..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Kocurek":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 45      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BNSF 4433 + 1045 + 4538Pánové, ty vagony váží až 130 tun, je jich asi 40 kusů, možná víc. Jestli je to ložené, tak je to 4000 tun jen tak.
A jak se dívám na Google Earth, tak na přibližně 30 kilometrech ta trať nastoupá z 1330 do 1570 metrů nad mořem: osm promile. Tady už vlak jede zase z kopce.
01.06.18 - 23:20
163.062-3Tak zrovna v okolí Chocně by se člověk o bráci bát nemusel, když je v tom kraji nejnižší nezaměstnanost v ČR. Škodovka platí dělníkům tolik, že i promovaní lékaři zvažují kariéru ve fabrice. Kolik lékařů má okolo 50.000 hrubého a volné víkendy?
Mimochodem nejlevnější Škodovka tak vychází na celé 4 dělníkovy mzdy (hrubé).

A když už jsme u těch starých časů, tak bývávali na vlaku kromě topiče ještě brzdaři. Pak přišel nějaký američan, Westinghouse se jmenoval, a sebral brzdařům práci. Z tohoto pohledu by měla následovat 60% nezaměstnanost. Není.
18.05.18 - 16:46
383.050-2 + 383.051-0JB: Ten druhý to taky dává viditelně najevo: "Proč vůbec zvedat sběrač, když všecko z troleje stejně sebere ten vepředu. Kašlu na to, budu vagón."09.05.18 - 16:56
721.116-2 + 721.096-6 + 362.005-1Ty mašiny vypadají, jako by je tam Britové zanechali při dekolonizaci. :(03.05.18 - 16:53
AMTK 135+133, Amtrak train 6 "California Zephyr"Ten vlak ujede 3850 kilometrů za 51 hodin. Mazec.09.04.18 - 9:18
361.002-9 + 361.001-1NIcKON: Osobním vlakem jezdí povětšinou denní dojíždějící. Ti dojíždějí málokdy více než 30-40 minut. Střední doba jízdy se samozřejmě bude měnit trať od trati.
Denní dojíždějící uvítá:
- když to pojede často, aby se dostal na místo včas, tedy ne pozdě a ne moc brzo
- když to bude zastavovat blízko jeho cíle, tedy aby se nemusel vracet kilometr podél kolejí
- Když nebude muset ve vlaku pro 500 lidí zastavovat každých 5-10 km kvůli deseti lidem. Je lepší vypravit rychlík pro 400 lidí a zastávkový osobák pro 100 lidí. To rovněž uvítá i provozovatel, opotřebení brzd a propálená energie něco stojí.

PS: Když to bude někdo hodně dotovat, tak 15vozový zastávkový Os Plzeň-Budějovice-Brno-Bohumín s jízdní dobou 12 hodin bude, ikdyž nebude dávat smysl. Normální člověk pojede z Plzně do Ostravy přes Prahu a za 4 hodiny + pár minut.
04.04.18 - 11:50
365.001-7 + 759.002-9On by se dal použít i Hercules nebo Maxima. Kdyby byl(a). Jenže kupovat novou mašinu, aby víc stála než jezdila, vyjde poněkud draho. Takhle má Kyklop aspoň nějakou práci. Lokomotiva, která nemá žádnou práci, vypadá pak třeba takto:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/750675.jpg
23.03.18 - 13:15
121.065-7 + 749.181-4Co je na té soupravě muzejního? Inu, lokomotiva.23.03.18 - 13:05
714.219-3Lokomotiva: 60 tun ₊ zátěž: 30 tun, výkon: 600 kW
Regionova: 40 tun, 240 kW.

6,7 kW/t u soupravy, 6,0 kW/t u Regionovy. Mno to mezi nimi není žádný velký rozdíl oproti třeba Regioshuttle s 11 kW/t. A poměr hmotnosti a výkonu rozhoduje.
10.03.18 - 19:10
387.043To zatravněné a rozpadající se kolejiště, grrr... Ale fotka pěkná, jen škoda toho sloupu z komína, ale líp to asi něšlo ani za pytel buráků panu strojvedoucímu.07.03.18 - 15:21