..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Machy":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
S699.001 + E 424.001Shodou okolností jsem měl možnost navštívit Tech Manii 16.11. v Plzni. A hned u vstupu jsem obdivoval tenhle nádherný stroj S699, (měl jsem za to že stojí léta odstavené po požáru někde v kopřivách na odstavné koleji). To už jí jako odtahují z výstavy pryč?23.11.17 - 9:25
754.020-6Taky jsem ho viděl ohořelého (nevzpomenu si na datum) u táborského depa. Škoda ... Co bylo příčinou požáru?09.02.17 - 13:28
BéeMWé do HeršlákuBakiy Děkuji za odpověď. Byla by škoda nechat spadnout úplně jinak krásnou budovu. Už takhle to nechali z mého pohledu dojít dost daleko :-).10.11.16 - 15:16
BéeMWé do HeršlákuFotka krásná :-). Nedávno jsem projížděl kolem nádražní haly v Budějkách a nestačil jsem se divit, v jak na pohled v dezolátním stavu se z vnějšku nalézá... opadaná fasáda, všechno oloupaný a to nevím, jak je na tom např. střecha atd. Chystá se nějaká rekonstrukce?08.11.16 - 20:50
Seoul - Airport expressJe fakt, že ze starého města tam toho moc nezbylo. Ale tak nějak tam funguje hodně věcí o hodně líp a to nejen v dopravě :-). Taková jízda v KTX doslova na vteřiny přesně, o tom si můžou ČD (Času Dost) jenom nechat zdát :-).24.10.15 - 8:20
Seoul - Airport expressMěl jsem možnost se touto linkou svézt minulý rok také. Podle mě se jednalo o standardní rozchod 1435mm.

Měli bychom si z Korejců vzít příklad z toho, jak se dá efektivně vybudovat spojení mezi mezinárodním letištěm a centrem hlavního města :-).
21.10.15 - 13:36
EMC 574Kolika vozové soupravy tam jezdí? Pro srovnání před rokem v Soulu jsem viděl 10-vozové soupravy metra, které občas vyjelo napovrch a mělo takovýto charakter příměstské železnice.16.02.15 - 11:27
810.645-2Krásná trať, na které je podobných viaduktů spousta. Jen mě mrzí, že už tam často nepotkám jiný vlak než motorák, nebo regionovu.23.01.15 - 9:39
210.074-1Nevím přesně, kolik km ujede, ale známý strojvedoucí říkal, že žehlička na akumulátory jede doslova "jak s hnojem" :-).26.10.14 - 20:00
363.518-2Jinak, měl jsem tu čest řídit modernizované Eso v čele vlaku ČD Cargo na téhle trati a byl to super zážitek. Z mého pohledu je rekonstrukce Peršingu na ESO poměrně zdařilá, z pohledu strojvedoucího tam ještě hodně much bylo - například jeden šroubový kompresor, na který se dlouho čeká, než nafouká vzduch. S náklaďákem jsme byli v Táboře z Prahy dřív, než rychlíkem a stačilo k tomu 80 km/h ale prakticky pořád a bez zastavení.23.01.14 - 15:37