..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 2 3 4 5 6 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
4306Fotká krásná a ze zajímavého netradičního úhlu. Jedná se o jednotku Thalys PBKA (tím je vše řečeno / Paris - Brusel - Köln - Amsterdam). Ještě jezdí jednotky Thalys PBA se špičatými čumáky (jako TGV Réseau) a ty jsou pouze 3 systémové, do Německa nesmějí.07.08.12 - 12:25
1141.105Stejně rozpadem SFRJ došlo k mnohým bizardnostem. Třeba tento úsek Ploče - Metkovič je vlastně úplně odříznutý od zbytku Chorvatské infrastruktury. Hranice prostě někdy nemají logiku. Pokud Chorvatsko vstoupí do EU, budou muset celou hranici s Bosnou a Herzegovinou prakticky zavřít (lépe střežit, možná i oplotit), takže problémů bude ještě více.19.07.12 - 8:40
1141.105Co to je za vlak? Loko + 1 vůz?18.07.12 - 16:04
4001Moc pěkná exotika pro Evropana. To je snad evropské Desiro, ne?19.06.12 - 14:48
TGVPěkná staniční fotka. Vyfotit vlak ve stanici, tak aby to nějak vypadalo, není v porovnání s volným terénem žádná sranda.23.03.12 - 17:50
TGV 325Vy v Brně budete mít na TGV možná brzy blízko. Loni na nějaké tiskovce prezidentka SNCF básnila, že až dají Rakušáci do provozu ten tunel mezi Sankt-Pölten a Vídní + Hbf a Němci medernizaci Ulm - Augsburg - München, tak bude zavedeno možná noční TGV Paris - Budapest :-) Jízdní čas cca 11 až 12 hodin.09.09.11 - 14:36
TGV 325Parádní fotka! Také koukám jako puk.

Ad Holešovice - myslím, že je to něco podobného jako Frankfurt(Main)Süd. To je na německé poměry také pěkná sockárna. Občas tam přestupuji, když potřebuji na Hbf a vlak od Dresden jede rovnou na Flughafen.
09.09.11 - 12:56
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8Pěkné! Už aby to konečně začalo jezdit alespoň ve zkušebním provozu na veřejných tratích.07.04.10 - 15:20
380.001-8Už by to chtělo, aby bylo pár kusů nasazeno. Proč se certifikace protahuje? Nějaký technický problém?19.11.09 - 21:59
971+471Luxus! Na 221 navíc ještě poměrně vzácný stroj a pěkná zimní idylka. To by mohlo jít skoro někam jako reklamní tiskovina.11.11.09 - 14:16