..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Páňula":

  1 2 3 4 5 ... 31      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T3R.PV ev.č. 8173Oblouky napoví, že to není venkov, kdo to zná, obzvláště při pohledu ze shora, opravdu ze sadů :)

Jinak jen mi zrní to čelní sklo nebo to jsou vyostřené šmouhy na okně? :-)
23.12.19 - 16:32
742.125-8Ono si stačí spočítat náklady na přepravu toho stejného zboří kamionem vs nákladním autem, připočíst k tomu čas, kde dnes musí vše "just in time" a pak se není o čem bavit, když je tak politika dopravy v ČR nastavena. A nebude to jen o ČR, když jezdí kamiony z Ukrajiny, Pobaltí až někam do Španělska a vlakem neujdou ani km...03.03.16 - 7:50
971.081-5 + 471.081-0Myslím, že nízkonákladovkám je zcela u... zda trať má letiště či ne. Pokud by tam ty linky zavedli, tak si to letiště najdou cestující a cestující si najdou přepravní společnosti (viz Tiger Expres, ČD, LE, SA do Katowic a Krakowa). Nízkonákladovky se poohlíží po parametrech jako minimální či nulové letištní poplatky. Navíc přímé autobusové spojení existuje nevím jak dlouho. Atraktivitu toho letiště zvednou jen další a cenově přijatelné spoje. Železnice bohužel, i kdyby se tam jezdilo zadarmo v premium oddíle LE... Z pozice kraje to byla jen příležitost, jak z půl miliardy nechat EU zaplatit 80%, protože se to bude "třeba jednou využívat." Potenciál to místo jak z hlediska osobní tak nákladní letecké dopravy má, nicméně úřednicí jsou úředníci a ne podnikatelé, jinak by to tam vypadalo už trochu jinak (omlouvám se neželezniční odbočku).19.06.15 - 20:07
971.081-5 + 471.081-0Tím, že Mošnov je aktuálně nekonkurenční stojí právě zřizovatel této trati, tedy MSK kraj. Místo toho, aby přidali např. další linku Ryanairu třeba do Milána nebo na nějaký další frekventovaný přestupní uzel, tak se vedení raději bude dál dívat, jak jim lidé jezdí do Polska na letiště. A aby se neřeklo, tak semtam hodíme absolutně nekoncepční spoje s ČSA... Hlavně, že jíž od zavedení linky do Londýna je vytíženost stále kolem 70-100% v obou směrech...19.06.15 - 19:28
754.044-6Z důvodu národní konference organizace AIESEC Česká republika pořádané v Doksech a kolem 150-200 delegátů. Za 2 týdny by to mělo jet pravděpodobně zase (další konference...). Byl taky posílen večerní Hutnik o jeden Bee238 za lokomotivou ;) České dráhy mají + Jinak výsledná souprava na 1117 jela s tímto + 3 Bdt?28.01.13 - 14:43
162.112-7Nějaký extra důvod pro ten přední smeták nahoře nebo klasika RJ...?08.12.12 - 10:34
ČKD 1441/1928 + DH 100Pára jezdí o víkendech, kdy je zatopená a myslím si, že na Sedlo vždy solidně zabírá, stačí si najít nějaké video na Youtube. Spíše to vidím v tomto případě právě kvůli těm brzdícím % a Gontuláka jsem viděl vždy jezdit na konci vlaku směrem na Beskyd při takové zátěži nebo i s jedním vagónem. Ale to by tady mohli objasnit zasvěcenější.04.11.12 - 9:24
350.008-9Nezaplatil mýto, tak musí jet po okrsce :-D05.06.12 - 14:29
814.135-0No přemýšlím, kde by vzal autor svítící Regionovu... Ale opravdu to nejde rozeznat od modelu. Jelikož neznám tak dokonale pardubické nádraží, tak spolehám na to, že je to reál jen tím, že tak počmárané Bdmtee se nedají koupit, snad jen posprejovat modely sám :-D

Jinak výborná fotka. Tím, že rozpoutala tuto diskusi, to dokazuje...
09.05.12 - 21:42
742.195-1To nadraží mi přijde, jako nějaké obnové při renovaci lesních železnic :-D A to se mi na tom právě líbí :-)01.05.12 - 16:40