Komentáře uživatele "Pavel Randák":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1 | Není to stanice Nymburk město, ale traťový úsek Nbk město - Hořátev. V pozadí nymburský pivovar. A k provozovaným tam vozidlům: Nasadit na trať, kde od poloviny 60. let jezdily nízkopodlažní elektrické jednotky regionovu či dokonce M152 považuji za zločin na cestujících. | 03.01.21 - 22:22 |
556.053 | Proč právě toto číslo lokomotivy? Původní 556.053 byla sešrotována v 80. letech. | 15.12.20 - 12:31 |
754.045-3 | A v čem spatřujete rozdíl, když nový dopravce má ve vlaku 2 dvouvozové jednotky a vůz na kola? Je problém v barvě? | 09.11.20 - 10:20 |
141.008-3 | Myslíte tu otřískanou, přes 40 let starou bobinu? | 25.10.20 - 20:02 |
477.043 | > Chary Já to mám podobné, do posledních dnů pravidelného provozu jsem se s ním v Nymburce potkával (to samozřejmě nevypadal tak krásně) a můj švagr na něm jezdil jako topič. | 03.09.20 - 10:48 |
441.905 | Vpravo vidět nikdy nedostavěnou elektrárnu Kolubara 2. | 04.06.20 - 9:22 |
845.001-7 | Tento typ samosběrného vozu se vyrábí od poloviny 80. let, takže věkově budou s tím motorákem tak na stejno. | 27.04.20 - 16:38 |
464.102 | Vlak jel v trase Pečky - Bošice - Kouřim, pak se vrátil do Bošic a měl pokračovat do Bečvár. Jenže za Bošicemi byla trať zarostlá vzrostlou trávou natolik, že to lokomotivě velmi klouzalo. Z důvodu velkého zpoždění a nesjízdnosti trati byla jízda ukončena v Zásmukách, odkud se vlak vrátil do Peček. Záplavy nikde nebyly. | 22.04.20 - 13:28 |
464.102 | To je ta jízda, kdy kvůli zaplevelení trati za Bošicemi vlak nedosáhl cílové stanice? | 20.04.20 - 13:52 |
451.026-9 + 451.025-1 + 451.045-9 + 451.046-7 | Ta souprava 25/26 jezdívala na Beroun dokonce jako pětivozová. A samozřejmě jedině "panťák"; vozil jsem se jimi více než 50 let. | 31.03.20 - 16:22 |