..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
103.301Rubmgaakutkt: Bohuzel se mylite. Vyvinout lokomotivu na urovni 380 nebo Vectronu stoji ohromne mnozstvi penez. A zde je ten rozdil mezi Skodou a Siemens. Siemens ma financni kapacitu to zainvestovat ze sve kapsy, aniz by mel jedinou zakazku a kdyz je hotovo to prodat. Skoda takovou financni kapacitu zkratka nema (nemela) a potrebuje(vala) dalsi vnejsi zdroj financovani projektu = objednvka od CD. Kdyby CD 380 neobjednaly a tim defacto zainvestovaly jeji vyvoj, tak by lokomotiva 380 jenom ze zajmu samotne Skody nikdy nevznikla, protoze by na to Skoda nikdy nemela dost penez. A na neco takoveho by jim nejspis ani zadna banka nepujcila. Vectron ale takto vzniknul. A v tom ja osobne vidim tu spinu od Skody a kdo vi jaka politocko-ekonomicka spojeni jsou na pozadi, ze objednavka od CD prisla do Skody prave presne v dobe, KDY SE DOBRE VEDELO, ze se normy budou meni, vse v te dobe namalovane pujde na kanal a pojede se od zacatku. Ja osobne v tom vidim jasny zamer a vazbu mezi CD a Skodou.28.02.16 - 12:31
660.108-2 + 660.107-4Charry: 0 - 6 jsem slepy, mate pravdu, je to tam. Dekuji. To s tou 1. tridou je takova tresnicka na dorte :-)28.02.16 - 9:32
103.301Zirecek: Jednak Skoda dodnes nesmi jezdit Vmax 200 v Nemecku. POkud se nepletu tak ma pouze provoz na vyjimku do 120km/h.

A druha vec, myslim si mnohem dulezitejsi. Skoda a Siemens je jako ekonomicky trpaslik a obr. Siemens ma jak ekonomickou tak vyrobni kapacitu ty lokomotivy chrlit po desitkach rocne. Zkuste si ted objednat treba 30 ks 380. Kdyz ty lokomotivy dostanete za par let, tak budete rad. Vectron lezi s trochou nadsazky "skladem" v ruznych lokomotivnich poolech a dostanete je nesrovnatelne rychleji, navic jiz schvalene. Cekat na lokomotivy 10 let si muze dovolit leda firma, ktera doji statni cecik. Jakakoliv privatni firma by s takovym dodavatem jiz nekolikrate zkrachovala.
Jinak receno, Skodovka by musela mit ekonomickou kapacitu trvale mit napr. 10-20 polorozestavench lokomotiv, ktere na prani zakaznika bude schopna v ramci nekolika mesicu pouze dokompletovat a schvalene okamzite predat. Jinak nema vedle Vectronu moc sanci. Leda by byla alespon zajimava cenou. To ale vedle Vectronu taky neni. Navic Vectrony se pomalu zaplavuje cela Evropa, coz dale vyrazne zjednodusuje a zlevnuje servis. Skodovka proste bude vedle Siemens trpaslik.
28.02.16 - 8:37
660.108-2 + 660.107-4A jeden dotaz pro znale. Na wikipedii je uvedeno ze vykon trivozove soupravu je 6x340 kW, u petivozove je 8x340 kW. To znamena ze jeden cely vuz netrakcni? To by bylo prece jinak 10x340 kW. Proc je vykon u 5 vozove soupravy snizen? Ktery vuz je vlastne netrakcni?28.02.16 - 5:05
660.108-2 + 660.107-4Dale Cooper: Je to presne jak pisete. Bud se na design rezignuje uplne a nebo je to nejaky vystrelek. Od zdi ke zdi, nic mezi tim. Ty krabice na strese jsou v podstate marginalni problem. Ale samotny interier, se kterym je cestujici v primem kontaktu ja ukazka naproste designerske prazdnoty, nemajici zadny napad, ducha, vlidnost. Je to plechova trubka, oplastovana tim nejlevnejsim bilym plastem, do ktere jsou nacpane modre a cervene sedacky a na strope na vas primo sviti zarivka. To neni ucelnost ci nejaky umysl, to je proste low-cost interier v kazdem sroubku. Jak pise Dale, nikdo nechce zadne vystrelky, ale interierove materialy udelaly neuveritelny krok kupredu. Nic z toho nebylo pouzito. Kdyz porovnam design interieru panteru a dnesnich aut, tak panter a mmnoho vagonu CD je proste jenom plechovy ingot obehnany bilym plastem pro substrat. Sedacky obvykle nic moc, neergonomicke, tvrde, nepolohovatelne. Ja mam nekdy pocit, ze by na mnoha vagonech CD mela byt premalovana ta 2 na 3. A v uplne stejnem duchu neni tvorena jenom 2 trida ale i 1. Samotne rozmisteni 1. tridy v Interpanteru je pro me zeleznicni zahada 21. stoleti.28.02.16 - 2:28
661.106-5Jak je to se sberaci nevim, nicmene tento vlak ma pro me jednu neobjasnenou zahadu. Jaky zahadny a nepochopitelny parametr objednavatel sleduje tim rozmistenim 1. tridy. Jestli jsem na jednicce vzdy neco ocenoval, tak pocit soukromi, ze tam nikdo necoural a byl klid a v pohode se dalo i neco naspat. Tady je navic i prvni trida presvetlena stejne jako dvojka. Nevidim jedinou motivaci za co tady platit za 1. tridu.09.02.16 - 14:28
371.002-7Jaky pokrok mezinarodni zeleznicni dopravy? Cela predevsim 90leta byla doslova aroganci moci CSD (CD) vuci cestujicim a v povedomi mnoha lidi toto stale zije. Mezinarodni zeleznicni doprava zamrzla ve sve filozofii pred mnoha a mnoha lety v porovnani s leteckou dopravou. Proto neni prekvapeni, ze mnoho vehlasnych spoju zmizelo. V podstate teprve posledni rok ci dva je napr. obchodni politika CD spolu s DB takova, ze vlak zacina byt zajimavou alternativou. Doby pred tim, ani omylem.30.01.16 - 13:26
754.015-6Ano, ten Najbrt 2 je nakonec povedeny. Jen u prvniho vozu mohli udelat alespon bilou linku kolem oken. Takto ten vuz do schematu "nezapada" a je to docela videt.27.01.16 - 13:43
363.002-7JvS: toto se tu prave nedavno resilo...

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/363/363739.html
02.01.16 - 11:37
363.002-7Me spise fascinuje, ze se dnes stale najde nejaka instituce, ktera je ochotna za provoz takove soupravy platit. Toto je ekologicke a ekonomicke zverstvo v jedne podobe. Toto muze byt ochoten zaplatit leda urednik nemajici osobni zodpovednost. Nikdo z vlastnich osobnich penez by totiz provoz neceho takoveho nikdy nezaplatil. Toto je ale dusledkem socializmu, ktery panuje i na SZDC. Jak je mozne ze i dnes se stale plati energie pausalne. To uplne zabiji jakekoliv investice, kdyz nova moderni lehka souprava plati za energii podobne jako toto zelezne monstrum.30.12.15 - 14:18