..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 2 3 4 5 ... 23      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1Není to stanice Nymburk město, ale traťový úsek Nbk město - Hořátev. V pozadí nymburský pivovar.
A k provozovaným tam vozidlům: Nasadit na trať, kde od poloviny 60. let jezdily nízkopodlažní elektrické jednotky regionovu či dokonce M152 považuji za zločin na cestujících.
03.01.21 - 22:22
556.053Proč právě toto číslo lokomotivy? Původní 556.053 byla sešrotována v 80. letech.15.12.20 - 12:31
754.045-3A v čem spatřujete rozdíl, když nový dopravce má ve vlaku 2 dvouvozové jednotky a vůz na kola? Je problém v barvě?09.11.20 - 10:20
141.008-3Myslíte tu otřískanou, přes 40 let starou bobinu?25.10.20 - 20:02
477.043> Chary
Já to mám podobné, do posledních dnů pravidelného provozu jsem se s ním v Nymburce potkával (to samozřejmě nevypadal tak krásně) a můj švagr na něm jezdil jako topič.
03.09.20 - 10:48
441.905Vpravo vidět nikdy nedostavěnou elektrárnu Kolubara 2.04.06.20 - 9:22
845.001-7Tento typ samosběrného vozu se vyrábí od poloviny 80. let, takže věkově budou s tím motorákem tak na stejno.27.04.20 - 16:38
464.102Vlak jel v trase Pečky - Bošice - Kouřim, pak se vrátil do Bošic a měl pokračovat do Bečvár. Jenže za Bošicemi byla trať zarostlá vzrostlou trávou natolik, že to lokomotivě velmi klouzalo. Z důvodu velkého zpoždění a nesjízdnosti trati byla jízda ukončena v Zásmukách, odkud se vlak vrátil do Peček. Záplavy nikde nebyly.22.04.20 - 13:28
464.102To je ta jízda, kdy kvůli zaplevelení trati za Bošicemi vlak nedosáhl cílové stanice?20.04.20 - 13:52
451.026-9 + 451.025-1 + 451.045-9 + 451.046-7Ta souprava 25/26 jezdívala na Beroun dokonce jako pětivozová.
A samozřejmě jedině "panťák"; vozil jsem se jimi více než 50 let.
31.03.20 - 16:22