..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Josef Petrák":

  1 2 3 4 5 6 ... 350      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
253.015Asi nikdo nic k Regental Cargo nemá. :)14.07.14 - 19:26
80-30.015-9Kterým směrem to vlastně jede? Nevidím fíru, ale taky nevidím červené koncové světla...01.07.14 - 0:14
1216.233classic 90s: Tou opcí se moc neuspořilo, resp. není s čím srovnávat, že se uspořilo. :) A ještě se musí z Rakouska pronajímat lokomotivy, zatímco naše k tomu účelu koupené musí jezdit jinde.23.06.14 - 1:27
X4 E - 852Tome, mění se to každý den. Uvidíme. X4E je už min. 16, viz
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407582&lang=1
30.05.14 - 9:17
X4 E - 852Rabín: Tak Vectrony X4E se teď produkují ve velkém a je jich už celkem dost v provozu. :)29.05.14 - 22:01
223.065Jirka Panter: Plzen - Ostrava 5 1/2 hodiny, Plzen - Oberstaufen 7 hodin :) To se ještě dá.28.05.14 - 13:36
124.601-6743 010-1: To jsme se špatně pochopili. Já z komentáře pochopil, že ne patří pro ICR vozy.28.05.14 - 10:49
124.601-6743 010-1: To hodnocení by mě zajímalo. :) Rád bych porovnal osobní zkušenost s tím, co se drbe po internetu.27.05.14 - 19:40
124.601-6Rubmgaakutkt: Přesně tak. A vrátili provoz klasických souprav na VRT Breda - Rotterdam - Amsterdam, akorát pod značkou InterCity Direct.

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercity_Direct
27.05.14 - 14:57
124.601-6Jo, používali je na náhradních soupravách FYRA. Jezdily 160 s s Traxxy F140 MS. Teď se zavádí InterCity Direct, ať se zbaví špatné značky, ale nevím nic o tom, že by NS měly lokomotivy na 200. :)27.05.14 - 9:54