..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Casey_R":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.053-3Neztratila se někde čárka v názvu zastávky?:-D05.12.10 - 19:02
Zima na Ospizio BerninaTak to je super. Z náhledu jsem si myslel, že se jedná o nějakou katastrofu. Nejmíň výbuch cisterny.:-D Akorát mě překvapuje jedna věc. Podle té fotky to vypadá, že ten sníh se sype do druhé už odsněžené koleje. Pak by ale taková práce ztrácela smysl. A nebo jde jen o optický klam způsobený větrem, který část prachového sněhu zanáší do leva?04.06.10 - 10:26
477.055Anowis: Ten stánek tam pořád stojí. Teda doufám, že to je ten, kde jsem si loni kupoval v létě lahváč a taky Březňák. Stojí v místech, které tady na fotce zakrývá plot. Nejsem z toho kraje, ale shodou okolností jsem tam byl loni v létě. A tak jak se dívám na tu fotku, říkám si, že se až tak moc na pohled nezměnilo. Nástupiště jsou pouze vylepšená betonovými deskami a budova vypadá pořád stejně, byť je pěkně opravená.

A ještě skromný dotaz na pana Drahoše Švestku, jestli náhodou nemá ve svém archivu nějaké snímky z okolí mého rodného milovaného města. Tedy od Opavy.
12.05.10 - 23:02
475.101Jo je to krása. Pěkně udržovaná stanice, parní vlak, nebýt osvětlení nástupiště a těch cedulí s názvem stanice, tak bych to bral jako několik desetiletí starou fotku. A mimochodem, ty cedule tu na mě působí jako pěst na oko. Nepochopím, proč musí být na historické budově mmoderní cedule. Navíc když pod tou co je na štítu je přímo vidět prostor ponechaný architektem pro umístění názvu stanice. Himlhergot, přece kdyby tam nechali staré (samozřejmě udržované) originální nápisy, tak se nic nestane. Informační hodnotu by to mělo stejnou a ladilo by to s budovou. Dokonalost je v detailu.12.05.10 - 22:54
SU46-007Martine, možná jsem to tam nenapsal nejlíp, ale napsal jsem tam, že se EU dělaly v licenci. A o tom, že to přišlo na Anglických mašinách jsem kdysi četl na některém z polských DF.22.02.10 - 7:55
SU46-007Masakr: Původně tahle světla přišla do Polska na nějaké mašině z Anglie a později z toho byl učiněn standard. V anglické licenci se tuším dělaly EU 06. Na nových polských strojích a rekonstrukcích už jsou dneska normální světla.21.02.10 - 17:44
Pt 47-55Nádhera. jak vidím, tak to zdobení páry bylo v Polsku asi opravdu dost rozšířené. není to tak dávno co jsme se tu podivovali nad podobně vyzdobenou Ty 2. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/pkp072.jpg11.12.09 - 10:58
534.0432Fotka pěkná. jen mě když ji vidím může trefit šlak, protože jsem mohl mít podobnou vlastní, kdyby mi jak na potvoru těsně při příjezdu neklekly baterky.:-( No moje chyba, měl jsem je před výjezdem zkontrolovat.

K těm vagónům. Taky dost nechápu proč jelo zrovna tohle. Vždycky jsem si myslel, že v Olomouci nějaké Rybáky mají. Alespoň na jiných jízdách bývají. Ovšem je taky možné, že si je půjčují z Ostravy. Berta pak jela na postrku proto, protože něco muselo ty vagóny topit. Kremák nedisponuje vytápěním 3 kV ss a i když vozy Bdt byly dělány jak s parním, tak elektrickým topením, tak to parní už bude asi nefunkční. Navíc na mnoha vozech už ani nejsou topné spojky pro parní topení.
11.12.09 - 10:54
OL 49-37Nádherná "Oelka". Zrovna jsem si níže posteskl, že z Polska je zde relativně málo fotek a hned je zde další a ještě k tomu už historická. Prostě paráda.03.11.09 - 12:46
ET41-176Fotka je pěkná z mého oblíbeného Polska.:-) Taky mi na ni něco chybí. Řekl bych, je to jen taková pěkná dokumentační fotka. Nic zvláštního. Ale díky bohu za ni. Z Polska se tu fotek objevuje raltivně málo.
A ještě poznámka k těm světlům. Na jejich velikost není žádný předpis. Nové polské stroje nebo stroje po rekonstrukci už mají světla normální. Podle toho co jsem kdysi vypátral na internetu tyhle světla přišly do Polska na lokomotivách, které byly dodány z Anglie. Dnes už si nevpomínám, jestli to byly elektriky nebo něco jiného. Pokud se jednalo o elektriky tak buď na lokomotivách EP 01 a nebo EU 06. Světla se zřejmě osvědčila a byla přijata jako standard pro polské lokomotivy. Já vím, že sice působí trochu zvláštně, ale zase na druhou stranu je beru jako charakteristický prvek, který dodává polským mašinám jedinečnost.
03.11.09 - 12:41