..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 2 3 4 5 6 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
A ještě podpis, prosím.Stejne ta vyska nastupist i tech "vysokych" je jeden velky evropsky nesmysl. Napr. Japonci maji standardizovanou vysku nastupiste na vsech stanicich v urovni podlahy normalniho vagonu. Takze vlaky pak maji konstrukcne nepomerne jednodussi, pod vagonem je hafo misto pro veskerou elektroinstalaci a nic nemusi byt na strese a vsechny vlaky jsou diky tomu automaticky bezbarierove. My mame normu na nastupiste, na vysku podlahy UIC vagonu a tato cisla se lisi skoro o pul metru. A obdobne jsou konstruovany a postaveny nastupiste pro shinkanzen. Zadne schudky, vse v jedne rovine.

Vlastne je to system, ktery muzeme u nas videt jenom v Prazskem metru.
01.05.16 - 2:52
A ještě podpis, prosím.Nemam nic proti nizkopodlaznim vozidlum. Jenom konstatuji, ze aby nizkopodlazni vozidlo bylo skutecne bezbarierove, tak musi byt pristaveno k nastupisti patricne vysky. V opacnem pripade je pak mnohdy vozidlo se standarni vyskou podlahy, ale se schudky, paradoxne lepe pristupne.30.04.16 - 15:05
A ještě podpis, prosím.Zirecek: Paradoxni navic je ze do 810 i z takoveho nastupiste nastoupite vcelku v pohode protoze ma schudky. Na vetsine lokalek jsou stale standardem ale sypana nastupiste a kdyz vam tam prijede tzv. nizkopodlazni vozidlo bez nastupnich schudku, tak to je potom teprve "schod". Tohle je ale dalsi ukazka jak hospodari SZDC. Na vetsine stanic na lokalkach by pritom uplne stacilo udelat jakousi bednu s plochym nastupem, vozidlo by nizkopodlaznim nastupen zastavilo dvermi na tomto miste, byla by spokojenost a cele by to stalo kdyz hodne prehanim desitky tisic. Takhle se tu a tam vybuduje monstr betonove nastupiste obvykle o neuveritelne delce za miliony, pritom je to uplne zbytecne.30.04.16 - 13:19
681.006-3Jiri Kocourek: To je stale dokola. Ano Nemci to tak udelali, protoze vedi, ze ta VRT skutecne v blizkem horizontu bude a na mnoha mistech uz dokonce i je. Zatimco u nas, je to vse stale v horizontu desitek let v daleke budoucnosti, mnohde pokud vubec kdy. A trat na Plzen je toho zarny priklad. VRT tam nebude mozna dalsich 30-40 let. Presto soucasna trat je postavena, jak kdyby uz snad byla VRT davno hotova.08.04.16 - 3:26
681.006-3ukulele: To je to o cem se tu snazim mnoho let mnohe presvedcit, kde veskere nase koridory jsou staveny v hroznych parametrech protoze bude prece VRT. Tak nejak se ale zapomina rict, ze ta VRT pokud vubec v mnohych trasach bude, tak bude za dalsich mozna 30-50 let. Podivejte se na trat Praha-Brno Uz je mnoho let skoro hotovo, VRT bude optimisticky za nejakych mozna 20 let. Takze v podstate cely jeden produktivni zivot cloveka bude autobus Praha-Brno rychlejsi nez vlak. Pritom jsme mohli jezdit za neprilis premrstenych nakladu klidne za 2 hod, coz uz je velmi slusne a navic trat bude mit svuj jasny vyznam i po vystavbce VRT.
Tady mnozi na VRT koukaji jak na nejakou spasu ceske zeleznice ale opak je bohuzel pravdou a chimera VRT tu soucasnou zeleznici jenom potapi.
06.04.16 - 14:40
681.006-3Esus, ukulele: jenze to je to uz tu bezi. VRT po nekolik nejblizsich desetileti nebude, pokud jsem optimista 2050-2060, mozna. VRT na Mnichov je odlozena na NEURCITO! Myslim ze doba skoro 50 let provozu nez bude VRT si uz nejake prelozky zaslouzila....

