Fotka | Zpráva | Datum |
749.107-9 | V době pořízení snímku se nejednalo o vlak 9068, ten by jsi tu koncem března v cca 20:15 opravdu nenasvítil. | 02.03.18 - 10:45 |
754.063-6 | Zirecek:a téměř denně jezdící 810 a 814 pro Tebe jsou adekvátním zástupcem kvality? Aha. | 07.02.18 - 22:05 |
754.063-6 | zirecek: Opravdu považuješ téměř denně jezdící 810814 zlepšení komfortu? Obzvláště na 194 mi to jako nějaké výrazné zlepšení oproti 842 nepřijde. Každopádně rozsahem JŘ a objednanou kapacitou pohřbil kraj vlakovou dopravu na Šumavu. Uvidíme jaké případné navýšení kapacity předvede objednavatel s dopravcem na léto. | 07.02.18 - 19:09 |
754.059-4 + 754.048-7 | Už ve videu mě tato scéna velmi oslovila, paráda! | 11.01.18 - 17:33 |
750.716-3 | "Kundály nebrat! " | 15.12.17 - 7:59 |
754.043-8 | Ano, při pohledu na autora NIcKon nezklamal :-D | 06.12.17 - 13:45 |
180.001-0 | NicKon: 749.250 je v Lužné. | 05.12.17 - 11:58 |
750.308-9 + 434.2315 | NicKon: Os se to jmenuje patrně kvůli nižším poplatkům za dopravní cestu. | 16.11.17 - 12:10 |
751.140-5 | Jak by se dnes hodila možnost křižování v Lukách... | 23.10.17 - 12:29 |
T 478.2069 | PH: Kritéria, množství lidí po flecích, to vše samozřejmě vše chápu. Akce byla inzerována celkem brzy, to je pravda, nikde však nebylo psáno nic o třetí lokomotivě, vše bylo inzerováno s 001 a 002. což mě nijak nemotivovalo. V momentě, kdy se rozhodlo i o 2.069, nedalo se na víkendovou akci již bohužel přihlásit. Ano, dalo se jet na páteční fotovlak, ale když už s tím člověk dojel do Brna, tak díky nemožnosti pokračovat v akci dál by to zas točil zpět. Z tohoto pohledu to bylo nešťastně řešené. Jinak samozřejmě se patří smeknout Markovi klobouk za uspořádání akce v takovém rozsahu, dle dostupných záběrů to byla paráda. | 08.08.17 - 8:48 |