..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Šturm":

  1 2 3 4 5 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.023-9Nene, kráva je original, stála tam jak je. Tedy ona se rozhodla jít blíže ke mě, a na prvním sníku bylo kraviček více, ale tahle vydržela do příjezdu vlaku jako jediná tam kde jsem ji potřeboval.
viz.: www.854foto.net/galer1/854023_Martinice-v-Krkonosich_15-06-2012_DSC_9818a.jpg

Strach jsem měl z jejich kamarádek co stály těsně za mnou.
16.01.13 - 17:02
743.008-5Z Prahy sice na rychlících jezdil též Bram, ale ten na zubačce nikdy nejel.

Tento byl tuším, že evidenčního čísla 010, tedy poslední. Obsluhoval ho personál z Pardubické chaty. Už netuším, jak dlouho zde jezdil. Dokonce byl (funkční) na výstavě s T426.001 a 743.010 v žst. Nymburk město. Později byl odvezen libereckou 753.090 do DYKA Kolín, kde dlouho postával, než byl převezen na rekonstrukci na vůz 054.
05.01.13 - 10:29
743.008-5BRam jezdil na Zubačce jeden čas pravidelně, zkusím zapátrat proč...04.01.13 - 15:05
M 240.0056Hepik: A přitom je to právě obráceně, 820.056 jezdí a je momentálně pod střechou depa v Turnově, singrovka 820.057 je v Tanvaldě, ale jak píšete má prohlou skříň (né rám). Jinak i 057 je provozní a hýbat se sama dokáže. Jediná neprovozní v Tanvaldě je momentálně 820.114.29.12.12 - 13:35
743.002-8Sim. No napsal jsem to trochu jinak, s tím tažením / sunutím.

Ale nebudu se tady hádat o tom jaká jeteorie a jaká je praxe, to už zkoušeli ve škole a ono je vše jinak.
05.09.12 - 12:26
743.002-8(jen taková vsuvka)

Sim: Já osobně bych nechtěl být ve voze, který táhne 743 směrem do kopce a nedej bože, aby se něco stalo. Stačí aby byly kolejnice trochu posmrkané a už to jede jako sáně (několik případů už tu bylo sice u jiné řady, ale bylo) a jediné co vám pak pomůže k zastavení jsou oblouky kde vyletíte z kolejí :-) té 743 v nejnižší části vlaku s EDB věřím více.

Ale tak myslím, že už to je zbytečné řešit 743 již s osobním vlakem nejezdí, jezdí tu jednotky RS1 a tam se to nijak neřeší, jede-li zrovna 854 tak většinou solo, případně vůz sune. Nic jiného se tam už moc nepodívá (843, 814) a 810 jsou také již minulost.

Jede-li náklad tak jasné, že sune (ono viz ty tuny co jsem psal). Tim odpadne i objíždění při zasouvání vozů na vlečce v Desné, v Polubném, ale i v Kořenově.

Ale jsem lajk, chtělo by to možná názor nějakého strojvedoucího co na této trati jezdil s 743. Známe jich dost, ale to by bylo dluhé, ale i zajímavé povídání, co by ani do předpisu nešlo nikdy zanést.
05.09.12 - 8:00
743.002-8Jenom přidám normativ pro lokomotivy 742 a 743 na Zubačce.

úsek Tanvald - Dolní Polubný = 150 tun
úsek Dolní Polubný - Kořenov = 110 tun
úsek Kořenov - Dolní Polubný = 200 tun
úsek Dolní Polubný - Tanvald = 290 tun

Jinak pro nic za nic se na této trati neřadí lokomotiva do spodní části vlaku. A v posledních dnech je celkem rušno, skoro denně se jede s nákladem do Desné, Polubného a Kořenova a právě díky normě třeba i 2x během noci.
05.09.12 - 7:10
843.005-0 + 843.018-3 + 80.29.007-9Původní souprava měla být 843+943 + 843+943, ale řidičák nebyl k ruce a tak jela rakev a rakev s řidičákem. Byl to jeden z těch vlaků, které se spojují v Kořenově a pak jedou společně do Liberce.14.03.12 - 5:49
843.011-8Drahoš: Ta 840 není spásná, to je pravda, ale její akcelerační a brzdné vlastnosti jsou zcela jinde než-li u katra či rakve. Nevím jak dopadli zkoušky kolejnicové brzdy, a jestli ji používají, třeba na zastávce Desná Pustinská by se hodila, ale co sem tak slyšel tak ani ta nebude spásná. A do 58promile se o proti katru či rakvi motor celkem dusí.

Ale co jiného na tuto trať nasadit 743 + 2 vozy? No to je přežitek. Ikdyž sem byly prvně nasazeny 810, tak to bylo něco, pak zkoušky (za ideálních podmínek s vozy 814 (katastrofa), 854 (pohoda), 843 (pohoda)), a i přes garanci ČD že tam budou 843, se následujicí dva roky od jejich nasazení v Tanvaldě přestupovalo do 854 (vybrané spoje tedy 843). Osobně by mě to nevadilo, ta trať vždy byla a bude něčím specifická, platil pro ní určitý předpis, který se začal stále měnit, kvůli tomu a tomu. No nic tím sem chtěl říci, že to dříve měli vymyšlené lépe.
02.03.12 - 5:55
843.011-8Tomes43: Nevím, jestli zrovan SJŘ udává to, které vozidlo zde je nasazeno, ale podle toho co vídám, tak na Zuabčku zajíždí převážně stroje řady 743, ikdyž teď na Zubačce nebyl náklad přes 4měsíce.
Uvidíme jak se předvede řada 840, prozatím ještě do příštího týdne budou holovat koleje na Zubačce vozy 854.
01.03.12 - 11:46