Nemluve o tom, ze se zde stale ignoruje fakt, ze to mela byt hlavni kapacitni spojnice na zapad predevsim pro nakladni dopravu, ktera po soucasne zeleznici nemuze ani omylem konkurovat paralelni dalnici. KOneckoncu ani osobni doprava. V Mnichove ted jste za cca 3.5 hod autem. Po planovane rekonstrukci bude jizdni doba vlakem jen o malo lepsi nez autobus, ktery vsak bude zcela jiste vyrazne levnejsi nez vlak.

Zde bych take poznamenal, ze puvodni plan vystavby koridoru v puvodni stope pocital s naklapecimi soupravami, coz by se zde zcele jiste uzilo. Doufam tedy, ze veskere spoje Praha-Plzen-(Mnichov) bude realizovano vyhradne neklapecimi soupravami, kterych vsak mame na celou CR pouze 6 pouzitelnych kusu. Kde je tedy nejaka koncepce?
06.04.16 - 0:27
681.006-3Anowis: samozrejme ze sel, stejne tak jako mnoho jinych. Nebylo tak udelano s tim, ze bude v dohledne dobe (2020-2030) zahajena vystavba VRT o ktere bylo nedavno rozhodnuto, ze jeji vystavba je odsunuta na neurcito. Takze dalsi desitky let budeme jezdit po trati, ktera mela byt nasi hlavni zeleznicni spojnici do zapadni Evropy, s Vmax vyjmecne 120km/h obvykle okolo 100km/h. Nedavno SZDC dokonce vydalo prohlaseni, ze modernizace trati na Mnichov bude v parametech do 120km/k, protoze tam prece stejne nic nejezdi a na nekterych mistech bude DOKONCE dvojkolejna. Takze asi tak.05.04.16 - 16:41
RABDe 500 + RABDe 500chuchichästli: O tom ze v ceskem pendolinu dostanete skvele sluzby (lepsi nez v ICN) se nelze prit. Pouze poukazuji na jedno podstatne omezeni ceskeho pendolina. Problem polic v ICN je ze jsou sice dostatecne vysoke, ale zase nejsou moc hluboje. To mate pravdu. Nicmene jsou o mnoho prostornejsi. Mimochodem stejne jako ICN je vyreseno i pendolino Virgin.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_Standard_Class_Interior.JPG

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Virgin_Trains_Class_390_Pendolino_First_Class_Interior.JPG

To je presne reseni, ktere bych si predstavoval. Je to take jenom ukazka toho, ze kdyz si zadavatel dobre nadefinuje parametry, tak i v omezenem interieru naklapecich vlaku se daji najit funkci reseni.
26.03.16 - 12:52
RABDe 500 + RABDe 500Jo, ICN to je klasa, zvlastne oddily 1. tridy jsou velmi komfortni. Zde by se CD mely inspirovat jak vypada interier 1. tridy

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_RABDe-500.php?lang=en

Zde si take stoji vsimnout jedne dulezite odlisnosti naseho pendolina a ICN. V ICN je osvetleni vedeno stredem stropu. V pendolinu po ve dvou linich nad policemi zavazadel, cimz je indukovan onen znamy problem, ze police jsou potom uzke a nevejdou se na ne vetsi zavazadla. V ICN tam date cokoliv, prestoze skrin ma diky naklapeni stejna omezeni jako nase pendolino.
26.03.16 - 2:11
183.719-4Karel Frkac: Presne tak, puvodne i toto byla doprava pod kridly CDCargo, ale jelikoz nemaji zadne lokomotivy na zajizdeni do Nemecka, tak je samozrejme vysoupnulo AWT. Ten Taurus to veze celou cestu az do Nemecka. Mimochodem tyto dopravy jsou taky vtipne. Ve vagonech jsou lozena jiz skoro hotova Porsche vyrobena na Slovensku. Ale aby na stitku nebylo Made in Slovakia, tak se to preveze do Nemecka, tam se to jenom dostroji a razem se z toho stane Made in Germany :-)))21.03.16 - 11:06