..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Burák":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.025-5V novém působišti :-) Minimálně ještě včera (9.1.2012) stála v Plzni v depu a vyvazoval se z ní generátor, jestli jí dali dneska dohromady nevím.

Co se týče fotky, přijde mi to lehce zašedlé, ale možná je to jen můj suběktivní dojem.
10.01.12 - 20:24
534.0432Ta obloha se mi zdá uměle dodělávaná, je tomu tak nebo se pletu ?15.09.11 - 21:28
BNE 50Rabín: Ačkoliv se zdají řeči o kompresoru žertovné, lokomotiva BNE 50, kterou dávají dohromady na kolínské řepařce (možná už je hotová) opravdu kompresor s celým vzduchovým obsahuje a to vše v původní kapotáži. Vzduchovou brzdou bude lokomotiva vybavená pro přímočinné brždění. Vzduchem brzdit soupravu u této lokomotivy samozdřejmě nebude možné, nebo mi to aspoň není známo. Už samotná lokomotiva BNE 50 má v původní kapotáži dostatek volného prostoru na to, aby sem byla umístěna další zařízení, bohužel čtyřválcový motor 4S110 se do ní nevejde, přesto bylo několik lokomotiv tímto motorem vybaveno (např: BNE50 na ČHŽ tzv. "zelená", která byla zrušena po čelní srážce s lokomotivou DH120 a "modrá", která byla odprodána do Maďarska.) Tyto lokomotivy měli ovšem přední kapotu prodlouženou tak aby se motor vešel. Nyní se na ČHŽ dává dohromady lokomotiva BNE50 známá pod přezdívkou "paní Vegasová", která původně měla tříválcový motor 3S110, nyní již bude mít také čtyřválcový 4S110 s prodlouženou kapotou.

Co se týče Gebusky z Vychylovky, jak píše Rodny, je již řadu let na ČHŽ, kde došlo k né příliš zdařilé remotorizaci, kdy lokomotiva dostala motor Catterpilar. Tato lokomotiva vybavena EDB je a dokonce má vlastní kompresor (nejspíš 3DSK75, ale nejsem si 100% jistý) a vzduchvou brzdu, jak přímočinnou pro brzdění lokomotivy,tak samočinnou pro bzdění soupravy. Jen tak pro zajímavost, tato lokomotiva není původní typ BNE 50, ale jedná se o lokomotivu Ferrovia G40. Rekonstruována byla v LD Brno (2x) a to v letech 1988 a 1993.

PS: takováto rekonstrukce lokomotiv BNE 50 je více méně zdařilá varianty, jak zpříjemnit práci strojvedoucímu tak i zlepšit výhled z lokomotivy.

PS2: Omlouvám se za OT, co se týče fotografie nemám co dodat, snad jen souprava mohla být vyfocena o chvilinku dřív, aby nezasahovala do stromu.
09.09.11 - 18:34
464.008Topič: Ok, beru zpět asi jsem udělal chybu a tu já dokážu přiznat. Jediné co mě opravdu mrzí, je fakt, a to se na mě nezlob, že i vyslovení vlastního názoru (což jasně vyplývá ze slova myslím si) je brán jako rezolutní tvrzení. Často se tady setkávám s tím, že si spousta lidí překrucuje pravdu tak, aby se jim hodila do krámu. Já nic netvrdím, já jsem pouze vyslovil svůj názor, ač možná né zcela zprávný.

O to víc mě uráží dovětek komentáře, kterým jasně dáváš najevo, že ty jsi někdo, že patříš mezi elitu a ostatní se na tebe nesmí ani podívat. Kdyby místo toho bylo napsáno, něco ve smyslu: "Snad jsem ti to trochu objasnil" a nebo " Kdys náhodou ještě něco nevěděl, zeptej se" tak si řeknu:" Aha, tady to někdo myslel dobře, že se mě snažil vyvést z mého vlastního omylu." Takle jsem si řekl: "Hmm, sice má pravdu, ale zase si hraje na chytrého" Nezlob se na mě, ale je to tak. Přesto ti děkuji za poskytnuté materiály k dalšímu studiu.

