..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Martoch":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 134      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.107-9V době pořízení snímku se nejednalo o vlak 9068, ten by jsi tu koncem března v cca 20:15 opravdu nenasvítil.02.03.18 - 10:45
754.063-6Zirecek:a téměř denně jezdící 810 a 814 pro Tebe jsou adekvátním zástupcem kvality? Aha.07.02.18 - 22:05
754.063-6zirecek: Opravdu považuješ téměř denně jezdící 810814 zlepšení komfortu? Obzvláště na 194 mi to jako nějaké výrazné zlepšení oproti 842 nepřijde. Každopádně rozsahem JŘ a objednanou kapacitou pohřbil kraj vlakovou dopravu na Šumavu. Uvidíme jaké případné navýšení kapacity předvede objednavatel s dopravcem na léto.07.02.18 - 19:09
754.059-4 + 754.048-7Už ve videu mě tato scéna velmi oslovila, paráda!11.01.18 - 17:33
750.716-3"Kundály nebrat! "15.12.17 - 7:59
754.043-8Ano, při pohledu na autora NIcKon nezklamal :-D06.12.17 - 13:45
180.001-0NicKon: 749.250 je v Lužné.05.12.17 - 11:58
750.308-9 + 434.2315NicKon: Os se to jmenuje patrně kvůli nižším poplatkům za dopravní cestu.16.11.17 - 12:10
751.140-5Jak by se dnes hodila možnost křižování v Lukách...23.10.17 - 12:29
T 478.2069PH: Kritéria, množství lidí po flecích, to vše samozřejmě vše chápu. Akce byla inzerována celkem brzy, to je pravda, nikde však nebylo psáno nic o třetí lokomotivě, vše bylo inzerováno s 001 a 002. což mě nijak nemotivovalo. V momentě, kdy se rozhodlo i o 2.069, nedalo se na víkendovou akci již bohužel přihlásit. Ano, dalo se jet na páteční fotovlak, ale když už s tím člověk dojel do Brna, tak díky nemožnosti pokračovat v akci dál by to zas točil zpět. Z tohoto pohledu to bylo nešťastně řešené. Jinak samozřejmě se patří smeknout Markovi klobouk za uspořádání akce v takovém rozsahu, dle dostupných záběrů to byla paráda.08.08.17 - 8:48