..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ahtisaari":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
741.505-2Dají se někde sehnat reálná čísla nákladů téhož vlaku taženého na porovnatelném podkladu (celostátní dráha, dvoukolejná trať) 1. Dieslem 2. Elektrikou 3. Dieslem pod dráty?
Mají ČD/SŽDC nejakou koncepci elektrifikace tratí/HDV, která by byla ospravedlnitelná provozně-ekonomicky?

Jo a jen pro přesnost - nějakých 42% české spotřeby dodají Dukovany s Temelínem s emisemi nula nic.
A uhelky jsou taky jednoduché - čím kvalitnější uhlí z menší dovozové vzdálenosti se do nich nasype, tím jsou účinnější a tím víc vydělají. Neobhajuju, koukám teď na data.
05.03.14 - 16:16
162.011-1Tak pokud je to fakt tenhle spoj, tak v něm sedím!

Koukám teď do starého diáře a 19.1. jsme se vraceli coby namistrovaní VŠ druháci z jakéhosi kongresu z Krakova. Ve vlaku zpět jsme poctivě spali - na neoficiální části kongresového dění jsme se totiž naučili výraz "bimber", což se hodilo při výpravě do východního Polska o dvanáct let později....

A pokud se železnice týká, několikahodinový přejezd max 30 km/h po poddolovaných částech úseku Katowice-Krakov byl velmi, velmi výživný...
04.03.14 - 17:01
GöltzschtalbrückeJak to vzniklo? Vysvětlení jsou dvě:
1. produkt grupáče Semmeringu, Dolních Louček a Jezernice
2. VRT varianta Němčic, na které postavili další patro podle vzoru http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=19036&fid=11
20.02.14 - 17:08
810.659-3Ocenit je třeba mj. i učebnicové ztvárnění mikroplochy, kde se kolo dotýká kolejnice. Zdálky to vypadá jako vznášedlo :-)))17.02.14 - 10:16
914.055-9Z náhledu jsem už ze zvyku tipoval Trainmaniaka, byť tuším, že 814/914 asi v jeho depu nebude...:-)
Za 5, pochopitelně, i když tu asi bude plno řečí o ostrosti a přehnaném ořezu... Do kalendáře s tím!
28.01.14 - 8:11
750.711-4To je na velkou poklonu. Kompozice, edit, místo a i ty drobnosti typu zaváté cesty se stopkami a zvedející se šraňky...nádhera!09.01.14 - 7:55
Vossloh"Dobrý den, prosím, půjčili byste nám tak na 2 dny 15 ložených uhláků? my s nimi budeme jen jezdit po okruhu a lacinejší balast neznáme...nenene, nevysypeme. Cože? že potřebujete to uhlí pro odběratele?....No, my mu to pak odvezeme....Aha...zmrzlý...to nám nevadí, nám o to uhlí nejde... A kdy to potřebujete vrátit....aha, při oblevě....Tak dobře, nechte nám to v Kolíně, přijedeme si..."19.12.13 - 12:43
731.039-4Mně jako malého fascinovalo, jak můžou být ty (tehdy mnohdy) desítky ložených nákladních vozů připojeny za něco tak na pohled křehkého a dřevěného, jako je hytlák... Jasně, rám, ale stejně... To byly v deseti letech starosti....:-) Fotka pěkná, moc.19.12.13 - 12:40
Železniční nehody - I.No, sloup z vozu a divný pes v popředí jsou jedna věc.
Ale jednak se to kácí (hlavně tedy ten druhý osobní a první za tendrem), druhak je to celý nějaký mázlý a flaška v tom možná taky hrála roli.

Převod do ČB je super nápad, vypadá to dobově realisticky - i ten kompars vlevo.

S násvitem smůla, no - zajímavé události by se vůbec měly dít po světle, tady to Slunci evidentně nevyšlo a fotka z druhé strany by nebyla tak zajímavá.

Taky kompozice nic moc - na středovku to nemá koule a určitě bych řezal vpravo celý ty otevřený dveře - zbytečně strhávají pozornost...

Ten nádech je super, skoro tak dobrý jako Instagram, ale tipnul bych kombinaci polosépiového filtru a hodně dobré retro ladění v PS...

Taky ten bordel na objektivu by slušel vyčistit, takhle to vypadá jak z konce 19. století.

Jo a proč ti to šumí, když děj stojí, světla fůra a evidentně by stačilo ISO 100?


(Pro pořádek - text výše JE ironie.
Fotka je skvělá, nejen dokumentačně.:-)
19.12.13 - 7:34
781.600-2 + 781.578-0Podle počtu lidí je to osobák....:-) A obsazenější než některé skutečné.....20.11.13 - 9:14