Komentáře uživatele "Ahtisaari":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
741.505-2 | Dají se někde sehnat reálná čísla nákladů téhož vlaku taženého na porovnatelném podkladu (celostátní dráha, dvoukolejná trať) 1. Dieslem 2. Elektrikou 3. Dieslem pod dráty? Mají ČD/SŽDC nejakou koncepci elektrifikace tratí/HDV, která by byla ospravedlnitelná provozně-ekonomicky? Jo a jen pro přesnost - nějakých 42% české spotřeby dodají Dukovany s Temelínem s emisemi nula nic. A uhelky jsou taky jednoduché - čím kvalitnější uhlí z menší dovozové vzdálenosti se do nich nasype, tím jsou účinnější a tím víc vydělají. Neobhajuju, koukám teď na data. | 05.03.14 - 16:16 |
162.011-1 | Tak pokud je to fakt tenhle spoj, tak v něm sedím! Koukám teď do starého diáře a 19.1. jsme se vraceli coby namistrovaní VŠ druháci z jakéhosi kongresu z Krakova. Ve vlaku zpět jsme poctivě spali - na neoficiální části kongresového dění jsme se totiž naučili výraz "bimber", což se hodilo při výpravě do východního Polska o dvanáct let později.... A pokud se železnice týká, několikahodinový přejezd max 30 km/h po poddolovaných částech úseku Katowice-Krakov byl velmi, velmi výživný... | 04.03.14 - 17:01 |
Göltzschtalbrücke | Jak to vzniklo? Vysvětlení jsou dvě: 1. produkt grupáče Semmeringu, Dolních Louček a Jezernice 2. VRT varianta Němčic, na které postavili další patro podle vzoru http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=19036&fid=11 | 20.02.14 - 17:08 |
810.659-3 | Ocenit je třeba mj. i učebnicové ztvárnění mikroplochy, kde se kolo dotýká kolejnice. Zdálky to vypadá jako vznášedlo :-))) | 17.02.14 - 10:16 |
914.055-9 | Z náhledu jsem už ze zvyku tipoval Trainmaniaka, byť tuším, že 814/914 asi v jeho depu nebude...:-) Za 5, pochopitelně, i když tu asi bude plno řečí o ostrosti a přehnaném ořezu... Do kalendáře s tím! | 28.01.14 - 8:11 |
750.711-4 | To je na velkou poklonu. Kompozice, edit, místo a i ty drobnosti typu zaváté cesty se stopkami a zvedející se šraňky...nádhera! | 09.01.14 - 7:55 |
Vossloh | "Dobrý den, prosím, půjčili byste nám tak na 2 dny 15 ložených uhláků? my s nimi budeme jen jezdit po okruhu a lacinejší balast neznáme...nenene, nevysypeme. Cože? že potřebujete to uhlí pro odběratele?....No, my mu to pak odvezeme....Aha...zmrzlý...to nám nevadí, nám o to uhlí nejde... A kdy to potřebujete vrátit....aha, při oblevě....Tak dobře, nechte nám to v Kolíně, přijedeme si..." | 19.12.13 - 12:43 |
731.039-4 | Mně jako malého fascinovalo, jak můžou být ty (tehdy mnohdy) desítky ložených nákladních vozů připojeny za něco tak na pohled křehkého a dřevěného, jako je hytlák... Jasně, rám, ale stejně... To byly v deseti letech starosti....:-) Fotka pěkná, moc. | 19.12.13 - 12:40 |
Železniční nehody - I. | No, sloup z vozu a divný pes v popředí jsou jedna věc. Ale jednak se to kácí (hlavně tedy ten druhý osobní a první za tendrem), druhak je to celý nějaký mázlý a flaška v tom možná taky hrála roli. Převod do ČB je super nápad, vypadá to dobově realisticky - i ten kompars vlevo. S násvitem smůla, no - zajímavé události by se vůbec měly dít po světle, tady to Slunci evidentně nevyšlo a fotka z druhé strany by nebyla tak zajímavá. Taky kompozice nic moc - na středovku to nemá koule a určitě bych řezal vpravo celý ty otevřený dveře - zbytečně strhávají pozornost... Ten nádech je super, skoro tak dobrý jako Instagram, ale tipnul bych kombinaci polosépiového filtru a hodně dobré retro ladění v PS... Taky ten bordel na objektivu by slušel vyčistit, takhle to vypadá jak z konce 19. století. Jo a proč ti to šumí, když děj stojí, světla fůra a evidentně by stačilo ISO 100? (Pro pořádek - text výše JE ironie. Fotka je skvělá, nejen dokumentačně.:-) | 19.12.13 - 7:34 |
781.600-2 + 781.578-0 | Podle počtu lidí je to osobák....:-) A obsazenější než některé skutečné..... | 20.11.13 - 9:14 |