Komentáře uživatele "Vojtěch Gášek":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
609.013 -1 | Zrovna fotka která si přímo říká o nějaký pořádný popisek, aby se o tom člověk dozvěděl i nějaké informace... Tahle verze by měla být po částečné rekonstrukci zahrnující úpravy pojezdu, elektronickou regulaci, nové řešení pomocných pohonů, kompresoru, nové světla a klimatizaci kabiny. Jinak základ v klasické osvědčené rumunské 060Da. | 21.01.21 - 14:13 |
Ol49-59 | Šepli: No ono už to tak nearanžované není, je to v podstatě jen turistická atrakce a uměle udržovaná agónie. Navíc komplikovaný provoz - Instituce kultury Parowozownia Wolsztyn to zastřešuje, vlaky objednává vojvodtsví wielkopolskie, mašiny a strojvůdci jsou PKP cargo, dopravcem jsou Koleje Wielkopolskie, vagóny dodává Turkol, nebo Polregio, no chaos... Pravý parní provoz skončil v roce 2013, pak to obnovili až letos, ale drží se to zuby nehty. Momentálně jezdí Pt47-65 po generálce, Ol49-59 dojíždí a končí jí revize a Ol49-69 je po revizi, ale ještě se dává dohromady. Nemají ani pořádné vozy, takže se buď pujčuje retro souprava zelených vozů od Turkolu , ty ale nemají parní topení funkční, takže se na topnou sezónu pujčily bonanzy od Polregio v modro-žlutém laku a s Webastem. Jinak jsou celkem časté závady, zpoždění, a je snaha to zas nějak utlumit, neboť si cestující stěžují na nízký komfort cestování. Momentálně je ovšem trochu upravený oběh, z důvodu nedostatku szynobusů u KW jezdí pára v pracovní dny tři páry vlaků do Leszna. A fotografů je tam běžně celkem dost, já tam jsem prakticky několikrát do měsíce a hlavně tam jde potkat němce, holanďany a angličany. | 07.11.17 - 11:59 |
ST43-340 | Baldas: H - telegrafní sloupy se tam s vlakem vyfotit dají. V obnoveném úseku Pietrowice Wielkie - Baborow byly stále a s kompletníma drátama, bohužel letos je jejich majitel - telekomunikační firma začala likvidovat, a skončili s tím kousek od Tlustomost, poté, co to tamní nadšenci dali do televize. Nicméně stále je tam asi 3 km dlouhý úsek kde, se nacházejí v kompletním stavu. S vlakem vyfoceno minulý týden :D | 06.10.17 - 23:16 |
754.046-1 | Nejen jako záloha. Jsou v turnuse - dva kusy - zpravidla 754.037 a 754.046 jsou nasazovány v Bialystoku na dva páry TLK Bialystok-Suwalki. Nicméně vzhledem je jejich stavu a stavu Gam, se to může točit, zvláště přes léto kdy jezdí vlaky navíc. Další dva kousky jsou v průběhu roku turnusovány v Gdyni (momentálně ale hodně teoreticky) na dvoudenní oběh Gdynia-Pila-Szczecin-Pila_Gorzow-Pila-Gorzow-Krzyz-Gorzow-Pila-Gdynia, tam jezdí 025, 026, 028, ale už delší čas vzhledem k jejich velkým opravám jsou nahrazovány SU42-10. Přes léto navíc jedna obsluhuje Hel, zpravidla expres Jantar | 09.07.17 - 21:13 |
ST43-325 + ST43-334 | K tomu zneplatněnému návěstidlu - krom tohoto u koleje druhé je ještě totožné na opačné straně stanice u koleje první. Má to sloužit pro usnadnění odjezdu vlaku z koleje určené prioritně pro opačný směr, návěstidlo tedy umělo krom červené, tedy stůj, také bílou - přivolávačku - sygnał zastępczy. Dnes se to zde běžně nepoužívá a v případě potřeby se jede na písemný rozkaz "S". Využití by to mělo spíše při nutnosti jezdit jednokolejně. Stejné návěstidlo je k vidění třeba také v sousedním Prudniku. A fotka parádní, škoda jen, že odklony právě skončily. | 04.09.16 - 22:59 |
