..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Re 460.xxxNádhera, tady v té části Švýcarska bych chtěl žít. Víno i Quatre Vallées za bukem a většinou dobré počasí a pro mne žádná jazyková bariéra (na rozdíl od severovýchodu Švýcarska).16.02.17 - 14:18
TGV duplexZde je vidět, že někdy i malé vylepšení původní infrastruktury přinese výrazné zkrácení jízdní doby. Tato 65 km dlouhá spojnice Bourg-en-Bresse a Bellegarde(Ain) nazývaná "Ligne du Haut-Bugey", která byla pro osobní dopravu uzavřena již od roku 1990, nalezla po komplexní modernizaci včetně elektrifikace své nové uplatnění. Za pouhých 341 milionů EUR totiž zkrátila vzdálenost Paris - Genève o 47 km a časově tak ušetřila 20 min u TGV linky Paris - Genève oproti původní jízdě přes z Bourg-en-Bresse přes Ambérieu-en-Bugey a Culoz, takže dnes tato linka dosahuje jízní doby v průměru 3h05 (v letošním GVD je u některých vlaků vata kvůli modernizačním pracím na LGV SE). A to i přesto, že jsou na trati výrazné výškové rozdíly, mnohá stoupání převyšují 25 promile a ostré oblouky místy nedovolují více než 90 km/h. Okrajové úseky jsou pro TGV sjízdné 120 km/h a průjezd přes Viaduc de Cize-Bolozon je omezen na 80 km/h.31.01.17 - 9:30
ER2 - 510Hmm, bývalá část našeho území. Někdy se tam budu muset také podívat.10.01.17 - 22:06
844.228-7Však ten RegioShark také na Sp z Plzně do Domažlic jezdí...01.04.16 - 9:38
ATR 365.001 + SSP 100Moc pěkná jednotka, tohle by měly koupit i ČD pro provoz na tratích Praha - Turnov, Brno - Veselí nad Moravou - Kunovice a Liberec - Pardubice.16.03.16 - 22:10
BB 7338Moc pěkná fotka. V létě jsem se projel Bordeaux - Ychoux a zpět.

Tohle vedení s "gotickým obloukem" je původní (i když zde pozměněný) model Chemins de Fer du Midi. Proč to tak kdysi někdo udělal, to nevím. Ale původně to bylo rozšířené na celém jihozápadě Francie.

Ta 1500 V trolej, navíc s dvojitým drátem, je pěkně těžká.
24.11.15 - 12:57
681.003-0Pokud Slováci ten úsek Liptovský Mikuláš - Poprad zmodernizují v této podobě, bude to opravdu někde jinde než naše koridory. Jediné, co to bude vzdáleně připomínat u nás, bude IV. koridor na jih od Benešova. Jak vidím, nešetřili tam výhybnami, na které se při projekci IV. koridoru úplně moc nepamatovalo.20.01.15 - 15:06
749.006-3 + 380.020-8Už víte proč mají v USA a Kanadě minimum elektrifikovaných tratí? :-) Ale teď vážně, elektriku mám rád, je to budoucnost a to, co se stalo, je v Evropě výjimečná záležitost. A i kdyby to bylo 1x za rok, pořád to není tak strašné.03.12.14 - 21:29
DH 417Fakt luxusní snímek! Kolik tam jezdí denně osobních vlaků?01.12.14 - 20:37
ICE-TPěkné foto. Nicméně ještě 3 roky a ICE už na této trati neuvidíme. Vše pojede po NBS přes Erlangen a Erfurt. Jednotky ICE-T budou nahrazeny ICE3, protože ty prvně jmenované by byly na novou trať příliš pomalé.08.04.14 - 22:47