..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza Beránek / JTB":

  1 2 3 4 5 ... 333      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.061-0Vondruška, mistr národního kýče? :)25.04.19 - 0:44
714.231-8Fíra z nás musí mít docela legraci. Já ho ten samý den fotil mezi Ruzyní a Hostivicí. :)

Mimochodem, ty zadní dvě 054 jsou z druhý strany podivně flekatý a částečně vybledlý.
09.04.19 - 1:38
122.049-0NIcKON: turnusová potřeba 28 strojů, provozních 51.03.11.18 - 16:20
242.272-3Ty bláho, to, s čím fotíš, je docela dobrej challenge. :)16.05.18 - 16:03
423.041Doba filtrová? :)28.03.18 - 9:51
477.013Dík za prořez. Já se to tam kdysi snažil trochu udržovat, ale nedalo se to.22.05.17 - 11:23
810.191-7Nesedím teda u monitoru, za který bych dal ruku, ale není to trochu zelený?22.05.17 - 11:21
749.018-8 + 751.316-1 + pk749.019-6Tondo, kašli na to...06.04.17 - 21:44
T 499.0002Nezlob se, ale už se počtvrté opakovat nehodlám. Vycházeli jsme z dokumentu ČT Ostrava a v něm obsaženého vyjádření doc. Sellnera, dále také webů Rosti a Parostroje. Žádné upozornění na neaktuálnost na zde odkazované stránce není.

V reportáži bylo konstatováno, že

1) Lokomotivy nad 2000 k směl vyrábět jen SSSR. Zřejmě jsem uvedl sice korektně odzdrojovaný, leč pravděpodobně překonaný údaj pro tuto výkonovou hranici. Za to jsem se tady už dvakrát omluvil. Nicméně i z tvého a Rosťova vyjádření je zřejmé, že toto konstatování je v zásadě správné a pro vývoj lokomotivy řady T499.0 měl tento fakt stěžejní význam.

2) Lokomotiva se nakonec nehodila ČSD do koncepce - tím je souhrnně konstatováno, že neodpovídala jejich tehdejšímu pojetí rychlíkových tratí, tedy jejich plánované elektrifikaci a použitému svršku.

Omluvu od tebe už nečekám, pochybuju, že jsi něčeho takového schopný. Tahle komunikace je celkově poněkud nestandardní, proto bych ji nyní s dovolením ukončil. I proto, že kdokoli se mě tu zastane, tomu to smažete beze stopy. A tuhle nerovnou hru s vámi hrát nebudu.

Pokud máš nějakou další výhradu, můj pracovní mail je dohledatelný, stejně tak i kontakty na mé nadřízené nebo na Radu ČT.
28.10.16 - 13:26
T 499.0002Topič: jediné, co jsi zatím doložil, jsou dvě diskuse, ve kterých nějaký Topič píše, že všechno, co se doteď tvrdilo, je strašně špatně. Pardon, ale to není žádný důkaz, jen názor.

Takže si to vezměme popořadě. Prosím odpovědi pouze ano-ne.

1) Existovala dohoda, která stanovila, že lokomotivy nad 2100/2400 smí vyrábět jen SSSR?
2) Skončil projekt kyklopa nakonec proto, že "se nehodil do koncepce státních drah"?

Za nepřesné uvedení hranice výkonu se (už podruhé) omlouvám, vycházel jsem ale z několika na sobě nezávislých a jedinýchb veřejně dostupných informací.

Dobrou noc.
28.10.16 - 1:20