..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ten z nadrazi":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.211-2 + 753.141-1 + 743.007-7Zadny posun, spis jen momentka z depa :)22.03.14 - 15:52
840.005-3JOKR: A co teprve nasazovani r. 612 DB (vmax 160; bohuzel v aktualnim GVD jsou uz nahrazeny jen 642 DB s v max 120) na takovou lokalku to je uz skoro skandalni ne?? Asi nesmis koukat jen na to kolik ma co vmax, ale jake jsou dalsi parametry nebo podminky provozu. 840 se provozuji konkretne na 036 z mj. duvodu velkeho zrychleni, diky cemuz se zkrati jidzni doby. Cilovy stav je po reko trati zkraceni taktu ze 40 na 30 min. Zrovna konkretne usek, ktery je na fotce je na podzim rekonstruovany, jsou zde dosazeny Y prazce a pruzne upevneni kolejnic a v obloucich pred a za timto mistem byla zvysena tr rychlst ze 40 na 50. Ono se to zda malo, ale v kombinaci prave se silnou 840 to ma dost pozitivni efekt. Jinak zajizdeji i na trat 037 kde je v max 80, vyhledove 100. Ono uz nasazeni 843 na trat 036 prineslo zkraceni jizdnich dob.

Ale predevsim to ze zajizdeji takove vozy na lokalky je dusledek toho ze se kraj stara o zeleznicni dopravu a tlaci CD k tomu nasazovat nova vozidla. Neznam zadne nove vozidlo ktere by jezdilo mene nez 100. Kdyby vsechny kraje, stejne jako ten Liberecky, vyhlasovali vyberova rizeni na dopravu mohla byt nova a odpovidajici vozidla skoro vsude a nestalo by se aby napr. mezi C. Trebovou a Zabrehem jezdily 814.
03.01.12 - 17:29
770.602-1 + 750.238-8nasled muze jet i pred casem pravidelneho vlaku ... tedy alespon v ceskych podminkach. A jen pro doplneni v CR (narozdil od SR) muzou byt nasledy max. 3 (pro neznale)18.10.11 - 22:48
162.120-0 + 162.114-3toz pekny zluty pantak z teho udelali, ale fotka pekna podzimni :-) ... mimochodem, moc se mi libi jak vsichni velebi jak jsou u soukromniku spickove ciste zachody, zrejmne jeste s SA nejel zadny cestujici, ktery ma potrebu sve vykaly rozmazavat po stenach nejen na WC, ale ani ti se jim zrejmne nevyhnou :) Jinak sokuromnikum fandim, je to spestreni provozu...12.10.11 - 16:35
843.011-8 + 80-29.009-5 + 810.652-8 + 810.511-6krasna fotka, krasna trat, krasna souprava... miluju tyhle dlouhy soupravy na zubacce :)01.08.11 - 22:52
843.007-6 + 943.007-5 + 854.218-5druhá osoba na stanovišti může být:
1) strojvedoucí v přípravě
2) strojvedoucí na poznaní
3) kontrolor vozby
4) zamestanec SŽDC (např. tratmistr)
5) kontrola z DI
6) kontrola z DU
7) kontrola z MD ČR
atd.
01.07.11 - 9:12
743.007-7BBvK: ani tak nejsem expert na zimni udrzbu, ale kdyz srovnam jak trat vypadala v predchozich letech a jak vypada letos, je to katastrofa. Na tyhle strece se dost casto pohybuju. Ale abych nehanil je SZDC tak 743 na jezdila mj. i na vlacich, kde byla razena 843 bez funkcni EDB (vetsinou vadna trakcni skupina)04.01.11 - 15:19
743.007-72 pepas87: ja bych to tipoval na neschopnost SZDC udrzet trat v takovem stavu aby se tam 843(+943) vyhrabali vlastni silou.04.01.11 - 15:01
814.216-8richardisko: nemej obavy, tu zastavku dobre znam, ale v porovnani s jinyma zastavkama na trati je pomerne oddychova... vsechno je relativni17.08.10 - 22:03
814.216-8silnice klesa a vlak stoupa.... ano napis 50. regionova je i na opacnem cele a navic je napis na boku, z kazde strany jeden - je to ten necitelny zluty napis na zadni 81417.08.10 - 20:28