modelu. kdežto Italové jsou "schopni" si vyrobit regionální jednotky.08.07.14 - 8:51
100.002 + 113.004Ta změna na střídavé napětí měla dva důvody, prvním byla nutnost obnovy vedení na Lipence a a druhým byla potřeba zlepšit napájecí poměry na Horní Dvořiště. Nová měnírna se postavit nemohla a v Lipně už byla, tak se to vyřešilo najednou.19.03.14 - 19:41
122Prost: Z ranžíru je vidět pouze odjezdová skupina, zbytek i Metransem je až za depem, kdesi vpravo vzadu.11.11.13 - 9:27
R131 (EMD G22)Drahoš: Pokud se nemýlím tak "kapský", tedy 1067 mm.01.02.13 - 16:45
441.001-5Jiří Bajer: Tvzení, že aerodynamikou se má smysl zabývat až od rychlosti 130 km/h, už dávno neplatí. To vycházelo z měření v roce 1946 (?) s 386.0 a s nesourodými vozy. Musíš vzít potaz výkon a hmotnost vozidla, když klesá, tak klesá i rychlost při které se musíš aerodynamikou zabývat. Jestli se nemýlím tak 830/831 při 90 km/h ztrácí snad až 100 kW, což je u ní hodně znát, ale u lokomotivy o hmotnosti 84t s 2MW výkonu to neznamenalo nic.14.10.12 - 8:46
Dvakrát jednaPěkná fotka, ale na té pravé zůstal pantograf z původního stroje 380 nebo 371.02.04.12 - 10:24
183.010-8Astratoth: Trakčně dnes čtyřnápravové stroje překonávají staré šestinápravové ať už výkonem (6MW versus 3MW), tak i trakční charakteristikou - šestinápravové stroje ji mají výhodnější v nízkých rychlostech pak se skoro rovnají. A navíc musíš vzít v potaz naše normativní možnosti.14.03.12 - 8:07
Šmudla se koupekoffr: Co je na tom divného. Lokomotivy se v počátcích pojmenovávaly a britové to dodržují dodneška. Ale je pravda, že jména u ČD jsou dost ubohá.18.12.11 - 21:06
840.001-2 + 843.013-4K vlečňákům: Když RS1 začínaly byly projektované i pro tahání menší zátěže nákladních vozů, takže nevím co zas kdo vymýšlí.
Jinak pěkné zachycení první a druhé nemodernější řady motorových vozů ČD.
05.12.11 - 19:19