742.108-4 | Keprt: Ložené to jezdí přes Púchov a buď se tam objeví nějaká elektrika, nebo to veze čmelák po částech přes kopec. Dle infa od tamních traťováků je problém s přechodností čmeláka na třetí koleji v Val.Kloboukách a Brumově (jsou tam samovraty a vlaky jedoucí "z kopce" jedou vždy odbočkou), takže ložené tudy jezdily jen mimořádně. Často se stane že i prázdná souprava jede naokolo. Naposledy to jelo přes Průsmyk 27.3. Martin Mačanga: Ano, do Liskové. Je to o trochu jednodušší, pokud by se to vezlo klasickou cestou, jelo by to na manipuláku do ValMezu a tam se to řadilo do směsky do Žiliny. Tímto by se zvýšila zátěž vlaku z Bylnice, a bylo by takřka denně potřeba dvojče 742. Navíc, by tak vozy jely zbytečně úsek Horní Lideč - VM a zpět. Prázdné vozy se naváží do Bylnice klasicky z VM. A propo - zítra dopoledne by měla do jet z TT do Průsmyku 751 s měřícím vozem, odpoledne zas klasicky manipulák ;-) | 11.04.16 - 10:39 |
742.108-4 | Jezdí to už od února každé úterý. Obsluhuje to mašina od manipuláku z Val.Meziříčí, vozy se nakládají v Bylnici, pak to jede mezi druhou a třetí jako pokračování Mn 81121 do Vlárského Průsmyku, dále jako Mn 47193 do Horného Srní, kde se zátěž odstaví, zpět jede loko jako Lv 47194 a dál pak z Bylnice pokračuje se svým vlakem. Vloni to jezdilo v březnu chvilku taky takto. Potkat tam lze zejména 742.263, 108, 292, 102, 139, 082. Krom toho se tudy o nedělích prováží vyrovnávka vozů od sklářského písku z Nemšové do Jestřebí s čmelákem. | 10.04.16 - 17:04 |
ST 43-109 | V Polsku je naštěstí ještě hodně míst kde se dají potkat "Sulzery" a poslouchat jejich utlumené burácení. U Carga je jich asi nejvíce ve Wroclawi, potažmo na podřízených pracovištích v Kamieńcu Ząbkowickim - nasazení na podsudecké od Kedzierzyna-Koźle po Legnicu, okolí Klodzka a Scinawky, Wroclaw-Sobótka; Jelenia Gora - nasazení okolo Walbrzycha, Wojcieszow, Kamienna Gora; Wegliniec - nasazení od Glogowa přes Żagań, Zawidow - dolnoslezské mašiny se hodně točí mezi jednotlivýma pracovištěma, vyjma kmenových kamienieckých strojů , které jsou většinou v novém laku. Dále je možnost potkat řadu ST43 v Poznani na pracovištích Leszno a Czerwiensk, tamní stroje se nasazují méně s ohledem na vysoký počet kilometrů - zejména v okolí Leszna, na různé manipuláky okolo Zbaszynka a na trať z Czerwienska do Gubinu. Další působiště je depo Skarżysko-Kamienna kde je nasazovaných několik strojů v okolí Kielec nebo při odklonech. Poslední lokalitou je Jaslo, tamní stroje se podívají při odklonech do Lupkowa, jinak jezdí do Rzeszowa, Werchraty... Další stroje jezdí taky u různých soukromých dopravců. | 03.02.15 - 20:31 |
742.279-3 | 742.279 je z PJ ValMez, respektive v tu dobu jako záloha ve Frýdku a jezdila jako náhrada za 754 díky jejich přechodnému vysokému správkovému stavu. Takové situace budou asi častější. 754.046 v Bohumíně není od pátku, v sobotu už jezdila u moře v novém působišti. | 21.07.14 - 22:44 |
M 152.0002 | Letos toho dvojka moc nenajezdila, nejvíc asi v únoru kdy z nedostatku vozidel udělala dva vlaky na rožnovce a pak vydržela dva dny na Vsetíně. Od té doby stála. Což je asi vzhledem k její poruchovosti a stavu lepší. Ale před odchodem ze Suchdola do dílen to bylo dělo, každý den několik párů do Budišova a stále skoro bez závad | 03.06.14 - 19:23 |