..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chary":

  1 2 3 4 5 ... 560      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
609.013 -1Třeba někdo umí googlit líp, ale na obrázku je lokomotiva dopravce

MMV - Magyar Magánvasút ZRt. jako řada 609, (celkem minimálně 3 ks, 006, 007 a 012), odkoupená z Rumunska.

Tato řada jezdí (jezdila?) v Maďarsku i u dopravců

TH - Train Hungary Magánvasút Kft (3 ks - 005, 012 a 60-0882),

FOX - FOXrail ZRt. (4 ks - 008, 009, 014 a ještě jedno?) a

Floyd - Floyd ZRt (3 ks - 001 a 60-0936 a -1567).

Vždy se jedná o odkup (jako řada 609) či pronájem (jako řada 60, oboje viz výše) z Rumunska, výrobce Electroputere typ 060DA, tamní řada 60. V případě MMV (zde na snímku) se má jednat o nějakou modernizaci, ale detaily nevím.

Třeba to někdo dohledá lépěji. :-)
20.01.21 - 21:54
131.074-7Baldasi, já si troufnu říci, že nějaké nešablonové fotky relativně zajímavé jsem tu už viděl, a že by se to setkávalo s nějakým bujarým přijetím, to zase nééé... :D

To už bývá s nadšením přijata spíš nějaká šablona, na které je zajímavá herečka, nebo nějaký totální provar, na kterém je zajímavé pozadí.
14.01.21 - 23:53
350.002-2Tak tohle je focené z nadjezdu, že? Čili pokud nemáš dron nebo špejli, tak o dvě brány dál leda tak ze země.14.01.21 - 20:48
131.074-7Nebo možná chce porovnat, zda s tím odstupem získá ta fotka v jiné galerii stejné nebo jiné hodnocení a vyvolá stejnou nebo jinou diskusi.14.01.21 - 19:44
350.002-2Já bych viděl problém v tom, že na sekvenci je pomalý foťák - jedna moc brzo, druhá moc pozdě. Nezažil jsem focení na kinofilm, ale můj první "pořádný", a to jsem si trošku zapřeháněl, foťák uměl fotit nekomprimovaně do tiffu, což bylo proti komprimovanému jpg celkem výhoda pro editaci hlavně barev, ale jen jednu fotku. A ještě se zpožděním spouště. Takže jsem se tehdy musel naučit to mačkat tak, aby to cvaklo ve správný moment. A ono to jde. A jde to i pro relativně velké rychlostí, ale je lepší spíš volit fleky, kde to není tak svazující. Takže když je pomalá sekvence a fotí se mezi sloupy, je lepší to prostě trefit dobře na první pokus, anebo raději fotit vyjeté z brány, kde je více prostoru pro manipulaci. A D90 má jen 4,5 fps, což může být problém, obzvláště na tak blbém fleku, kde se to musí trefit prakticky přesně mezi sloupy, jak do brány, tak mezi brány. Rovněž pomáhá změna polohy fotografa, aby se flek mezi sloupy víc otevřel a pro lokomotivu bylo mezi sloupy víc prostoru k případnému dojetí o metr, kdyby se to nepovedlo.14.01.21 - 19:35
113.001-2Poslechnou, rebe, já jsem tam regínu na nějakém osobáku fotil, v červenci roku 2016, a jela na pravidelném os, ale byl to jen vložený výkon mezi lokálkami, resp. brzo ráno přijela z lokálky, půl dne točila Kolín - HavlBrod - Čáslav - Havlbrod - Kolín a dále zase na lokálku. Čili pokusy už byly.

https://www.zelpage.cz/razeni/16/vlaky/cd-5908
14.01.21 - 12:39
140.094-4Já tomuto říkám „nevlak“. Ale jestli se mi něco líbí, tak je to příčetné přizpůsobení formátu záběru obsahu scény. A i s tou oblohou a skvěle rozloženou oblačností je toto naprosto učebnicový příklad parádní nudlofotky. :-)14.01.21 - 1:10
113.001-2Já teda nevím, v jakém stavu je svršek na té trati, ale bixy jsem se něco najezdil mezi Olomoucí a Opavou když to třeba jelo ve složení 843 + 020 (ještě původní s klasickými „čtyřkami“), tak jsme se rozhodovali, jestli půjdeme do kraválu nebo na horskou dráhu. Tou modernizovanou variantou jsem jel jen několikrát a sedačky jako v tramvaji mě teda neohromily. Čili o výhodě pro cestujícího bych si to docela rád nechal dovysvětlit. :-D12.01.21 - 20:46
113.001-2Bixy zrovna neřeší problém s topením, ne?12.01.21 - 20:12
113.001-2Máme nějaké vozy, které lze topit z té spojky a zároveň nemají problém s těmi oblouky? Ty velké vozy šly pryč právě kvůli obloukům, nebo ne?12.01.21 - 20:10