..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Miroslav Zikmund":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
740.784-4 + 740.824-8 + 740.803-2Farkač Karel : máte-li takovou péči o traktory pod dráty - už jste informoval pana ministra dopravy o tom, jak České dráhy znečisťují životní prostředí tím, že pod dráty z Hradce do Jaroměře či Týniště nad Orlicí jezdí traktory ? Aby s tím něco udělal ...05.09.10 - 20:31
ES 499.0001S tou čerstvostí výroby bych byl trochu opatrný, protože v té době už cca půl roku jezdila na zkouškách jak na ŽZO, tak na Slovenské strele 172/173. Tam jezdila i laminátka, pro případ, že by prototyp "chcípl" ... Z Kutné Hory pak jela za vlakem turnusová bobina Lv ... , která by pak vlak odvezla do Prahy ...

viz > http://www.prototypy.cz/?rada=350

Bender : víc toho v minulosti nenajezdily. Oběhy byly dosti děravé, tak jak byly nakreslené vlaky.
Špičkový výkon - v podstatě až Potěmkinem překonaný - bylo několik měsíců po maléru s ukroucenou nápravou v roce 1979. Po půlročním odstavení lokomotiv na výměnu náprav byly do provozu nasazeny dvě mašiny, které točily tři páry vlaků mezi Prahou a Bratislavou s denním proběhem 1 200 km ... pak pomalu nabíhalo turnusové nasazení a proběhy se zase snižovaly ...
16.08.10 - 21:58
749.182-2Mohu se dozvědět v čem spočívá posilovost vlaku jezdícího z Čerčan do Světlé nad Sázavou denně = pravidelný vlak.13.08.10 - 14:08
753.768-1 + 753.769-9Na ja, ale vlastně když ten vlak jel ve směru Neratovice > Tišice, tak kam by jako ten "odklon" směřoval. Vlak "na Prahu" nebude přece odkláněn do Všetat ? Ten by v Neratovicích objel a šupajdil do Vysočan a Libně ...06.08.10 - 20:12
753.768-1 + 753.769-9Měl bych dotaz na autora ryze technický - vy jste si ověřoval, že jde o odklon ?
Pokud ta fotka je dělána skutečně v 11:04, tak v tomto čase je v úseku Všetaty - Neratovice trasován PP vlak 59675 (Ústí nad Labem - Kralupy přes Mělník) tažený dvojící lok 753.7, v opačném směru cca o 10 minut dříve PP 59664 (Děčín - Neratovice - Všetaty), rovněž 2 x 753.7
06.08.10 - 15:37
1116.250-0zaza : na tehdejším 4. nástupišti byly koleje 9 a 11. U prvního peronu byla kolej 7, vedle kolej číslo 5 (2. nástupiště), z obou stran peronu kusé koleje 3a / 3b, na druhé straně kolej číslo 1.05.08.10 - 18:52
Falkenstein-BrückeA řidič dobu povinného odpočinku místo někde na parkovišti, kde ho mohou okrást tráví v lehátkovém voze ... dokud nebude stát jízda po dálnici přes Krušné hory např. 50 korun za nápravový km, tak bude ROLA vždycky dražší ...05.08.10 - 18:10
742.217-3 + 162.013-7Andrew33 : strojvedoucí si poradí i bez TRSky ... tak jako v době, kdy žádná TSKka (a podobné) neexistovala ... od toho existují zvukové návěsti.
Zastavil-li vlak před návěstí zakazující jízdu, tak po změně návěsti - pokud není vysílačka a strojvedoucí "na konci" na návěstidlo nevidí, dá strojvedoucí vozidla v čele vlaku zvukovou návěst "Povolte brzdy úplně", která přikazuje strojvedoucím ostatních vozidel "zvýšit tažnou sílu".
Strojvedoucí na hnacím vozidle v čele soupravy ovládá průběžnou brzdu ... v podstatě stejná situace, jako v případě jízdy vlaku s postrkem, když přední mašina trakčně chcípne ...
03.08.10 - 20:02
854.021-3 + 451.015-2Woky : špendlíčkem se budou vyhrabávat žabotlamy ...30.07.10 - 16:51
350.001-4BBvK : Tohle je focené dopoledne, po sluníčku. V té době se mohlo jednat pouze o 373 nebo 571. Jenže 571 v té době vozila za mašinou poštu a služebák byl řazen uprostřed soupravy.
Na 373 pošta nejezdila. V té době už jezdil přes Holešovice a ani v době, kdy se jezdilo přes Masaryčky tyhle vlaky Fa (Post) netahaly.
28.07.10 - 19:30