PS: Opět nic rezolutně netvrdím, ale vše je pouze můj názor, který semnou nikdo sdílet nemusí a přesto mu to vyvracet nebudu. A omlouvám se za OT.
28.06.11 - 17:48
464.008Raven: Reaguji na odpověď z pod mého komentáře. Já jsem neřekl, že se jedná o skandál, ani to kategoricky neodmítám, jen si osobně myslím, že fotografování bylo vždy s účelem zachytit jakýmkoliv způsobem realitu.

Láďa Mlynařík: Ať se na mě nikdo nezlobí, ale komentář typu: "Jedině pako mohlo do vlaku zařadit ten fialovej cirkus." me vcelku zaráží, evidentně si stále spousta fotografů neuvědomuje, že s tím vlakem taky musí jezdit nějaká lokomotivní četa (nikoliv vlaková, ta se v sobotu večer vždy vrací do Lužné). Mno a tahle lokomotivní četa se o tu mašinku musí přez noc starat. To by bylo zatím vše v pořádku že ? Mno a teď je třeba si uvědomit, že jsou to taky jenom lidi, kteří se potřebují čas o času prospat, nebo se někde v klidu najíst, proto si vozí vlastní vůz. Musíme si uvědomit přátelé, že bez nich by to nešlo. Navíc ten vůz není jenom pro strojvedoucího s topičem, ale i pro další spoustu lidí, kteří se dobrovolně o ty lokomotivy starají a jako odměnou jsou jim společně prožité akce s jejich lokomotivou. Takoví lidé také mají přávo se vést ve svém voze i když je třeba žlutý s puntíkama... Na to by se nemělo zapomínat.
28.06.11 - 15:21
464.008Hmm, je to škoda... Vždy jsem myslel, že fotografování je o tom, co nejvěrněji a nebo nějakým uměleckým způsobem zachytit realitu. Kdyby to byla kresba nějakého malíře, pochopím, že je to částečná fikce, a že tam ten obytňák chybí, ale takle ?

Spíš by mě zajímalo, kolik fotografií je tady vlastně takto upraveno ?
28.06.11 - 9:37
27E2Paya a NIcKON: Mno že vám do vaší diskuse znova vstupuju, ale já jsem ještě s ochrankou problémy neměl, přisuzuju to reflexní oranžové vestě, kterou mám vždy na sobě. Už z principu, nikdo, kdo půjde krást si na sebe nevezme tuhle vestu a i strojvedoucí se podle toho chovaj, aspoň teda z mé vlastní zkušenosti. Nejčastěji vždy pozdravili pokynutím ruky a byl klid :-)29.03.11 - 11:03
27E2Tož 249 by dokonce měla být poslední nerekonstruovaná 27E2, která se do rekonstrukce chystá... Je to tedy 165tunka, co se týče 155t, těch by podle mích informací mělo být u SU celkem 5, kolik jich jezdí, to netuším.28.03.11 - 21:14
27E2Ahojda, mno velmi pěkná fotka :) Ale název je špatně, nejedná se o E127... Partně (nejsem schopen rozpoznat na dálku) se jedná o lokomotivu typu 27E2, nejspíš je to buť poslední nerekonstruovaný kousek a nebo jedna z pěti lokomotiv zde jezdících, co má sníženou váhu. Mohla by to sice být i rekonstruovaná řada 127.5, ale nepříjde mi to tak, ikdyž je to přecijen na dálku.28.03.11 - 20:41
27E 248Mno já se nechci hádat, ale pokud se nepletu, tak to zrovna 2x veřejně přístupné místo není, ale je možné, že se pletu, protože osobně jsem tam nikdy nebyl, ale ze silnice na K.Poříčí to volně přistupné nevypadá, když celá štreka je oplocená. Dovolím si, zaspamovat svou fotkou, která by se sem nejspíš neměla šanci dostat a to jen proto, že zde zaznělo to, že fotek odtud je málo. A abych se nedostal snad do nějaké nepříjemné situace a nebo nedej bože označení kindermafián, tak musím zdůraznit, že aškoliv je to za plotem šachetního prostou, tak kolmo ke koleji je v plotu ohromná díra, takže jsem se po revíru nikde nepotuloval.

http://www.trains-loko.cz/galerie/lokomotivy/elektricke/images/127_503_1_Sokolov.jpg
27.12.10 - 22:43