..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Šturm":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.020-5 + 80-29.212-5Tipuji Sp1871 s 854.020 v čele :-)06.10.11 - 13:52
80-29.218-2 + 843.023-3Rambo: Ano takle to jezdí 954 + 043 + 843 je normální řazení Olomouckého depa. Mají tedy i 943, ale díky jejich nedostatku jsou k dispozici 954. Oba druhy ŘV mají svůj turnus.21.09.11 - 21:13
843.007-6 + 943.007-5 + 854.218-5Tak jen na vysvětlenou, dvě postavičky na stanovišti zde jsou z důvodu zácviku fíry za kniplem 843 a vedle něj je fíra již s poznáním. Na katru 854 se veze další fíra.10.07.11 - 13:02
753.006-6 + 753.141-1753.006 měla být původně opravena v DPOV Nymburk, ale to se neuskutečnilo, byla odstavena v UNL s vodou v SM. Navíc darovala podvozky pro loko 753.352, která je tedy také bohužel ve stavu neprovozních. Druhá na snímku 753.141 stojí poblíž 753.006 též neprovozní.05.04.11 - 6:15
420.967-2Martin Grill: Myslím, že zkoušky z loko. 754, které jsi vypsal proběhli pouze u řv.943 - Zkouška 754.050 v LBC s vozem 943 a vloženým 043. A pak samozřejmě zkouška s 943 a 755 též úspěšně.

Jestli se konala zkouška i s vozy 954, už nevím. Možná mi to jen uteklo, ale vím pouze o zkouškách s 754.013, 242.204. V praxi pak dále jezdí s 854, 843 a 842.
17.01.11 - 11:54
420.967-2Komunikace řidičáku 954 s žehličkou je vyloučená, tedy pokud někde neexistuje nějaké reko žehličky, která by měla příslušný hardware a software, který by si s tím poradil.

754.013 je jediná lokomotiva řady 754, která je vybavena řídícím regulátorem, který je schopen komunikovat s řídícím vozem. Signály jsou z 754.013 vyvedeny po dvou řídících linkách a po dvou diagnostických linkách do UIC zásuvky.
http://www.854foto.net/text/obr2/test954030.jpg

U zkoušek s 242.204 se jednalo taktéž o zkoušku ověřující možnost řízení lokomotivy z řídícího vozu. Byl použit i vložený vůz 054.2 a vůz Bdmtee. Na rozdíl od obou „brejlovců“ zůstalo stroji 242.204 zachováno původní řízení, pro spolupráci s řídícím vozem byl navíc vybaven převodníky a komunikační jednotkou firmy Lokel. Dále byly na stanoviště stojvedoucího doplněny ovladače řízení, zavírání a blokování dveří a osvětlení vlaku. Na čelo lokomotivy byly vyvedeny UIC zásuvky.

No možná se pletu od doby zkoušek jsem nějak nesledoval čím, která další mašina byla vybavena, tak mě může někdo opravit či doplnit.

Jinak v nynějším provozu se takto již nejezdí, jednalo se pouze o zkoušky ověření komunikaci.
17.01.11 - 7:07
854.027-0 + 854.021-3Petr S: Je to 854ka jako každá jiná co se soft. vybavení týče, takže funguje jako ostatní...

Změny o proti sériovému provedení 854 nalezneš na www.854foto.net - informace o vozech 854 - Muzejní kusy: 853.021 a 853.027 (jsou tam popsány všechny rozdíly)
09.01.11 - 22:10
743.007-7Honza: jde o to, že v předpise je psané, že 843 smí na kopec pouze s funkční EDB.04.01.11 - 18:50
743.007-7Dan Kolář: Rozhodně také není stejný, rozdíly jsou v několik cm (nebojím se říci i 10cm).

Dále jak se píše v článku 35 v předpisu D40 má být trať v případě nepříznivých sněhových poměrech projeta samotnou lokomotivou. To mnohdy nejde když samotná lokomotiva je v Liberci a dohoda o pronajmutí lokomotivy je na dlouho. Kde jsou ty doby kdy býval elektronik k dipozici přímo v Tanvaldě.
04.01.11 - 16:40
743.007-7Chary: sice nevím jak vysoko smí být položen pluh při práci na ozubnicové trati, ale určitě je upraven o vyříznutý otvor pro ozubnici. Práci pluhu by usnadnilo to kdyby byla samotná trať v pořádku. Výškové rozdíly temene kolejnice vzhledem k ozubnici jsou též katastrofální.

Hlavních problémů je samozřejmě několik a to jak již zde padlo: ŠZDC by měla odvést kvalitně svoji práci. Pluhování tento rok je katastrofa. Trať z Tanvaldu do Harrachova hotova za 45minut a jedeme domů to je dnešní ukázka práce.
Druhý problém je sám o sobě vozový park, kdy mají být nasazeny tři dvojčata (943+843), ale k vidění jsou (spíše nejsou) rakve jezdící pouze na jednu trakční skupinu. To se pak nesmíme divit, že když už jede řidičák musí nahoru vypomoci elektronik 743. To, že během dopoledne dojde k dvou neschopnostem na vozidlech je až moc. Ještě, že tu ten elektronik byl.
04.01.11 - 16:08