..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JiP":

  1 2 3 4 5 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
122.005-2 + 123.005-1stoupa: Myslim si, ze gramatiku zbytecne slozitou mame, ale az na jine urovni, nez je jednoducha gramatika ve vete pana Fejfara.

Tomáš Bystřický: Bohuzel psat po pameti vsemi deseti neumim a muj stroj nedisponuje ceskou klavesnici. To je problem digitalniho veku.

Dale Cooper: Netvrdim, ze se take nekdy neseknu, ale takova koncentrace v jedne vete.

Obecne, souhlasim se smazanim meho prispevku, neni k tematu, ale soucasne dovolte panu Fejfarovi, aby tu vetu preeditoval.
14.03.17 - 2:26
122.005-2 + 123.005-1Ondřej Fejfar: Ja gramatiku obvykle nekomentuji, ale ta vase veta je skutecne masakr.13.03.17 - 15:48
751.174-4 + 751.124-9 + 751.035-7 + 751.047-2 + 751.208-0....a za to povesit jeste 100 kousku vagonu a jsme v Americe :-)

Velmi pekne !
10.03.17 - 12:51
151.011-4Foto krasne, ale kdyby ta lokomotiva tahla soupravu trojnasobne delky, tak teprve by to byl vlak, ktery bych si predstavoval na 1. koridoru. Diky tomuto pidivlacku treba nemohly projet dva naklady po 2x 1800 tunach. Tohle je jenom zrout kapacity trate odtrzeny od jakekoliv ekonomiky a fungujici jenom diky statnim subvencim, at uz jim rikame jakkoliv.23.02.17 - 12:42
130.027-6Drobna vada na krase je, ze pri rekonstrukci Usti nad Orlici se nepovedlo prosadit triangl aby se dalo zajizdet do CT a dale na Brno a Breclav bez obratu v Usti. Vzhledem k omezenemu kolejisti v Usti to je limitujici faktor pro smer sever-jih z Polska na Rakousko.11.02.17 - 8:48
102.001Tak toto se Skode, co se designu tyce, povedlo. Jenom nekolik technickych otazek na znalejsi. Proc horni patro u nasich Elefantu neni take s prohnutou stenou? Pak je v hornim patre trochu sirsi skrin. Klimatizace taky tak strasne rve jako u Elefantu nebo zde pouzit dnes jiz bezny rizeny vykon ventilatoru. A posledni dotaz, kdyz jezdim Elefanty, tak v rychlostech nad 120 prakticky vsechny elefanty i vozy nehorazne vibruji hur jaka stara B. Tady Skoda pouzila, pripadne vyvinula jine podvozky, nebo jsou uplne od jine firmy? Protoze tohle muze jet 190 km/h a to si u nasich elefantu ani nechci predstavovat co by se delo....27.01.17 - 16:14
V zajetí temnotyKritikum bych sdelil, ze jsem takto po koridoru jezdil regionovou mezi CT a Zabrehem a kupodivu i pri maximalni rychlosti mela souprava velmi klidny chod bez jakehokoli vibrovani ci poskakovani. Kritika jizdnich vlastnosti regionov je predevsim vysledkem katastrofalniho stavu vetsiny nasich lokalnich trati, nikoli soupravou samotnou.07.12.16 - 12:34
150.009-9NIcKON: slovni spojeni "udrzba tlumicu" je u CD dodnes asi nezname. Krome pendolin a Xmz zadnou udrzbu tlumicu snad ani nikde jinde neprovadeji a take to podle toho vypada.....07.12.16 - 12:27
150.009-9Dokonale ! Pamatuji si jak jsem tuto soupravu pravidlene vyhlizel a obdivoval ten "supermoderni" nater vagonu :-) Tehdy myslim ze byly kupe jeste po 8 sedadlech. Na svou dobu byly ty vagony opravdu klenoty, podvozek GP200, takze i na tech nasich kozich drahach pomerne slusny a tichy chod.06.12.16 - 14:10
151.014-8Esus: Samozrejme mate prvdu, ze prestoze souprav jezdi spousta, tak realny interval je 1 hodina u soukromniku, kratsi u CD. Takze to ze jezdi vlaky v hustote jaka je dnes, je evidentne zcela zbytecna zabirajici kapy. Uz jsem sem ten odkaz daval jednou v jine diskuzi, ale neuskodi zopakovat.

https://www.youtube.com/watch?v=CYpPU8Qx0pw

Staci mrknout na zacatek videa, jak vypadaji expresni spoje ve Svycarsku. Aby meli misto pro naklady, tak taky nemuzou zvysovat frekvenci souprav, ale co je vyhod vlaku, tak lze prodlouzit jak jeho delku, tak i vysku. Jedna ta patrova souprava jeste s privesenymi 3-4 vozy v predu toho odveze vic, nez cela ta baterie vlaku u nas na koridoru za celou hodinu.
Ta neefektivita vyziti 1. koridoru je doslova do nebe volajici a udelali jsme si ze zelznice peknou dzungli. Soukromnikum rikam ano, ale v ramci systemu, ktery funguje ve Svycrsku. Ne ten chaos, ktery vybujel u nas.
29.11.16 - 11:48