..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Dobromil Retych":

  1 2 3 4 5 ... 48      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.308-9NIcKON, JB:
Zhruba od 1. pol. roku 1997
12.04.19 - 12:25
750.061-4 + 750.252-9K rekonstrukci uložení skříně na podvozku se přikročilo pro snížení opotřebení okolků obručí dvojkolí a snížení výskytu trhlin kotoučů dvojkolí (k čemuž opravdu došlo!) podstatným snížením síly mezi okolkem a kolejnicí v oblouku. Podvozek se závěskami (navíc bídně ošetřovanými) je k natáčení málo ochotný...
ZSS 5439 - Úprava uložení skříně na podvozku u lokomotiv řady 749 až 754, č.j. 88/94-12/2-Sk ze dne 23. 12. 1994
17.07.18 - 10:04
Ze svitu úplňkuJá bych, chlapci, nad kanónovým šumem tak moc nenaříkal - http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=556627.12.15 - 11:41
740.705-9 + 740.426-2 + 740.845-3Pěkná fotka... s nízkým hodnocením... inu, někdo holky, někdo vdolky...28.10.14 - 18:52
560.003-6 + 560.004-4Honza:
Brněnské "panťáky" samozřejmě jezdí stodesítkou, stejně jako tornáda, a dveře se otevírají vzduchem :-)
28.10.14 - 18:50
754.049-5 + 750.712-2Loko 754.0 má trakční výkon 1200 kW (nebudu uvádět tolerance), který je limitovaný max. příkonem trakčních motorů 4 x 300 kW. Při zapnutí topení systém vyhodnotí topný proud a umožní zvýšení výkonu naftového motoru o cca 100 kW (limitováno výkonem dieselu). Při odběru topného výkonu, přesahujícím toto navýšení, začne klesat trakční výkon. Maximální výkon topení je 400 kW a tedy při takovém odběru klesne trakční výkon na cca 900 kW.
U loko 750.7, které neznám, to bude obdobné, možná ten pokles vlivem odběru výkonu nebude tak markantní?
08.10.14 - 9:45
287 + 275To Astartoth a výrok: Burlington Northern Santa Fe - 90. leta, to uz je na USA skoro musealni stroj, tam to obmenuji na evropske pomery nepredstavitelne rychle.

Seznam loko BNSF Railway je zde (byť neoficiální) a uvádí cca 7500 kusů - http://www.thedieselshop.us/BNSF.HTML, další - https://www.bnsf.com/media/bnsffacts.html - uvádí 6700 kusů .
Zde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GE_locomotives a http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM-EMD_locomotives se dají zjistit roky výroby jednotlivých typů loko BNSF.
Že by v USA obměňovali nepředstavitelně rychle mně ze srovnání těchto pramenů nevyplývá, faktem je, že hodně rekonstruují staré stroje - nejdražší je na lokomotivě železo - rámy a podvozky, a na těch staví (tak, jako třeba u nás - 724.7, 741.7, 742.7, 750.7, 753.6, 774.7 ... na rámech 740/742 a 753))
04.10.14 - 23:40
287 + 275ikkyu: tak i tak04.10.14 - 18:01
287 + 275Vedoucí loko je EMD SD75I, druhá EMD75M, liší se jen provedením izolace kabiny (odhlučnění a potlačení vibrací).
Výkon 3200 kW, váha 177 t, max. rychlost 112 km/hod, výroba 1994÷99.
03.10.14 - 19:25
230:-) podle sklonovníku 20 promile, může tam tedy být i víc.
Navíc pohled klame, pravý konec mostu je dál, než levý, čímž stoupání opticky napomáhá.
26.09.14 - 17:43