..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Kocurek Jiří":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
714.222-7Pikehead: Jenže těžká souprava na rovince může využívat setrvačnosti, kdežto u lehké soupravy musí motor pracovat pořád.
I takovéto názory se lze dočíst v diskuzích, to se pak člověk přestane divit čemukoliv. Je to marné. Ikdyby se to zaplatilo jen na naftě za 10 let, tak se najde spousta lidí, kteří budou tvrdit, že se to nevyplatí, protože ... bagr. :(
01.10.10 - 14:42
754.008-1 + 750.022-6Tomáš Berka: Takže změna, měl jsem za to, že pozemek pořád ještě patří ČD a.s.
Jezero - parcela č. 452/19 DAWID s.r.o. Zezulova 174/3, Brno, Brněnské Ivanovice, 620 00
Způsob využití: jiná plocha
Druh pozemku: ostatní plocha

Vlečka - parcela č. 452/6 České dráhy, a.s.
Způsob využití: dobývací prostor
Druh pozemku: ostatní plocha
čili dle katastru se nejedná o dráhu.

pozemek žel. trati: parcela č. 452/1 České dráhy, a.s.
Způsob využití: dráha
Druh pozemku: ostatní plocha

Je jen otázka času, kdy tam vlak někoho... Zato na místech určených k přecházení tratě umírá v průměru každý týden někdo. To bude asi tím, že si tady lidi dávají bacha.
21.07.10 - 11:52
Lomová pohotovostTéoz: K rekonstrukci trati opravdu došlo někdy v polovině 80. let zároveň při výstavbě autobloku. Co všechno se tehdy měnilo, to nevím přesně (štěrk určitě, nejsíš výměna dřevěných pražců za betonové (za ty, co jsou vidět na fotce) a nové kolejnice). To je ale cca 25 let a trať je docela zatížená, navíc je v těchto místech často podmáčené podloží (údolní niva řeky Bečvy = vysoká hladina spodní vody).19.05.10 - 13:58
Lomová pohotovostKdyž už jsme u těch kolejnic, na "řezu" té demontované je krásně vidět jak moc jsou kolejnice na téhle trati sjeté. Dlužno dodat, že tenhle kousek ještě není nejhorší, výjimkou nejsou ani rozpadlé šroubové spoje atd. A to tentno úsek prošel před, tuším, třemi lety větší opravou.18.05.10 - 18:48
SNCB AM86.909Sim:
http://www.fce.vutbr.cz/zel/plasek.o/0N5/10-Pevna_jizdni_draha.pdf
http://www.cdrail.cz/VTS/CLANKY/vts28/2803.pdf

Stručné shrnutí zde: http://www.stavime-bydlime.cz/article.php?ID=23145
Výhody pevné jízdní dráhy:
- Bezúdržbová konstrukce s předpokládanou životností 80 roků
- Pro upevnění kolejnic jsou použity standardní prvky pružného upevnění
- Eliminace vibrací, podstatně nižší hlučnost v jiných frekvenčních pásmech, což lze využít v městských aglomeracích
- Úspora stavební výšky konstrukce oproti klasické konstrukci železničního svršku o 10-15 cm
- Odpadá čištění, stačí opláchnout proudem vody - hygienické z hlediska města

Nevýhody pevné jízdní dráhy:
- Náklady na vybudování pevné jízdní dráhy jsou až 3 x vyšší než u klasické konstrukce železničního svršku
- Značná náročnost na vyměření nivelety koleje, po zabetonování pražců je značně omezená možnost eliminace případné chyby ve směru a výšce koleje.
18.03.10 - 16:39
740.705-9OT: 84 já si říkal, že je nějaké udržovaná a ona je ještě zánovní :)) Taky občas jezdím s něčím podobným, r.v. 1979. Naběhala už 105 tisíc a jěště minimálně 50 zvládne.10.11.07 - 12:15
BahnsteigK věci: Gratuluji, takový záběr se jen tak nepovede. Má to sílu, což je nakonec vidět i v diskuzi. Za pět.
Od věci: Je tam svastika, jako dokument doby by to asi vypdalo špatně, kdyby tam nebyla. To že je to velmi starý symbol a němci ho zneužili to je věc druhá, k té době to patří stejně jako Bf 109E. Přezdívat lokomotivu "Messerchmitt" taky není propagace fašismu.
Mimochodem nedávno jsem byl oznčen za Žida (a další vulgarismy neuvádím) od jednoho normálně vypadajícího člověka (kupodivu měl vlasy do půl zad). Důvod: mám velký nos. Tím chci říct, že ideologie dělají lidi, ne symboly.
30.05.07 - 20:31
123.011-9Louis: měli by jít i na suchý chleba, ale pozor at není plesnivý. Pokud někde seženeš náruč sena tak ti tam i chvíli vydrží.
sunfreedom: dobrý nápad. Až zjistí že ho naložili do gumokolu tak .... :))
15.01.07 - 13:32
680Pěkné, sice trochu rozmyté ale za ten viadukt se pátá * najde
Pizzaman: No tys to pěkně domotal. Tenhle viadukt by mohl vyprávět příběhy, kterak císař pán dráhu železnou do Polska otvírali.
09.01.07 - 20:06
Pozor vlakKdyž se podaří, tak se podaří. Super 5*21.12.06 - 15:42