..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
612.114-9Komín Já to četl. Ale doba se změnila, jezdit Pendolinem dále než do Norimberku je při jejich počtu nesmysl. A nejen to. Na spoustu tratí (třeba ten zmíněný Dortmund) je to pomalé. Na Fuldu vás s tím pustí s problémy, na SFS Frankfurt - Köln už vůbec ne. A jezdit tam podle Rýna je ztráta času. Prostě jen do Norimberku a pak už přestup na ICE.

To už bych spíše viděl přínosnější domluvit se s DB na nějakém rozumném taktu směr Aalen a Stuttgart. Tam by mohlo ukázat své kvality a výrazně zkrátit cestovní dobu. Navíc by Praha získala komfortní přístup k TGV vyrážejícím povětšinou ze Stuttgartu.
18.02.14 - 11:26
612.114-9Pánové, já s tím cestuji docela často z Norimberku do Chebu a je to paráda. Pravda, je to diesel, takže to trochu drnčí, ale když to rozmaká na 160 (a to poměrně svižně) a řeže oblouk tak, že jednou rukou si můžete sáhnout do příkopu a druhým oknem koukáte vysoko do nebe, tak ro nemá chybu.

Jo kdyby to pokračovalo z Chebu až do Prahy, a stavělo to dál jen v Mariánkách a Plzni, tak by se to v budoucnu mohlo přiblížit (až bude v Plzni pražské zhlaví a nový tunel) jízdní době busu po dálnici...
17.02.14 - 19:30
ET22-157 PKP CargoTa fotka je celkově pěkná, ale připadá mi to takové šedivé a trochu kropenaté. Možná by to chtělo odstranit ten šum nebo co to je. Podle mne černá není skutečně černá.02.12.13 - 21:03
Wiesner viaduktNaprostá paráda! Švýcarsko bude opět na parketě příští léto.22.11.13 - 19:05
362.110-9Dříve vedla trať na obrázku ostrým obloukem vpravo do horního rohu za nově vybudovaný most a byla na 100 km/h.
Nyní je to tak, jak je to na snímku a vyhovuje to pro NS 160 km/h a klasiku 150 km/h.
21.11.13 - 7:29
BLS "Lötschberg"Paráda! Zrovna loni o dovolené jsem se tam svezl. Bohužel jsem zrovna v den, kdy jsem zdolával Lötchberg, měl extrémně hnusné počasí s přívaly vody.19.05.13 - 17:17
TGV DuplexFrancii, co se týká trakčních soustav, trochu upřesním, ale nejlepší asi bude, když si stáhnete oficiální mapu z RFF nebo z www.bueker.net Všeobecně lze říci, že 1500 V ss je na jihozápad, jih a jihovýchod od Paříže. Všude jinde je 25000 V 50 Hz. Výjimkou je trať na Cote d'Azur a nove elektrifikované tratě, které jsou také na 25000 V 50 Hz. Pro šťouraly ještě uvedu, že je rozdíl mezi TV 25 kV na LGV a na běžné trati, a že tento rozdíl je třeba reflektovat při nastavení sběrače v TGV. Páka má prostě 3 polohy: 1,5 kV, 25kV a 25 kV LGV.16.05.13 - 22:52
TGV DuplexFakt úžasná fotka. To se vyrovná svojí kvalitou a nábojem i některých fotkám ze Švýcarska.

Jinak ve Francii se jezdí pod 1500V ss až 220 km/h (ne ale v tomto místě). Pokud se má TGV rozjet na takovou rychlost, žere to pořádné výkony, takže TV musí být řádně dimenzováno.

Toto ss TV se skládá s nosného lana, které je úplně nahoře, to je propojeno laníčky s pomocným lanem na němž visí v hlavních kolejích dvojité trolejové vedení z velmi silného drátu.
15.05.13 - 19:17
753.719-4Správně je to Schöna Gr. (na lístcích to není jinak), protože za Děčínem hl.n. následuje ještě 5 zastávek. Poslední z nich je Dolní Žleb. Hraniční čára prochází zhruba v půli úseku, ale přeci jen blíž k zastávce Schöna.18.04.13 - 21:27
612.482-0Moc pěkná fotka. Já měl v lednu tu čest na RE Cheb - Nürnberg a byla to paráda! Ale oproti Pendolinu to má dost hopsavý chod.

Ve Francii je skutečně vyšší povolená složka nevyrovnaného příčného zrychlení, ale nevím kolik přesně. Když ještě jezdila klasická EC (CORAIL) Paris-Est > Frankfurt/München, tak to bylo vždy hodně znát. Zvláště v obloucích okolo Marny, kde to troubil 160, tak se pomalu nedalo pohybovat v uličce. V Německu by se takovým obloukem jelo odhadem 135.
26.03.13 - 18:03